Doctor în Insulele Atlantic. Istorie, patrimoniu și instituțional Cadrul juridic (Interuniversitar) Căutare

Universidad de La Laguna

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctor în Insulele Atlantic. Istorie, patrimoniu și instituțional Cadrul juridic (Interuniversitar) Căutare

Universidad de La Laguna

Programul de doctorat din Insulele Atlantice: istorie, patrimoniu și cadru instituțional-juridic este o propunere de formare multidisciplinară de cercetare, oferită de universitățile din regiunea Macaroneziană, care urmărește să afirme validitatea științifică a studiilor insulare și, în special, arhipelagurile din mijlocul Atlanticului, în funcție de particularitățile lor istorice, culturale, patrimoniale și juridice, înțelese ca o lume a insulei comune. Deși profesorii aparținând liniei "Cadrul juridic-instituțional" al Universidad de La Laguna participă la oferta celorlalte trei universități ale Programului, oferta de formare include doar prima și a doua linie a programului.

Oficial propunere de doctorat Insulele Atlantic: Istorie, Economie, Patrimoniu și juridic și instituțional Cadrul răspunde necesității de a finaliza gradul de master și cicluri academice că în Spațiul european al învățământului superior implementează universitățile noastre.

Abordarea noastră își propune, ca urmare a strategiilor instituționale pentru i ID-ul, care definește că universitățile ar trebui să aibă doctorat în centrul activităților sale, oferă un nivel ridicat de calitate, internaționalizare, inovare, recunoașterea și mobilitatea. În acest spirit, suntem interesați în crearea unui cadru stabil, care să permită colaborarea cu alte agenții, organizații și instituții implicate în ID-i atât la nivel național și internațional.

În cele din urmă acest program de doctorat trebuie să completeze nevoile de formare a doctoranzilor, actualizarea metodologică și în cele din urmă, inițierea sa în cercetare prin realizarea finală a tezei de doctorat.

Obiectivele specifice ale acestui program pot fi identificate după cum urmează: a finaliza ciclurile academice de umaniste, Drept și Științe sociale și Arhitectură; Faceți cunoștință cu nevoile de studenți și stagiari, nu numai de la Universitatile din Las Palmas și La Laguna, dar Universitatea din Azore și Madeira și Capul Verde și pentru zona americană și africană Latină; Faceți cunoștință cu nevoile de formare de calitate la nivel de doctorat, un mod cuprinzător și deschis, oferind cercetarea societății din prima linie; Creșterea potențialului calității cercetării și inovării; Elaborarea unei cercetări de bază și aplicate pentru care aceste universități au un potențial important în resurse umane, ceea ce face universitățile noastre în referință internațională; Liniile Prioritizarea de conducere de cercetare în diferite domenii pe care le fac, cu proiecte de nivel regional, național și european.

Acest program de doctorat în cadrul Școlii doctorale de la Universitatea din Las Palmas și a instituțiilor conexe ULL, UAC și UAM, ar trebui sa de a combina diferite linii de cercetare care vor încerca să răspundă, atât orientările definite de către Guvernul Insulelor Canare (Strategia de definire a priorităților în care oferă învățământ superior Canarias 2010-2020), care este menționează în mod explicit în special relevant de gestionare a activelor și de recuperare, ca ULPGC (Planul strategic instituțională de la Universitatea din Las Palmas 2011-2014), sau liniile directoare ale ULL, UAC și UAM.

Proiectul nostru își propune, în conformitate cu cele de mai sus, pentru a ridica nivelul de excelență în cercetare, pentru a crește nivelul de dezvoltare economică, socială și culturală a Insulelor Canare, să caute parteneri de cooperare, etc.

Propunerea noastră urmărește să se specializeze universitățile participante în cadrul insulelor Atlantic, cu care ne propunem o alianță strânsă, ca platforma de cercetare Studii de Tricontinental Atlantic. Prin urmare, există o relație strânsă între ICE (Campus de Excelenta International) carespecto cele două universități la punctul 6.1. Memorie).

Universitățile Canare (ULPGC și ULL) participă împreună la Campus de Excelenta International Domeniul Regional: „Tricontinental de Atlantic Campus Una dintre cele mai importante acțiuni în îmbunătățirea secțiunii de predare și adaptarea la SEIS, este punerea în aplicare a Școlii Internaționale. Postuniversitare Interuniversitar ULL-ULPGC, un scop principal sunt:

Dezvoltarea bazată pe capacitățile de combinare și interacțiune ale celor două universități în specializări lor tematice cu vedere programele Europa-Africa-America Latină axa.

Aceasta include, de asemenea, acorduri cu universități din aceste teritorii să le integreze în programe de studii postuniversitare.

  • Programe Tricontinental pentru talent, atât pentru profesori și elevi.

În domeniul cercetării, în special, strategia de dezvoltare se va baza pe:

  • aspecte strategice Mark în proiecte de teză în domeniul Tricontinental.
  • Întrebați Programele de doctorat bazate pe colaborarea strategică și comună a facultăților, centre de cercetare și candidat la doctorat cele mai potrivite pentru fiecare predare tematică.
  • Organizarea de seminarii interdisciplinare cu cercetători de top și profesori de la alte universități Campus nivelul Tricontinental, care se ocupă de unghiuri diferite probleme strategice.
  • Diseminarea Școlii pentru atragerea talentelor Tricontinental
  • Unificarea serviciilor pentru doctoranzi (înscriere, informații, cazare, ...).

În acest demers, programul de doctorat în Insulele Atlantic: Istorie, Patrimoniu și Cadrul legal instituțional, va valoare caracteristicile caracteristicilor Archipelagos Atlantic, subliniind valoarea geostrategică a acestora, consolidând conducerea Insulelor Canare ca un catalizator pentru acest domeniu aspecte științifice geografice relevante pentru domeniile de expertiză ale CSI-canaries și care contribuie la o mai mare interacțiune interuniversitare dat facultatea interuniversitare, care fac parte din cele două universități canarieni

și Universitatea din Azore și Madeira.

De asemenea, trebuie remarcat faptul că universitățile de nominalizare sunt asociate în cadrul Rețelei Universităților din regiunile ultraperiferice ale Uniunii Europene (Red Unamuno din Insulele Atlantic), care facilitează mobilitatea studenților și a profesorilor, precum și cooperarea științifică și academică problema comună a Atlanticului isalas obiect al acestui doctorat (CF 1.4 memorie)

ATLANTIC INSULELE de doctorat de Istorie, Economie, Patrimoniu și juridic și cadrul instituțional în cazul ULPGC, care conduce, este rezultatul sumei de experiență anterioară în cadrul programelor de doctorat desfășurate de diverse departamente și grupuri de cercetare care compun și interdepartamentală în același domeniu de aplicare științifică a programului propus acum. În acest context programele au implicat Departamentele de Stiinte Istorice (DCH), Geografie (DGEO), de bază Științe Juridice (DCJB) și Drept public (DDP), Artă, City și Teritoriului (DACT), constructii Arquitectonica (DCA), Legea publică (DDP), Artă, City și Teritoriului (DACT), arhitectură Construcții (DCA), Expression grafica si design arhitectural (DEGPA).

competențe

de bază

  • CB11 - înțelegere sistematică a unui domeniu de studiu și stăpânirea de competențe și metode de cercetare legate de domeniu.
  • CB12 - Abilitatea de a concepe, de proiectare sau de a crea, pune în aplicare și să adopte un proces substanțial de cercetare și creație.
  • CB13 - Capacitatea de a contribui la extinderea frontierelor cunoașterii prin cercetare originală.
  • CB14 - Capacitatea de a efectua o analiză critică și de evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe.
  • CB15 - Abilitatea de a comunica cu comunitatea academică și științifică și societatea, în general, cu privire la domeniile lor de expertiză în modurile și limbile utilizate în mod obișnuit în comunitatea științifică internațională.
  • CB16 - Abilitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, științifică, tehnologică, socială, artistică sau culturală într-o societate bazată pe cunoaștere.

