Cercetare Degrees (MPhil / PhD) în studiile chineze și Asiatice

Generalități

Programul de descriere

Mod de participare: Full-time sau Part-time


Departamentul este capabil să supravegheze diplomele MPhil și doctorat prin cercetare și teză într-o gamă largă de subiecte culturale și lingvistice. Studenții intenționati nu ar trebui să se simtă constrânși să limiteze alegerea subiectelor la cele indicate în fața numelor membrilor personalului actual (studenții postuniversitari au lucrat recent la subiecte atât de diverse precum simbolismul culorilor în textele chineze antice, cinematografia chineză și sistemele în Braille chinezesc, și studii de traducere). Dacă este necesar, se pot face aranjamente pentru supraveghere comună cu profesori din alte departamente ale SOAS . Cercetările efectuate la nivel MPhil și doctorat se bazează pe materiale literare, documentare și arhive în limbile zonei și / sau pe lucrări de teren efectuate în aceste limbi.

Absolvenții noștri se găsesc în posturi academice și de guvern, jurnalism și alte mijloace de informare în masă, muzee, galerii de artă, agenții de ajutorare, biblioteci, organizații de caritate, medicină și întreprinderi mari și mici de multe feluri din întreaga lume și un număr mare lucrează în zonă sau în domeniul cultural al studiilor.

Structura

Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).

Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.

Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.

În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.

Progresul studenților este supravegheat în continuare de un tutore de cercetare departamentală.

În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în cercetare (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică pe care o oferă la Școala Doctorală.

Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).

Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.

În termenul 3, studenții cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să prezinte un capitol de bază (de aproximativ 10.000 de cuvinte) și o propunere de cercetare (de aproximativ 2.000 de cuvinte) până la 15 mai a fiecărui an.

Capitolul de bază este un exemplar de scriere analitică care trebuie să facă parte integrantă din disertația doctorală. Acest capitol ar trebui să prezinte un argument și să demonstreze aplicarea efectivă a unui cadru metodologic clar articulat surselor primare investigate.

Propunerea de cercetare cuprinde în general următoarele elemente:

  1. Rațiunea de cercetare și contextul cercetării propuse
  2. Principalele întrebări de cercetare
  3. Revizuire de literatura
  4. Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
  5. Metode de cercetare propuse
  6. Probleme etice (unde este cazul)
  7. Structurarea structurii tezei de doctorat
  8. Program de cercetare și scriere
  9. Bibliografie (exclusă din numărul de lucrări)

Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.

Procesul de actualizare de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază de către comisia de cercetare a studenților și pe o prezentare orală de 20-30 minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare și sunt prezenți toți membrii comisiei de supraveghere. Comitetul de supraveghere discută apoi performanțele studentului după aceea într-o ședință mai concentrată. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și trec la cel de-al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte de a putea fi confirmată actualizarea la statutul de doctorat.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat.

Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.

Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).

Teza - nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care examenele nominalizate ar trebui să demonstreze o experiență puternică de examinare a diplomelor de cercetare în Marea Britanie și la Universitatea din Londra și să fie în măsură să furnizeze o externă clară independentă supraveghere. Dacă niciunul dintre examinatori nu are experiență în Universitatea din Londra, poate fi necesar un președinte.

Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS la înregistrare în 2015 și sunt supuse reglementărilor SOAS .

Notă importantă

Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.

Admisiuni de cercetare și aplicații

Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.

Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.

Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.

Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate

Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.

Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri

Solicitanții SEE și UE

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri.
TOEFL IBT 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri.
SAU
100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri.
Test Pearson de engleză (academic) 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri.
Ultima actualizare Septembrie 2019

Despre facultate

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Citește mai puţin
Londra , Singapur + 1 Mai mult Mai Puțin