Diplome de cercetare (MPhil / doctorat) în studii de traducere
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.440 GBP; În străinătate, 19.050 GBP. Taxe cu jumătate de normă pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.220 GBP; În străinătate, 9.525 GBP
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
MPhil / doctorat în studii de traducere este un program de formare în cercetare care combină formarea fundamentală și avansată în domeniile de bază ale studiilor de traducere, metodelor de cercetare și lucrărilor de cercetare care conduc la o teză. Departamentul este puternic orientat spre cercetare și, printr-o combinație de cursuri, seminarii avansate și supraveghere individuală, își propune să ofere disciplina intelectuală, cunoștințele și abilitățile necesare unui cercetător bine rotunjit.
Supravegherea este oferită în studii teoretice, descriptive și comparative, de traducere istorică, precum și într-o gamă largă de domenii interdisciplinare care acoperă lingvistica, studiile culturale, domeniul sociologic și politic al studiilor. În funcție de subiectul cercetării, poate fi posibil să se organizeze supravegherea comună cu specialiști din alte departamente.
Cercetări la Centrul pentru Studii de Traducere și la Departamentul de Lingvistică
Interesele de cercetare ale facultății sunt extinse, cuprinzând limbile din întreaga lume, de la chineză la arabă, swahili la coreeană, mongolă la japoneză. Acest accent pe limbile asiatice și africane, combinat cu accesul de neegalat la limbajul considerabil și expertiza regională a altor cercetători SOAS constituie o resursă unică pentru studiul studiilor de traducere care beneficiază de expertiza multor cercetători de frunte în domeniile altor limbi, teoretic. , lingvistică comparativă și descriptivă și studii de zonă, care îmbogățesc foarte mult domeniul studiilor de traducere.
Unele teze finalizate recent
- Influența traducerii asupra limbii arabe: un studiu privind traducerea idiomelor engleze în stațiile TV prin satelit în arabă
- Translators and Habitus: O abordare integrativă pentru investigarea dublării filmelor în China din 1949 până în prezent
- O analiză a schimbărilor de traducere în traducerile thailandeze ale romanelor englezești
- Un studiu asupra manipulării ideologice a traducerii și a rolului traducerii în afectarea domeniilor politice și sociale: Funcția traducerii în avansarea războiului împotriva terorii
- O abordare influentă pentru traducerea implicitului coreean: dintr-o perspectivă teoretică a relevanței
- Teatrul iranian contemporan în traducere: o analiză a problemelor în joc în traducerea pieselor străine de la concepție la spectacol
Structura
Programul de doctorat în studii de traducere este un program de formare interdisciplinar riguros, structurat, cu diferite activități și cerințe care au loc pe toată durata programului.
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la înregistrarea doctoratului are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul principal al studentului este fie membru al Departamentului de lingvistică, fie membru al departamentului de studii regionale, dacă este înregistrat la Centrul pentru Studii de Traducere. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează în calitate de consultant suplimentar, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din facultatea de limbi și culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studentului este supravegheat în continuare de către tutorele de cercetare al centrului.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând seminarul de formare în cercetare (RTS) oferit de Centrul de Studii în Traducere, Departamentul de Lingvistică convocat de tutorii de cercetare, precum și formarea oferită de programul de cercetare al Facultății și susținută de genericul oferte de formare în cadrul Direcției de dezvoltare academică (ADD).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Toți studenții MPhil / PhD sunt încurajați să participe la discuțiile din seria de seminarii departamentale sau la cele organizate de Departamentul de lingvistică sau de Centrul pentru Studii de Traducere. În plus, există seminarii speciale de doctorat în care doctoranzii avansați își prezintă lucrările și care sunt deschise personalului și studenților.
Studenții cu normă întreagă din anul 1 (anul 2 pentru studenții cu jumătate de normă) trebuie să prezinte un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte) până în prima vineri din mai, care include de obicei următoarele elemente:
- Motivul cercetării și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuire de literatura
- Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Eșantioane de date inițiale și analiza acestora
- Structura conturului disertației doctorale
- Program de cercetare și scriere
- Bibliografie
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de actualizare de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază și a propunerii de cercetare de către comitetul de cercetare al studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită membrilor comitetului de supraveghere și altor membri ai personalului departamentului și studenților din cercetare. Acesta este urmat de un interviu de 10-15 minute între student și comitet. La finalizarea cu succes a procesului de actualizare, studenții sunt în mod oficial treceți la doctorat și continuă în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în capitolul de bază sau în propunerea de cercetare, studenții vor fi rugați să o revizuiască spre satisfacția lor înainte de confirmarea actualizării la statutul de doctor.) Studenților nu li se permite în mod normal să treacă la al doilea an până procesul de actualizare a fost finalizat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetărilor pentru teza de doctorat. În acest timp, studenții vor susține în mod normal o prezentare în seria de seminarii de doctorat organizată de tutorele de cercetare, care este deschisă membrilor personalului și altor studenți de cercetare. În cursul celui de-al treilea an (sau echivalent parțial) studenții vor prezenta proiectele de capitole conducătorului lor principal pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce o schiță completă este completă, lucrarea este evaluată de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate fie să trimită teza, fie să treacă la starea de continuare, pentru a primi încă 12 luni pentru a finaliza teza și a se supune examinării.
Teza trebuie să fie finalizată în termen de 48 de luni de la data înregistrării (sau echivalent cu fracțiune de normă).
Teza - nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de frunte în domeniu.
Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS la înregistrare în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Programul de doctorat în studii de traducere este un program de formare interdisciplinar riguros, structurat, cu diferite activități și cerințe care au loc pe toată durata programului.
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la înregistrarea doctoratului are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Conducătorul principal al studentului este fie membru al Departamentului de Lingvistică, fie membru al departamentului de studii de zonă, dacă este înscris la Centrul de Studii în Traducere. Cel de-al doilea și al treilea conducător, care acționează în funcție de consiliere suplimentară, pot fi din aceeași Catedră, sau din alte Departamente/Centre din Facultatea de Limbi și Culturi sau din Departamente/Centre din celelalte Facultăți ale Școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studentului este supravegheat în continuare de către Tutorul de cercetare al Centrului.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând seminarul de formare în cercetare (RTS) oferit de Centrul de Studii în Traducere, Departamentul de Lingvistică convocat de tutorii de cercetare, precum și formarea oferită de programul de cercetare al Facultății și susținută de genericul oferte de formare în cadrul Direcției de dezvoltare academică (ADD).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Toți studenții MPhil / PhD sunt încurajați să participe la discuțiile din seria de seminarii departamentale sau la cele organizate de Departamentul de lingvistică sau de Centrul pentru Studii de Traducere. În plus, există seminarii speciale de doctorat în care doctoranzii avansați își prezintă lucrările și care sunt deschise personalului și studenților.
Studenții cu normă întreagă din anul 1 (anul 2 pentru studenții cu jumătate de normă) trebuie să prezinte un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte) până în prima vineri din mai, care include de obicei următoarele elemente:
- Motivul cercetării și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuire de literatura
- Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Eșantioane de date inițiale și analiza acestora
- Structura conturului disertației doctorale
- Program de cercetare și scriere
- Bibliografie
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de upgrade de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază și a propunerii de cercetare de către comisia de cercetare a studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de discuție. Prezentarea orală este făcută membrilor comitetului de supraveghere și altor membri ai personalului departamental și studenților de cercetare. Acesta este urmat de un interviu de 10-15 minute între student și comisie. După finalizarea cu succes a procesului de actualizare, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în capitolul de bază sau propunerea de cercetare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până când procesul de actualizare a fost finalizat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetărilor pentru teza de doctorat. În acest timp, studenții vor susține în mod normal o prezentare în seria de seminarii de doctorat organizată de tutorele de cercetare, care este deschisă membrilor personalului și altor studenți de cercetare. În cursul celui de-al treilea an (sau echivalent parțial) studenții vor prezenta proiectele de capitole conducătorului lor principal pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce o schiță completă este completă, lucrarea este evaluată de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate fie să trimită teza, fie să treacă la starea de continuare, pentru a primi încă 12 luni pentru a finaliza teza și a se supune examinării.
Teza trebuie să fie finalizată în termen de 48 de luni de la data înregistrării (sau echivalent cu fracțiune de normă).
Teza – care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime – este examinată de două autorități de top în domeniu.
Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS la înregistrare în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.