Aptitudini și competențe personale

  • CA01 - Navigarea contextele noastre în care există puține informații specifice.
  • CA02 - Găsiți întrebările cheie care trebuie să se răspundă pentru a rezolva o problemă complexă.
  • CA03 - Pentru a proiecta, crea, dezvolta și să lanseze proiecte noi și inovatoare în domeniul său de expertiză.
  • CA04 - Lucrări în echipamente și autonom într-un context internațional sau multidisciplinar.
  • CA05 - integrarea cunoștințelor, față complexității, și de a formula judecăți cu informații limitate.
  • CA06 - Critica și apărare a soluțiilor intelectuale.

alte aptitudini

  • EC1 - Stăpânirea metodelor și tehnicilor de cercetare în cadrul programului de cercetare la care se atribuie proiectul tezei.

activități de formare

Seminar educațional 1: Provocări ale cercetării în dinamicii istorice și sociale ale lumii de Atlantic

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Cuprins:
      1. Conceptul lumii de Atlantic: istoriografic Panorama.
      2. Migrație și demografie: perspective și domenii de cercetare.
      3. Perspectivele pentru o istorie comparativă a arhipelaguri Atlantic.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în prima jumătate a primului an.
    • Rezultatele de învățare:
      1. Să demonstreze o înțelegere sistematică a domeniilor de studiu abordate.
      2. concepe, proiecta, implementa și să adopte un proces de cercetare cu rigoare academică în domeniile propuse.
      3. Efectuarea unei analize critice, evaluare și sinteză a propunerilor făcute la seminarul
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Controlul procesului: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

Seminar educațional 2: Provocări de cercetare în patrimoniul cultural mondial de Atlantic

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Cuprins:
      1. Patrimoniul Mondial de Atlantic arhitecturale: noi cai de cercetare
      2. Balanța de patrimoniu istoric și artistic în arhipelaguri Atlantic.
      3. patrimoniul cultural: Transferurile și valori.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în prima jumătate a celui de al doilea an.
    • Rezultatele de învățare:
      1. Să demonstreze o înțelegere sistematică a domeniilor de studiu abordate.
      2. concepe, proiecta, implementa și să adopte un proces de cercetare cu rigoare academică în domeniile propuse.
      3. Efectuarea unei analize critice, evaluare și sinteză a propunerilor făcute la seminarul
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Controlul procesului: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

Seminar educațional 3: Cercetare regiunile ultraperiferice și specificități juridice

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Cuprins:
      1. Insula și regiunile ultraperiferice: Provocările recunoașterii de către legile statale și internaționale.
      2. Legislația comparativă a arhipelaguri Atlantic.
      3. provocările juridice și administrative în punerea în aplicare a dreptului la arhipelagurile Atlantic.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în prima jumătate a celui de al treilea an.
    • Rezultatele de învățare:
      1. Să demonstreze o înțelegere sistematică a domeniilor de studiu abordate.
      2. concepe, proiecta, implementa și să adopte un proces de cercetare cu rigoare academică în domeniile propuse.
      3. Efectuarea unei analize critice, evaluare și sinteză a propunerilor făcute la seminarul
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Controlul procesului: dobândirea de competențe și abilități ale cursului este acreditat prin efectuarea unei lucrări scrise între 6000 și 7000 de cuvinte pe oricare dintre problemele ridicate în cadrul seminarului au legături cu teza de doctorat.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

Cercetare 1 Seminar

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Conținut: Expoziție pentru fiecare prezentare student de doctorat a protocolului urmărire constând din obiectivele, abordarea problemei, ipoteza, cadru teoretic, metodologia, starea de cercetare de artă și calendarul. În replică, tutorii insista asupra procedurilor de scris umaniste și lucrări științifice, prezentare și comunicare socială de cercetare și utilizarea tehnologiilor informaționale.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în a doua jumătate a primului an.
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: îndeplinirea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Procedura de control: respectarea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

Seminar de cercetare 2

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Conținut: Expoziție pentru fiecare prezentare student de doctorat a protocolului urmărire constând din obiectivele, abordarea problemei, ipoteza, cadru teoretic, metodologia, starea de cercetare de artă și calendarul. În replică, tutorii insista asupra procedurilor de scris umaniste și lucrări științifice, prezentare și comunicare socială de cercetare și utilizarea tehnologiilor informaționale.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în a doua jumătate a celui de al doilea an.
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: îndeplinirea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Procedura de control: respectarea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

