Doctor în managementul companiei și economie

Brno University of Technology

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctor în managementul companiei și economie

Brno University of Technology

Managementul companiei și economie

Abreviere: DSP-ŘEP-E

Durata studiului: 4 ani

Program: Economie și Management

Facultatea de Afaceri și Management

An universitar: 2017/2018

Acreditat până la: 1.11.2019

Profilul filialei:

Învățământul de doctorat oferă absolvenților cu diplomă de master în domeniul managementului și economiei întreprinderilor un nivel superior de educație care aprofundează cunoștințele teoretice. Scopul filialei de doctorat este de a preda metodele de lucru științific.

Rezultate cheie de învățare:

Absolvent al studiilor doctorale este capabil de activități independente de cercetare științifică, de cercetare și directivă. El este pregătit să facă față problemelor conceptuale, de cercetare și de dezvoltare provocatoare în domeniul managementului și al economiei. El este capabil să efectueze independent cercetarea, dezvoltarea și producția în practică.

Absolventa poate gasi implinirea ca lucrator creativ la centre de cercetare de conducere, ca lider in echipe de cercetare si dezvoltare, ca lucrator de cercetare si profesor la universitati. Absolvenții acestui program pot, de asemenea, ocupa poziții înalte în unele instituții și companii mai mari, care au nevoie de capacitatea de a lucra creativ și independent, de a analiza probleme complexe și de a propune soluții noi și originale.

Profile profesionale ale absolvenților cu exemple:

Absolvenții pot găsi implinirea ca lucrător academic la facultăți orientate spre economie, în calitate de cercetător în cadrul organizațiilor de cercetare axate pe cercetarea economică și de afaceri. Absolvenții vor putea să se concentreze pe economia întreprinderii în toate contextele sale, o companie de top management, conducere executivă, marketing, logistică în conformitate cu programul și cursul aprobat.

Supraveghetor: prof. Ing. Vojtěch Koráb, dr., MBA

Tematici emise ale programului de studii doctorale:

Modele de afaceri Inovare durabilă

Mulți autori definesc inovația modelelor de afaceri din punctul de vedere al sustenabilității, însă un aspect cheie al tuturor opiniilor experților este că modelul de afaceri este înțeleasă ca extindând dincolo de entitatea companiei, clienților săi și acționarilor și, de asemenea, include captura de valoare pentru principalele părți interesate. Scopul este de a crea metodologia pentru inovarea durabilă a modelului de afaceri prin proiectarea prototip a unui model adecvat pentru inovarea durabilă pe piețele selectate. Profesor: Šimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D.

Leadership: Noua abordare de conducere în era digitală.

Liderii digitali sunt dispuși să exploreze modul în care tehnologia informației poate fi utilizată pentru a ajuta o organizație să devină mai receptivă la nevoile clienților și la schimbarea cerințelor de afaceri. Tutor: Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D.

Determinanți macroeconomici și instituționali ai interdependenței între piețele de capital de risc din țările din Visegrad.

Disertația vizează investigarea interdependențelor dintre cele mai importante piețe europene de capital de risc și piețele țărilor din Visegrad. Identificarea legăturilor între piețe, analiza modificărilor în puterea acestor dependențe este necesară pentru o guvernanță macroeconomică și instituțională eficientă. Profesor: Zinecker Marek, doc. Ing., Ph.D.

Managementul marketingului companiilor pe baza durabilității

În zilele noastre, comportamentul companiei pe piețele țintă pare să fie din ce în ce mai mult influențat de domeniul conceptului de dezvoltare durabilă. O teză trebuie să fie orientată spre cele mai noi cunoștințe teoretice din acest domeniu în cadrul managementului de marketing al antreprenoriatului în afaceri. Scopul este de a dezvolta abordări practice în domeniul marketingului "verde". Profesor: Šimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D.

Stabilitatea politică ca factor important al investițiilor pe scară largă

Stabilitatea politică este o variabilă foarte dificil de cuantificat și de măsurat. Cu toate acestea, un spectru larg de aspecte legate de orice stabilitate politică este foarte important din punctul de vedere al unui investitor. Metodele de inteligență artificială vor fi folosite pentru a cuantifica impacturile importante ale stabilității politice asupra investițiilor la scară largă. Profesor: Dohnal Mirko, prof. Ing., DrSc.

Dezvoltarea strategică a mărcii

Au fost create concepte de dezvoltare a brandului pentru mediul concurențial tradițional. Tendințele contemporane în dezvoltarea concurenței necesită noi abordări cu respectarea impactului tot mai mare al activităților de afaceri online ale companiilor. Profesor: Zich Robert, doc. Ing., Ph.D.

Utilizarea strategică a instrumentelor de marketing în procesul de creare a unui avantaj durabil al companiei

Instrumentele strategice de marketing sunt o parte inevitabilă a managementului companiei - iar desfășurarea lor perfectă este una dintre condițiile prealabile pentru menținerea avantajului lor durabil. Scopul acestui studiu este o analiză a instrumentelor strategice de marketing și a propunerilor de utilizare eficientă a acestora în management. Tutore: Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA

Utilizarea inteligenței artificiale ca suport pentru procesele decizionale în controlul întreprinderilor.

Utilizarea inteligenței artificiale și a aplicațiilor sale ca suport pentru procesele de luare a deciziilor în cadrul controalelor întreprinderii pentru a crește calitatea și viteza de decizie. Tutor: Dostál Petr, prof. Ing., CSC.

Instrumente și metode de stabilire a prețurilor monopolurilor naturale

Tema se axează pe instrumentele de analiză critică și, în special, pe strategiile de stabilire a prețurilor monopoliste. societăți oligopoliste care operează în sectoare care reprezintă bariere naturale sau ridicate la intrare. Tutor: Škapa Stanislav, doc. Ing. et Ing., Ph.D.

Evaluarea companiilor inovatoare

Abordările privind evaluarea firmelor pe baza estimării fluxului de numerar al firmelor viitoare sunt foarte sensibile la estimarea parametrilor creșterii companiei. Scopul tezei este de a explora abordările actuale ale evaluării firmei și de a sugera o modificare a metodelor utilizate pentru estimarea dezvoltării viitoare a firmelor inovatoare. Tutor: Režňáková Mária, prof. Ing., CSC.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare March 3, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
4 anii
Cu normă întreagă
Price
Preţ
1,850 EUR
1.850 EUR / primul an, 1.500 EUR / al doilea an, 1.000 EUR / anul III
Locations
Republica Cehă - Brno, South Moravian Region
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Republica Cehă - Brno, South Moravian Region
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala