Departamentul de Marketing se străduiește continuu să obțină excelență în cercetare. Membrii facultății sunt recunoscuți pentru cercetări de înaltă calitate și își publică frecvent activitatea în reviste de top internațional, cum ar fi Jurnalul de Cercetare în Marketing (JMR), Jurnalul de Cercetare a Consumatorilor (JCR) și Marketing (MS). Departamentul de Marketing se situează în primele 10 locuri din întreaga lume în ceea ce privește numărul articolelor publicate în JMR, JCR și SM din perioada 2003-2013.

Scopul programului de doctorat este de a dezvolta oameni de știință deosebiti care vor deveni contribuabili activi la cunoașterea marketingului și vor continua să asigure locuri de muncă academice la universitățile internaționale de top. În spiritul acestui spirit, câțiva dintre studenții noștri au publicat lucrări în top reviste de cercetare în timp ce în program.Un recent absolvent a fost selectat pentru programul de știință a Institutului de Științe a Marketingului, unul dintre cele mai înalte premii pe care un tânăr cercetător în domeniu le poate primi.

Facultatea este foarte angajat în programul de doctorat și oferă studenților cu un mediu intelectual stimulativ care le permite să devină cercetători remarcabili. Ei primesc instruire riguroasă în teoria și metodele diferitelor sub-domenii de marketing, cum ar fi comportamentul consumatorului și alte modele de marketing. Cursurile de ultimă oră sunt oferite pe teme precum procesarea informației, teoria jocurilor comportamentale, desenele experimentale, judecata și luarea deciziilor, modelarea alegerilor și știința marketingului. Aceste cursuri, împreună cu formarea de cercetare, fac doctoratul un program de studiu exigent, dar și plin de satisfacții.

În afară de obținerea de cunoștințe aprofundate, studenții dobândesc experiențe practice în procesul de cercetare din primele etape ale programului, printr-o schemă de mentorat. Un laborator de comportament bine echipat și multe oportunități de colaborare în domeniul cercetării cu membrii facultății contribuie la experiența de învățare. În plus, studenții beneficiază de două centre de cercetare, care sunt găzduite în departamentul de marketing - Centrul de Cercetare Experimentală de Afaceri și Centrul de Marketing și Distribuție. Aceste centre facilitează achiziționarea și difuzarea de cunoștințe de marketing și au găzduit frecvent vorbitori de renume din întreaga lume.

Foci de cercetare

Domeniile de cercetare includ: procesarea informațiilor pentru consumatori, luarea deciziilor consumatorilor, influențe neconștiente asupra comportamentului, afecțiunilor și emoțiilor, imagistică și atenție vizuală, atitudini și convingeri, scopuri și autoreglementarea consumatorilor, identitate socială și stima de sine a consumatorilor, studii culturale, modele empirice ale consumatorilor și firmelor, modelare a ochilor și modelare spațială, modele de alegere, modele empirice bazate pe teorie, analiză Bayesiană a datelor, economie informațională, comerț cu amănuntul și alt = "strategie de marketing, informare și contract, strategie media, online alt = "marketing, social media și online alt =" marketing, publicitate, prețuri și durabilitate.

Cerințe de admitere

i. Cerințe generale de admitere

Solicitanții care solicită admiterea la un masterat trebuie să aibă:

  • a obținut o diplomă de licență de la o instituție recunoscută sau o calificare echivalentă aprobată;

ii. Cerințele de admitere în limba engleză

Trebuie să îndepliniți cerințele de limbă engleză cu una dintre următoarele abilități *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-PBT 550
  • Testul testului 60 livrat cu hârtie revizuit de TOEFL (scoruri totale pentru secțiunile de citire, ascultare și scriere)
  • IELTS (modul academic) Scorul general: 6.5

* Dacă prima dvs. limbă este engleza, iar licența dvs. de licență sau o diplomă echivalentă a fost acordată de o instituție unde mediul de instruire a fost engleza, vi se va renunța la îndeplinirea cerințelor de limba engleză de mai sus.

iii. Programați- mi - Cerințe specifice de admitere

Solicitanții trebuie să aibă un scor satisfăcător în GMAT sau GRE, în partea de sus a punctelor (i) și (ii) de mai sus


Termen limita

Pentru detalii, consultați http://pg.ust.hk/programs ("Application").

Program predat în:
Engleză

Vezi 36 mai multe cursuri de la The Hong Kong University of Science and Technology »

Ultima actualizare February 6, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
3 - 6 anii
Part time
La zi
Price
42,100 HKD
pe an
Deadline
Contactează şcoala
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
End Date