Doctor în Media Management

University of Tehran, Kish International Campus

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctor în Media Management

University of Tehran, Kish International Campus

Introducere

Doctoratul de doctorat în Media Management va oferi cadrul, atenția și disciplina necesară desfășurării unei anchete speculative în domeniul mass-mediei și comunicării. Acest program este ideal pentru oricine este încântat de posibilitatea de a lucra în industria mass-media și divertisment rapid expansiune. Media Management grad oferă o bază solidă în cele mai recente concepte și practici pentru gestionarea platformelor media tradiționale și emergente. Noile tehnologii media produc în permanență o dezvoltare extensivă a produselor și, astfel, noi oferte, noi canale de distribuție, instrumente mai eficiente pentru managementul marketingului, mai multe oportunități pentru comunicările de piață și de marketing, o implicare sporită a clienților în aceste activități și comportamente noi de cumpărare și consum.

Prin cercetare, analiză critică, elevii învață cele mai bune practici de leadership responsabil și inovator în toate domeniile managementului media: producție, economie și finanțe media, marketing, distribuție și dezvoltare tehnologică nouă.

Curriculum-ul PhD

Doctoratul de Media Management necesită finalizarea a 36 de credite, un set de cursuri de bază (8 credite), 12 credite de cursuri de specialitate și o teză de doctorat (16 credite). Principalul accent al programului este finalizarea cu succes a unui proiect de cercetare original și independent, scris și susținut ca o disertație.

Examen cuprinzător

Examenul complet ar trebui să fie luate cel mult la sfârșitul semestrului al patrulea și este necesar înainte de un student ar putea apăra propunerea de doctorat. Elevii vor avea două șanse să treacă examenul general de doctorat. Dacă elevii primesc o evaluare "nesatisfăcătoare" la prima încercare de examen comprehensiv, studentul poate relua calificările o singură dată. Un al doilea eșec va duce la terminarea programului. Examenul cuprinzător este conceput pentru a se asigura că elevul începe să câștige din timp experiența de cercetare; se asigură, de asemenea, că studentul are potențialul de a efectua cercetări la nivel de doctorat.

Propunerea de doctorat

Propunerea de doctorat trebuie să conțină obiective specifice, proiectare și metode de cercetare, lucrare propusă și cronologie. În plus, propunerea trebuie să conțină, de asemenea, o bibliografie și, ca anexe, orice publicații / materiale suplimentare. Elevul trebuie să-și apere propunerea de teză la comitetul lor într-un examen oral.

teză

Un student ar trebui să aleagă un consilier de teză (și unul sau doi co-consilieri, dacă este necesar) în primul an de cand este în programul de doctorat, aprobat de comitetul facultății. În cel de-al doilea an, un comitet de teze sugerat de consilier împreună cu propunerea de doctorat trebuie să fie predat spre aprobare. Comisia de teze ar trebui să fie formată din cel puțin cinci membri ai facultății. Doi membri ai comitetului de teze ar trebui să fie de la celelalte universități la nivel de profesor asociat. Nu mai târziu de sfârșitul semestrului al cincilea, un student trebuie să prezinte și să apere o propunere scrisă de doctorat.

Progresul cercetării

Un student este așteptat să se întâlnească cu comitetul său de teze cel puțin o dată pe an pentru a revizui progresul cercetării. La începutul fiecărui an calendaristic universitar, fiecare elev și consilierul elevului trebuie să prezinte o evaluare a progresului studenților, prezentând realizările și planurile din anul trecut pentru anul în curs. Comisia de teze revizuiește aceste rezumate și trimite studentului o scrisoare care rezumă statutul lor în program. Elevii care nu reușesc să facă progrese satisfăcătoare trebuie să remedieze orice deficiențe și să se mute la următorul punct de reper în termen de un an. Nerespectarea acestor prevederi va avea ca rezultat concedierea din program.

Doctorat Disertație

În termen de 4 ani de la intrarea în programul de doctorat, studentul este așteptat să finalizeze studiul tezei; elevul trebuie să aibă rezultatele studiilor acceptate sau publicate în reviste evaluate de colegi. La prezentarea unei teze scrise și a apărării publice și a aprobării de către comitet, elevul are diploma de doctorat. Apararea va consta în (1) prezentarea disertației de către studentul absolvent, (2) audierea de către audiența generală și (3) chestionarea cu ușile închise de către comisia de disertație. Studentul va fi informat despre rezultatul examenului la finalizarea tuturor celor trei părți ale apărării disertației. Toți membrii comitetului trebuie să semneze raportul final al comisiei de doctorat și versiunea finală a disertației.

Pentru absolvire trebuie să fie menținută o AAP minimă de peste 16 ani.

Cursuri de nivelare (nu se aplică gradului)

Doctor în Media Management are o diplomă de masterat în domenii conexe. Cu toate acestea, elevii care dețin orice altă diplomă de master, în afară de aceasta vor fi necesare pentru a finaliza cursuri de nivelare, care sunt concepute pentru a oferi un fundal pentru cursuri de doctorat. Aceste cursuri de nivelare sunt stabilite de comitetul facultății și nu sunt luate în calcul pentru creditele de absolvent la doctorat în Media Management.

Cursuri de bază: 4 cursuri necesare; 8 credite

Cursuri de specialitate: 6 cursuri necesare; 12 credite

Cursuri de bază

Management și teoria organizației

Conținutul cursului:
Teoria capacității teoretice, teoria teoriei abilității, teoria teoriei teoriei, teoria teoriei teoriei teoriei, teoria teoriei teoriei teoriei, teoria echilibrului teoretic, teoria diferențelor de teoria inovațiilor, teoria capacităților dinamice, teoria pieței eficiente, teoria eticii, Teoria teoriei organizaționale, teoria organizării teoretice, teoria perspectivelor teoretice, teoria perspectivelor, teoria contractelor psihologice, teoria bazată pe resurse, teoria rolului, teoria teoriei teoriei, teoria imaginii, teoria instituțională, Teoria teoriilor de autoevaluare, teoria generării de sentimente, teoria capitalului social, teoria socială cognitivă, teoria comparației sociale, teoria schimburilor sociale, teoria facilității sociale, teoria identității sociale, teoria rețelelor sociale, teoria părților interesate, teoria structurilor de urgență, teoria structurării, teoria costurilor tranzacțiilor

Analiza teoriilor economice

Conținutul cursului:

Introducere și fundație, Căutarea unui avantaj competitiv, Susținerea avantajului competitiv, Instrumente analitice de rezolvare a problemelor, Privire în afara firmei, Economie și management, Teoria economică, Natura și domeniul economiei managerială, Modelarea economică și tehnicile de analiză, Teoria neoclasică a firmei , Natura și obiectivele firmei, teoriile moderne ale firmei, filozofia și teoria economică, o mane invizibilă, elasticitatea cererii și puterea de piață, prognozarea cererii, analiza producției și a costurilor, analiza breakeven, ipotezele și aplicațiile, estimările funcțiilor de producție pe industria indiană , Maximal limitat, Optimizare sub constrângeri, Optimizare sub risc și incertitudine, Satisfacție optimizată cu multiple obiective, Optimizare în timp, Optimizare cu puțin sau deloc, Productivitate și îmbunătățirea acesteia, Eficiența economică a firmei, Inovare tehnologică și îmbunătățirea productivității, Eficiență organizațională și productivitate Imp stabilirea prețurilor în cadrul competiției și monopolului perfect, piețele oligopoliste, tehnica de stabilire a prețurilor, controlul prețurilor și reglementarea monopolului, stabilirea prețurilor întreprinderilor publice, bugetarea capitalului, analiza locației, firma și societatea, responsabilitatea socială a afacerilor, responsabilitatea publică de firme publice

Tehnici cantitative în management

Conținutul cursului:
Tehnici de luare a deciziilor și cantitative, Formulare și soluții grafice, Metodă Simplex, Analiză Dualitate și Sensibilitate, Probleme de Transport și Transbordare, Problemă de Atribuire, Programare Integrală și Programare de Obiective, Sequencing, Managementul Inventarului, Teoria Queuingului, Teoria Înlocuirii, PERT și CPM, Teorie, lanțuri Markov, teoria jocurilor, programare dinamică, simulare, analiză investițională și analiză breakeven, prognoză

Metode de cercetare în managementul mass-media

Conținutul cursului:
Început, Cercetare calitativă, Interviu, Grupuri de focus, Istorie, Istorie orală, Etnografie și observație participant, Etnografie și observație participant, Analiză textuală, Analiză semiotică, Analiză retorică, Critică ideologică, Critică psihanalitică, Cercetări etno-metodologice, observarea participanților, analiza conținutului, sondaje, experimente, un primar privind statisticile descriptive, nouă erori comune de gândire, scrierea rapoartelor de cercetare

Cursuri de specialitate

Management și inovare în organizațiile mass-media

Conținutul cursului:
Inovația și creativitatea în industria media Ce? Unde? Cunoașterea inovației în firmele noi și tineretul media, aplicarea teoriei drepturilor de proprietate intelectuală la analiza concurenței în domeniul inovării în mass-media Conținutul piețelor Un cadru general, inovația, cercetarea, către o fundație metodologică a cercetării în domeniul inovării în mass-media, promisiunile și provocările inovației Studiază performanța industriei muzicale, a strategiei și a inovației din Germania, transformările în personalizarea industriei media și branding-ul ca opțiuni strategice pentru firmele media, strategii de exploatare a avantajelor noilor tehnologii de direcționare Realizarea potențialului de publicitate al publicului, cultura organizațională media și performanța inovatoare , Inovație prin activități de externalizare a surselor O prezentare generală a tendințelor și modelelor majore ale industriei furnizorilor de servicii de telecomunicații, managementul inovării, difuzarea inovației în organizațiile de știri Acțiunea de cercetare a managerilor de nivel mediu în mass-media daneză, luarea deciziilor de către editorii de ziare Valorile și schimbările valoroase, Pilotarea socială ca metodologie de testare pentru inovațiile în domeniul mass-media, Gestionarea inovării în măsurarea audienței Studiile de caz din Statele Unite ale Americii privind scanarea cărților și măsurarea locală a oamenilor

Teorii de comunicare și de persuasiune

Conținutul cursului:
Bazele Teoria Comunicării, Cadrele pentru Teoria Organizării, Comunicatorul, Mesajul, Mediul, Dincolo de Comunicarea Umană, Contextele Comunicării, Relația, Grupul, Organizația, Contextul Sănătății, Cultura, Societatea, Natura Atitudinilor, Atitudini: Definiția și structura, puterea pasiunilor noastre: teoria și cercetarea atitudinilor puternice, atitudini: funcții și consecințe, măsurarea atitudinii, schimbarea atitudinilor și comportamentului, prelucrarea comunicărilor convingătoare, "cine spune": factorii comunicatorului în persuasiune, fundamentele mesajului , Apelul mesajului emoțional: Frica și vina, Teoria disonanței cognitive Partea a patra Contextul conștiinței de comunicare, convingerea interpersonală, publicitatea, marketingul și persuasiunea, Campaniile de comunicare în domeniul sănătății

Analizarea mesajelor media

Conținutul cursului:
Definirea analizei conținutului ca instrument de știință socială, proiectarea unei analize de conținut, măsurarea, eșantionarea, fiabilitatea, valabilitatea, analiza datelor, conceptualizarea analizei conținutului, fundația conceptuală, utilizările și inferențele, componentele analizei conținutului, logica modelelor de analiză a conținutului, Codificarea înregistrărilor, limbile de date, construcțiile analitice, căile analitice și tehnicile evaluative, tehnicile analitice de reprezentare, computerul, fiabilitatea, valabilitatea

Teoria comunicării și dezvoltarea națională

Conținutul cursului:
Comunicare și dezvoltare: Parametrii teoriei și politicii, Comunicarea și dezvoltarea națională, Politica și planificarea comunicării, Compasul cultural și transmiterea valorilor, Studiul internațional al viitorului radiodifuzării, Rolul comunicării în masă în dezvoltarea națională: Inovare, Continuitate și schimbare culturală, Guvernarea comunicării în masă, Educația multimedială, Comunicarea de susținere a dezvoltării naționale, Experiențele naționale în politica comunicațiilor, Comunicarea de susținere a dezvoltării integrate, Politica comunicațiilor în Brazilia, Dezvoltarea comunicațiilor în India, Rolul difuzării în Iran : Raportul unui sondaj național, spre o politică națională de comunicare pentru Iran, evoluția lui Devcom pentru dezvoltare și justiție socială, modernizarea discursului de dezvoltare, media și comunicarea în modernizare, perspective critice asupra comunicării, critica lui Devcom în paradigma dominantă, dezvoltare, comunicare și Spi ritualitate în dezvoltarea, paradigmele participării și abilitarea, mass-media și comunicarea pentru abilitare, Devcom pentru abilitare și justiție socială

Noile tehnologii de comunicații

Conținutul cursului:
Baze de date electronice, computere electronice de consum, tehnologii de rețea, transmisie de informații, stocare de informații, tehnologii de producție, sisteme informatice de divertisment informatice, asamblaje ecstatice de vizibilitate, identitate Facebook și obiect fractal, cartografierea Narbs, , Inerția viziunii și telefonul mobil, imaginile reprezentărilor demitere ale umilinței, intimitatea socială în mass-media socială și limitele practicii mass-mediei, conflictele vizibilității sau revendicarea opacității ca resursă etică, telefoanele aparate foto la pregătire, comunicarea pictorială în epoca Oralitatea terțiară

Seminar în managementul organizațiilor de comunicare

Conținutul cursului:
Seminarul se bazează pe colectarea informațiilor aferente din articolele de recenzare recent publicate. Următoarele cărți ar putea fi consultate ca și cunoștințe de bază.
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare March 27, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Locations
Iran - Tehran, Tehran Province
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Iran - Tehran, Tehran Province
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala