Didacticii Chimie Phd

University of Hradec Králové, Faculty of Science

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Didacticii Chimie Phd

University of Hradec Králové, Faculty of Science

Doctorat Studiu privind Chimia Didactica este punctul culminant al educației universitare pe trei niveluri. Este o pregătire orientată în activități de cercetare axat pe predare și chimie de învățare, care se bazează pe aprofundarea cunoștințelor didacticii chimie și a zonei relevante chimiei, pedagogie, psihologie, informatica și alte discipline, pentru a învăța metodele de lucru științifice în domeniile menționate și va contribui în mod semnificativ la o îmbunătățire generală a activității profesorilor de chimie la diferite nivele ale sistemului de învățământ, experți cu privire la crearea curriculum-ului și evaluarea acesteia, în conformitate cu cunoștințele științifice actuale și de cercetare. Ramură include o serie de teme, de exemplu, transformarea cunoștințelor științifice a proceselor chimice în procesul de predare și învățare chimie, cercetarea și dezvoltarea de experimente chimice școlare, aplicații TIC în educație chimică, aspectele legate de mediu și toxicologice ale educației chimiei, etc. o parte obligatorie a studiului se referă la dobândirea de cunoștințe profunde a didacticii chimie (teorie și practică în domeniul chimiei educaționale), domenii selectate ale chimiei de specialitate și a metodologiei pedagogice și mai ales chimia cercetării didactice. Planul de studiu individual permite obținerea de cunoștințe și abilități mai specifice, în special prin cursuri elective.

profilul aplicantului

Absolvenții programelor de master chimie Profesor de Formare pentru secundar inferior și superior școlar, sau absolvenți ai programului de Chimie de studiu de masterat, precum si programe de rude care au realizat studii pedagogice suplimentare sau în alt mod obține o calificare de predare, în conformitate cu reglementările în vigoare.

Examen de admitere

Prin intermediul interviului este verificat nivelul solicitantului de cunoștințe, profunzimea cunoștințelor sale teoretice, premise pentru lucrările științifice de creație independentă în domeniul Chimic Didactica. Solicitantul trebuie să prezinte un plan de scurtă a proiectului său de disertație și oferă dovezi cu privire la orice experiență profesională anterioară și publicații. Interviul de admitere se va verifica cunoașterea unei limbi străine (engleză, germană sau rusă).

Profilul absolvent

Absolvenții de studii de doctorat chimie Didactică au cunoștințe extinse a complexului utilizabil în procesul de predare, activități de cercetare și de management științifice în domeniul educației chimice generale și profesionale. Ei sunt capabili de a rezolva creativ probleme în educație; ei sunt capabili să proiecteze și să pună în aplicare de cercetare, în special în domeniul educației chimice. Absolventul poate lucra ca departamente universitare de înaltă calificare se angajează cu formarea profesională a profesorilor de chimie (și a altor discipline științifice), adică la departamentele de chimie și departamentele de educație chimică (educația științelor naturale), institute de cercetare și instituții organizatorico-administrative care se ocupă cu învățământul chimic general și specializat, locul de muncă adecvat în sfera de decizie (metodologii de perfecționare a profesorilor de chimie, personalul, inspecția școlară, manageri la diferite niveluri de învățământ), instituții și organizații naționale și internaționale axate pe cercetare generală și educație chimică specializată. Absolvenții pot lucra, de asemenea, în publicarea, cu accent pe producția de manuale și companiilor orientate spre dezvoltarea și predarea ajutoarelor. Studiile de doctorat reprezintă o schimbare semnificativă în calificarea profesorilor din școlile secundare, în cazul în care predarea chimiei este un cursuri general de educație, dar, de asemenea, în școlile profesionale, în cazul în care predarea chimiei ca cursuri profesionale. Obținerea de cercetare și calificări didactice de doctorat devine poziția implicită pentru creștere profesională suplimentară (de exemplu, Assoc. profesor si proceduri de profesor).

Literatura recomandată de studiu

BARKE, H.-D., HAZARI, A., YITBAREK, S. Concepții greșite în chimie. Berlin, Heidelberg, New York: Springer, 2009
BORG, WR, GALL, MD Cercetare educațională. New York: Longman, 1989
ABELL, SK, LEDERMAN, NG (eds.) Manual de cercetare privind educația științifică. Oxford: Grupul Routledge Taylor & Francis, 2007
BILEK, M. (Ed.) Cercetare, Teorie și practică în chimie Didactica. Studii de cercetare și de cercetare orientate. Lucrările celei de a 23-a Conferință Internațională privind Educația de Chimie. Hradec Kralove: GAUDEAMUS 2014. [On-line] http://edu.uhk.cz/didchem/pdf/chemie.pdf [cit.15.10.2012]

PROCEDURA DE ADMITERE:

Termen limită de depunere a candidaturilor: 30 iunie (pentru începerea studiilor în luna septembrie)
Solicitanții trebuie să trimită

  • completat formularul de cerere
  • o copie a diplomei universitare care să ateste că solicitantul a absolvit studii de masterat (acest document trebuie tradus în limba engleză și verificat de un notar)

Dimensiunea și conținutul examenului de admitere:
Intrarea la interviu.

Toate documentele trebuie trimise la:
Biroul Relații Internaționale
Universitatea din Hradec Králové
Facultate de Stiinte
Rokitanskeho 62
500 03 Hradec Kralove
Republica Ceha

și la adresa de e-mail: study@uhk.cz

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare December 17, 2017
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Republica Cehă - Hradec Kralove, Hradec Králové Region
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
Republica Cehă - Hradec Kralove, Hradec Králové Region
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala