PHDSTUDIES.RO

de Top {phdstudies-doctor-of-education:plural} 2019 în America Centrală și Caraibe

Învățătorii care doresc să obțină cunoștințe de specialitate intră deseori în programele Doctor of Education. Absolvenții pot lucra în medii tradiționale de predare sau pot alege poziții în domenii mai puțin tradiționale, cum ar fi politica educațională sau dezvoltarea curriculumului.

Un doctor în învățământ este un doctorat specific studiilor de învățământ. Cunoscută de inițialele EdD sau DEd, durează de obicei între trei și șase ani de studiu pentru a fi finalizată.

În ceea ce privește organizațiile de învățământ din America Centrală, ele se îmbunătățesc. Multe colegii și universități americane rula clase de străini din America Centrală și Caraibe, și acestea sunt în mod constant printre cele mai populare. Și chiar dacă de învățare full-time de americani nu a fost admis în mod tradițional, acesta este cu siguranță câștigă în acest sens.

{phdstudies-doctor-of-education:singular} în America Centrală și Caraibe

rezultate găsite Filter

Doctorat în educație

International University For Graduate Studies - IUGS
Campus Part time Septembrie 2019 Dominica Portsmouth

Educația este un domeniu larg, cu un număr de domenii de specialitate. Acestea includ specializări, cum ar fi: dezvoltarea de învățare și de instruire, dezvoltare timpurie, învățământul primar și secundar, educația specială, educația adulților, cercetarea educațională, conceperea programelor școlare, studii de alfabetizare, educație lingvistică, studii matematice, formarea cadrelor didactice, precum și alte specialități.

Doctoratul în învățământ cu specializare în curriculum și predare

University of Puerto Rico - Río Piedras
Campus La zi August 2019 Puerto Rico San Juan

Misiunea acestui doctorat este de a facilita formarea profesională a cadrelor didactice care contribuie în mod colaborativ în organizații și în diverse contexte. Să încurajeze studenții absolvenți să dezvolte competențe în domeniul cercetării, al creării, al gestionării cunoștințelor și al conducerii, care le dă posibilitatea să genereze politici transformative bazate pe practici etice, reflective, critice și respectatoare ale demnității umane.