Seminar de cercetare 3

  • Număr de ore: 10
  • descriere:
    • Conținut: Expoziție pentru fiecare prezentare student de doctorat a protocolului urmărire constând din obiectivele, abordarea problemei, ipoteza, cadru teoretic, metodologia, starea de cercetare de artă și calendarul. În replică, tutorii insista asupra procedurilor de scris umaniste și lucrări științifice, prezentare și comunicare socială de cercetare și utilizarea tehnologiilor informaționale.
    • Timing: Două sesiuni de trei ore și două dintre încă două ore (3 3 2 2), în a doua jumătate a celui de al treilea an.
    • Limbi Activitate: spaniolă și portugheză.
    • Mod: Videoconferință
    • Controlul activității: îndeplinirea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Procedura de control: respectarea obiectivelor stabilite în protocoalele de desfășurare a fiecărei teze creditate.
  • Acțiuni de mobilitate: În ceea ce privește acțiunile de mobilitate, pe baza observațiilor făcute în raport și resursele bugetare actuale, propunerea a estimat că nu acțiuni specifice de mobilitate vor avea loc. Membrii programului de doctorat va încerca să maximizeze potențialul serviciilor oferite de universități din întreaga sfaturi și informații cu privire la burse, subvenții și pungi de călătorie pe care elevii pot accesa participante. Cei care aleg teza mențiune Europeană trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de reglementările în vigoare în apelurile lor specifice, iar programul va consilia și să încurajeze cele mai multe din această formă de teze de doctorat.

mobilitate

  • Număr de ore: 160 (o lună, douăzeci de zile lucrătoare x opt ore pentru studenții full-time ca studenții part-time)
  • descriere:
    • Stai într-o cercetare, centru de documentare sau universitate străină, care este legată de programul de doctorat.
  • Controlul procesului: dobândirea de competențe și capacități de ședere realizată prin realizarea unui raport scris de între 6000 și 7000 de cuvinte pe activități specifice, precum și realizarea obiectivelor realizate înaintea tezei de doctorat va fi creditat și conținute în planul său de activități de formare.
  • Acțiuni de mobilitate: Fiecare student de doctorat trebuie să efectueze cel puțin o ședere într-un centru de cercetare internațional adăugat, la sfârșitul perioadei de formare, care implică cel puțin o lună. Acest sejur va avea ca scop să participe la cursuri specifice și seminarii de cercetare și schimburi de experiență cu alți cercetători. Directorul tezei, în colaborare cu tutorele și doctorandul însuși, programa aceste camere; Acestea vor fi incluse în planul de formare a fiecărei activități de student la doctorat și, prin urmare, trebuie să fie aprobate de către Comitetul academic al programului de doctorat. Flexibilitate în dezvoltarea mobilității ședere (adăugați mai multe șederi sau să le efectueze într-un singur an) își propune să faciliteze realizarea acestei activități elevii înscriși part-time. În scopul verificării mobilității, studentul poate fi realizată în oricare dintre instituțiile străine cu acordurile de colaborare existente și sunt enumerate în anexa relevantă a acestei propuneri.

domenii de cercetare

  • Linia 1: Dinamica istorică și socială.
  • Linia 2: patrimoniul cultural.
  • Linia 3: Cadrul legal și instituțional

criterii de admitere

Conform principiului accesibilității universale, în general, va avea acces la acest program toți studenții care îndeplinesc cerințele de reglementare ale regulilor generale de doctorat, atât de stat (RD 99/2011 și concordate), ca proprii universitățile participante. În general, profilul de venit al solicitantului să se alăture acestui doctorat este un student, diplomă de master sau echivalent, care au fost instruiți în domeniul tehnicilor de investigare. teze de doctorat se va desfășura în limba maternă, iar cei care au nevoie de referințe internaționale, în conformitate cu legislația în vigoare pentru această indicație.

Criteriile de selecție pentru studenții cu normă întreagă sunt:

  • Calificarea de acces (ponderat 50%), a evaluat după cum urmează: dacă studentul se află în posesia unei trimiteri, 10 puncte; în cazul în care în posesia unui grad din aceeași ramură a cunoașterii, ci predate de către alte facultăți, vor avea 8 puncte; și dacă sunteți în posesia unor dovezi de o altă ramură a cunoașterii, 6 puncte.
  • academic record (ponderat 50%): nota medie de înregistrare de licență și masterat (300 credite ECTS) se calculează cu o zecimală.

Criteriile de selecție pentru elevii cu nevoi educaționale speciale care provin din handicap sunt aceleași ca și pentru alți elevi, rezervând cel puțin un pătrat. Comitetul Academic va evalua, în acest caz, necesitatea unor eventuale adaptări curriculare.

Spațiile rezervate pentru una dintre modalitățile de dăruire care nu sunt acoperite, vor fi adăugate la celelalte moduri.

După școlarizare anuale, nu se pot face schimbări în regimul de dedicare pe parcursul anului universitar, cu excepția cazului în care circumstanțe grave neprevăzute care urmează să fie evaluate de către Comitetul Academic. Cauzele care pot fi susținut în cerere, printre altele, sunt: ​​activitatea de muncă, nevoi educaționale speciale, are nevoie de ingrijire de familie, sportivii de înaltă performanță și situația economică a gospodăriei.

Cu numai exemplificativ în natură și nu sunt exhaustive, în special, este de așteptat cel mai mare număr de doctoranzi provin din următoarele studii de master:

  • Cele oferite de ULPGC și ull și prin UAC și UAM în umanistice (de preferință linia 1), Științe sociale și Drept (de preferință, linia 3) și Arhitectură și Științe umane (de preferință, linia 2 ). În orice caz, co-direcția de teze de doctorat de către profesori detașați la diferite linii de program este posibilă.
  • Orice maestru în legătură cu programul de cercetare
  • Învingerea 300 ECTS universitare și postuniversitare, de preferință, în umaniste, științe sociale și de drept și Arhitectură.
  • Elevii cu titlul de DEA obținut prin programe reglementate de RD 778/98 și RD 1393/2007.
  • Studenții străini în conformitate cu reglementările oficiale.

Elevii cu un grad străin fără standardizare se pot aplica pentru admiterea la studii universitare de doctorat ori de câte ori un nivel echivalent cu gradul spaniol oficial universitare de masterat și împuternicit în țara emitentă calificarea pentru admiterea la studiile de doctorat de formare este acreditat .

Această admitere nu implică în nici un caz, aprobarea titlului anterior sau recunoașterea în alte scopuri decât accesul la aceste învățături scopuri.

Astfel, studenții cu grad străină fără standardizare necesară pentru valabilitatea deplină a înregistrării lor o rezoluție de echivalență acordate de președinții respective ale universităților participante la acest doctorat, odată ce rapoartele stabilite prin reglementări emise, în care indică numele recunoașterii calificării străine în scopul desfășurării acestor studii. Echivalența trebuie să fie solicitate în termenul stabilit, în urma titlului în baza căruia doriți să accesați al treilea ciclu de studii și un certificat academic al studiilor menționate, afirmând subiectele și perioadele cursados ​​academice și titlu îi oferă acces la domiciliu la studiile de doctorat. Toate cele de mai sus vor fi prezentate în mod corespunzător legalizate (original și fotocopie pentru colaționare sau fotocopii autentificate de ambasade spaniole sau servicii consulare). În cazul în care nu este limba sursă castilian ar trebui, de asemenea, să însoțească o traducere autorizată a documentelor menționate mai sus.

Cererea de admitere a studenților posibilitatea de a efectua simultan cererea de echivalență, dacă este necesar, de asemenea, vor fi incluse. Comitetul Academic al programului de doctorat (DPCA) se evaluează gradul de adecvare al studiilor universitare finalizate de către solicitant, a trebui să includă acest lucru cu privire la propunerea admise la program. Rezoluțiile de echivalență constă în dosarul studentului și poate fi certificată ca orice alt capăt al acestuia. Puteti vedea, de asemenea, că rapoartele emise pentru a servi ca Precedentele situații similare. În aceste cazuri, noile rapoarte nu vor fi necesare. Studenții se pot înscrie fără a aștepta soluționarea echivalenței, dar valabilitatea înregistrării dvs. va fi condiționată de această declarație.

Studenții care se califică și de admitere se pot aplica pentru admiterea la programul de doctorat, pentru care va fi stabilită o perioadă de pre-înregistrare. O astfel de cerere trebuie să fie în loc pentru a aduce apelul.

După acest termen, DPCA publica, a ordonat lista provizorie a studenților admiși în funcție de criterii academice dosar BAREMADO după cum sa menționat mai sus.

Aplicantii non-admiși pot depune o cerere în termenul și modul stabilit în apel.

După perioada de revendicări și rezolvate acestea, raportul dintre studenții admiși la elevii organului de conducere corespunzătoare, pentru a fi în măsură să formalizeze înscrierea lor în perioada indicată va fi transmis. Nu a formaliza înregistrarea, solicitantul va scădea în drepturile lor.

În orice caz, acesta va acționa întotdeauna cu respectarea deplină a principiului accesibilității universale și accesul non-limitat al studenților vor fi stabilite nevoi educaționale speciale care decurg din handicap.

Situația Universității spaniole în universități generale și canariene, în special, pare să indice o scădere a accesului studenților doctoranzi în burse generale și prin cercetare, în special.

Agenția canarian pentru Cercetare (ACIISI), de exemplu, nu a solicitat un sprijin specific pentru proiectele de cercetare din 2010. De asemenea, este problematică includerea studenților PDI din ULPGC și ull în sine, care nu sunt încă în posesia gradul de doctor, au restricționat recrutare

POI ca urmare a RD 14/2012 de măsuri urgente de raționalizare a cheltuielilor publice pentru educație. În aceste condiții, este necesar ca numărul de locuri sensibile ocupate de studenții part-time depășește pe cea a locurilor cu normă întreagă, astfel încât studenții să poată dobândi cu succes abilitățile programului de doctorat, în special a fi capabil de a efectua o contribuție științifică prin cercetare originală, care se extinde frontierele cunoașterii în acest domeniu, și care merită publicarea la nivel național sau internațional.

Misiunea va Comitetului Academic (DPCA) își dea acordul pentru prelucrarea tezelor de doctorat respective odată depuse propuneri în timp util (Regulamentul studiilor universitare de doctorat ULPGC Articolul 8.2 privind autorizarea și depunerea tezei doctorat). În acest scop, Comitetul Academic

să stabilească criterii obiective includ, cel puțin, cerința ca doctorandul a produs, ca prim autor sau senior științifice (publicații în reviste, cărți sau capitole de carte, brevete sau lucrări artistice) contribuția de calitate dovedită și contribuie la programul de sprijin de doctorat derivate din teza de doctorat, înainte de depunerea.

Ca urmare a de mai sus de studii doctorale s-ar putea înscrie cu normă întreagă sau part time.

Pentru modul din urmă va fi condiție indispensabilă part-time doctorando acordate, dacă este cazul, prin CAPD. Această condiție trebuie să fie solicitate în fiecare an universitar la DPCA, oferind documente justificative. statutul de student de doctorat pentru part-time vor fi considerate motive de muncă caracter, familie sau personal. Motivele legate de situații de muncă, de preferință, cuprind natura stabilă, contracte pe termen lung a lungul timpului, sau alte situații să ia în considerare DPCA fixe sau. Motivele de familie sau de natură personală includ, printre alte situații, dependență, îngrijirea copiilor în vârstă sau cu dizabilități și familiile cu copii de vârstă școlară și situațiile de violență de gen. Elevii cu un grad de invaliditate de 33%, dacă se solicită și documentate justifică DPCA.

Modificarea modului poate fi solicitat perioade de înscriere de licență comună, condiționată de un raport favorabil din DPCA.

Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă
  • Portuguese (Portugal)


Ultima actualizare June 19, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Locations
Spania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
Spania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala