Doctor în predarea limbii engleze ca limbă străină (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctor în predarea limbii engleze ca limbă străină (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Introducere:

Programul de doctorat în TEFL este conceput pentru acei studenți care sunt dispuși să avanseze Cunoștințele lor pedagogice în predarea limbii engleze, metodologii de cercetare, comunicare interculturale și fundații educaționale. Programul de doctorat oferă studenților o dezvoltare profesională și le pregătește pentru a fi cercetători și lideri în predarea limbii engleze. Doctoranzii dobândesc experiență și înțelegere în domenii precum: învățarea limbilor străine, citirea și scrierea în a doua limbă, socializarea limbilor, limba și identitatea, evaluarea limbii a doua, analiza discursului, lingvistica critică aplicată și metodele de cercetare.

Programul oferă un practic unic de predare supervizat într-un program intensiv de limba engleză. Această experiență îi pregătește pe absolvenți să analizeze limba, să răspundă nevoilor de învățare a limbii engleze ale cursanților și să intre în domeniu ca profesionist.

Titlul de doctor în TEFL

Programul de doctorat necesită finalizarea a 36 de credite, un set de cursuri de bază (10 credite), cursuri elective (8 credite) și o teză de doctorat (18 credite). Principalul accent al programului este finalizarea cu succes a unui proiect de cercetare original și independent, scris și susținut ca o disertație.

Examen cuprinzător

Examenul complet ar trebui să fie luate cel mult la sfârșitul semestrului al patrulea și este necesar înainte de un student ar putea apăra propunerea de doctorat. Elevii vor avea două șanse să treacă examenul general de doctorat. Dacă studenții primesc o evaluare "nesatisfăcătoare" la prima încercare de examen comprehensiv, elevul poate relua calificarea încă o dată. Un al doilea eșec va duce la terminarea programului. Examenul Comprehensiv este conceput pentru a se asigura că elevul are potențialul de a efectua cercetări la nivel de doctorat.

Propunerea de doctorat

Propunerea de doctorat trebuie să conțină obiective specifice, proiectare și metode de cercetare, lucrare propusă și cronologie. În plus, propunerea trebuie să conțină, de asemenea, o bibliografie și, ca anexe, orice publicații / materiale suplimentare. Elevul trebuie să-și apere propunerea de teză la comitetul lor într-un examen oral.

teză

Un student ar trebui să aleagă un consilier de teză (și unul sau doi co-consilieri, dacă este necesar) în primul an de cand este în programul de doctorat, aprobat de comitetul facultății. În cel de-al doilea an, un comitet de teze sugerat de consilier împreună cu propunerea de doctorat trebuie să fie predat spre aprobare. Comisia de teze ar trebui să fie formată din cel puțin cinci membri ai facultății. Doi membri ai comitetului de teze ar trebui să fie de la celelalte universități la nivel de profesor asociat. Nu mai târziu de sfârșitul semestrului al cincilea, un student trebuie să prezinte și să apere o propunere scrisă de doctorat.

Progresul cercetării

Un student este așteptat să se întâlnească cu comitetul său de teze cel puțin o dată pe an pentru a revizui progresul cercetării. La începutul fiecărui an calendaristic universitar, fiecare elev și consilierul elevului trebuie să prezinte o evaluare a progresului studenților, prezentând realizările și planurile din anul trecut pentru anul în curs. Comisia de teze revizuiește aceste rezumate și trimite studentului o scrisoare care rezumă statutul lor în program. Elevii care nu reușesc să facă progrese satisfăcătoare trebuie să remedieze orice deficiențe și să se mute la următorul punct de reper în termen de un an. Nerespectarea acestor prevederi va avea ca rezultat concedierea din program.

Doctorat Disertație

În termen de 4 ani de la intrarea în programul de doctorat, studentul este așteptat să finalizeze studiul tezei; elevul trebuie să aibă rezultatele studiilor acceptate sau publicate în reviste evaluate de colegi. La prezentarea unei teze scrise și a apărării publice și a aprobării de către comitet, elevul are diploma de doctorat. Apararea va consta în (1) prezentarea disertației de către studentul absolvent, (2) audierea de către audiența generală și (3) chestionarea cu ușile închise de către comisia de disertație. Studentul va fi informat despre rezultatul examenului la finalizarea tuturor celor trei părți ale apărării disertației. Toți membrii comitetului trebuie să semneze raportul final al comisiei de doctorat și versiunea finală a disertației.

Pentru absolvire trebuie să fie menținută o AAP minimă de peste 16 ani.

Cursuri de nivelare (nu se aplică gradului)

Doctoratul în predarea limbii engleze își asumă o diplomă de masterat în domenii conexe. Cu toate acestea, elevii care dețin orice altă diplomă de master, în afară de aceasta vor fi necesare pentru a finaliza cursuri de nivelare, care sunt concepute pentru a oferi un fundal pentru cursuri de doctorat. Aceste cursuri de nivelare sunt decise de comitetul facultății și nu sunt luate în calcul pentru creditele de absolvent la doctorat în predarea limbii engleze.

Cursuri de bază: 5 cursuri necesare; 10 credite

Cursuri opționale: 4 cursuri necesare; 8 credite

Descrierea cursurilor

Cercetarea în domeniul educației lingvistice

Conținutul cursului:
Natura Cercetării, Cercetare Dezvoltare, Protocoale verbale, Analiză de interacțiune, Analiză de anchetă, Învățarea limbilor străine și atitudini de predare, Tehnici de învățare vocabulară, Aspecte legate de colectarea datelor, Măsuri comune de colectare a datelor, Codificare, Valori și fiabilitate variabile de cercetare, , Cercetare calitativă, Cercetare în clasă, Metode mixte, Analiza datelor cantitative, Cercetare finală și de raportare. Tehnologii de pe continente, colaborare pe web în limbi străine, limbi mai puțin predate, educație pentru profesori și strategii de învățare

Evaluarea limbii

Conținutul cursului:
Evaluarea profesorilor de limbă străină și a celei de-a doua limbi, validitatea testării limbilor străine, principiile evaluării limbilor străine, procesul de evaluare a evaluării, elaborarea specificațiilor de testare pentru evaluarea limbii, corelarea evaluării cu obiectivele instructive, o prezentare generală a standardelor lingvistice pentru evaluarea elementară, Testarea limbajului bazat, Cadrul european comun de referință, implicațiile pentru predare, strategiile de testare, ce profesori trebuie să știe despre analiza testelor, etica în testarea și evaluarea limbajului. Statistici pentru analiza și îmbunătățirea testelor, Statistici pentru utilizarea în scopuri de testare.

Studii SLA

Conținutul cursului:
Investigarea mecanismelor de instruire a limbii străine, investigarea mecanismelor cognitive și de prelucrare a instruirii SLA, fluența instruirii instruite și a proceselor limbaj explicite explicite, aspecte psihologigistice ale achiziției de gen în învățarea instruirii GFL, Există o conexiune ?, instruire formală și dobândirea morfologiei verbale rolul și efectele formării axate pe formare, predarea structurilor lingvistice marcate mai mult despre dobândirea de clauze relative de către cursanții arabi de limba engleză, importanța formării înțelegerilor formale în instrucțiuni concentrate explicite, complexitatea structurii și eficacitatea instruirii gramaticale explicite, forme ca mijloc de îmbunătățire a producției orale corecte, Vina în ipoteza implicită, Investigarea rolului și efectelor interacțiunii și Comunicarea orientată spre comunicare, Feedback negativ și absorbția elevilor în predarea limbilor străine analitice, Observarea și rolul interacțiunii în promovarea lanului Învățarea în limbi străine în instruirea bazată pe conținut, Efectele discursului profesoral asupra discursului elevului într-o clasă de a doua limbă, Evaluarea rolului sarcinilor de comunicare în dezvoltarea limbajului de a doua limbă, Compararea efectelor contextelor de achiziție L2 instructate și naturaliste, O investigație comparativă a efectelor studiilor în străinătate și instruirea limbilor străine asupra dezvoltării gramaticale a cursanților L2

Critica problemelor în predarea limbilor străine

Conținutul cursului:
Criticarea cercetării altora, aplicarea pentru finanțarea cercetării și a granturilor, utilizarea cercetării în clasa lingvistică, luarea deciziilor preliminare, luarea unei decizii pe baza unei metodologii de cercetare, alegerea unei metode de cercetare, cercetarea calitativă, ancheta narativă, revizuirea literaturii și crearea temelor umane Revizuirea, eșantionarea și ceea ce înseamnă, folosind metode introspective, proiectarea și folosirea rubricilor, paradigme de cercetare în cercetarea în a doua limbă, cercetarea metodelor mixte, alegerea tipului de cercetare, cercetarea de acțiune, cercetarea studiilor de caz, analiza conversațiilor, cercetarea replicării în cercetarea cantitativă, Datele dvs. statistice, publicarea cercetării dvs., o oază de limbă

Dezvoltarea curriculumului lingvistic

Conținutul cursului:
Analiza de mediu, Analiza nevoilor, Principii, Conținut și secvențe de obiective, Format și prezentare, Monitorizare și evaluare, Evaluare, Abordări la proiectarea curriculumului, Programe de negociere, Adoptarea și adaptarea unui curs existent, Introducerea schimbării, Planificarea unui curs de servicii, Curriculum Design, Dezvoltarea curriculumului, Schimbarea nevoilor limbilor străine, Analiza situației, Obiective de planificare și Planificarea cursurilor și detalii, Rolul și designul, Abordări ale evaluării

psiholingvistică

Conținutul cursului:
Bazele neuronale ale percepției vorbelor Fluxul de fonologie, învățarea, sunetele limbajului, recunoașterea cuvintelor vorbite, modelele computaționale de recunoaștere a cuvintelor vorbite, modul în care copiii mici dezvoltă abilități, potențialul legat de eveniment și câmpurile magnetice asociate cu recunoașterea limbajului vizual în cititorii calificați pentru adulți, Modele computaționale, Cercetări privind pacienții și imaginile, Limba figurativă, Abordări computaționale ale limbajului figurativ, Dezvoltarea limbajului figurativ, Neuroștiința cognitivă a limbajului figurativ, Discurs și conversație, Decodarea învățării ortografice și dezvoltarea cuvântului vizual, Cum creierul citește cuvintele? , Memoria semantică, modelele computaționale de memorie semantică, dezvoltarea de categorii și concepte, prelucrarea morfologică, o poveste a două mecanisme ?, comprehensiunea cuvântului, Neurobiologia înțelegerii sentinței, modelele computaționale și corporale ale înțelegerii omenești, propoziția de producție, Computational Mo dezbaterea și conversația copiilor, conversația și achiziția copiilor, electrofiziologia discursului și a conversațiilor, limbajul și gândirea, abordările computaționale ale limbajului și ale gândirii, limbajul și cunoașterea în dezvoltare, gândirea limbii și creierul?

sociolingvisticii

Conținutul cursului:
Istoria Sociolingvisticii, Sociolingvistică și Sociologie a Limbii, Variația și Schimbarea Limbilor, Coduri și Clasa Socială, Dell Hymes și Etnografia Comunicării, Gumperz și Sociolingvistica Interacțională, Sociolingvistică și Teoria Socială, Interacțiunea, Potențialul Sociolingvistic al Interacțiunii Face-în-față , Comunicarea pacientului cu doctorul, discursul și școlile, discursul în sala de ședințe, analiza convorbirilor, analiza narativă, genul și interacțiunea, stratificarea socială, construcționismul social, interacțiunea simbolică Erving Goffman și sociolingvistica, 9 Anometodologia și analiza categoriilor de membru, puterea discursului și discursul Puterea, teoria și migrația globalizării, interpretarea interpreților și intersubiectivitatea, variația și schimbarea limbajului, persoanele fizice și comunitățile, clasa socială, rețeaua socială, fonologia, structura socială, contactul lingvistic și schimbarea limbajului, sociolingvistica și lingvistica formală, ideologia și atitudinea Sociologie, Istorie Sociolingvistică, Metode de cântări în varianta lingvistică, interacțiune și mass-media, Multilingvism și contact, Bilingvismul societății, Combinarea codificării, Politica lingvistică și planificare, Limba lingvistică, Engleză globală, Aplicații, Lingvistică criminalistică. Utilizarea limbajului nediscriminatoriu, migrația lingvistică și drepturile omului.

Analiza discursului

Conținutul cursului:
Origini și orientare, Două studii cheie, Metodă și critică, Asemănări și diferențe, Persuasiune și autoritate, Psihologie discursivă, Abordare critică a analizei discursului, Discuții metodologice, Analiză de conversație și putere, Analiza discursului în evenimente, Instrumente și tehnici centrale, Analiza discursului analiza discursului și a practicilor digitale, Analiza discursului de jocuri, Discursul cibernetică și entextualizarea sinelui, Etichetarea pe Flickr ca o practică socială, Intertextualitatea și interdiscursivitatea în recenziile online ale consumatorilor Analiza interacțiunii vorbite și discursul digital , Co-construirea identității în lumea virtuală pentru copii, Poziționarea și repoziționarea, O reflecție asupra analizei discursului asistat de corp, Cercetarea practicilor de alfabetizare digitală în context, iPhone ca artefact tehnologic, Fluxul limbajului online și offline, Discursurile de curație în timpurile digitale, construcție discursivă n educației în era digitală

Analiza statistică în educația lingvistică

Conținutul cursului:
Funcții și argumente, Factori, Statistici descriptive, Statistici bivariate, Dispersii, Mijloace, Coeficienți de corelație și regresie liniară, Analiză de regresie multiplă, Analiză ANOVA de variație, Regresie logistică binară, Analiză agregată ierarhică cluster

Engleză pentru scopuri specifice

Conținutul cursului:
ESP și vorbire, ESP și ascultare, ESP și citire, ESP și scriere, Vocabular, engleză pentru scopuri academice, engleză pentru scopuri de publicare de cercetare, engleză pentru scopuri academice, analiza nevoilor și dezvoltarea curriculum-ului în limba și limba engleză pentru scopuri specifice, ESP și evaluare , Tehnologie, Studii ESP și Corpus, Recomandări ESP și Interculturale, Engleza pentru Știință și Tehnologie, Engleză la Locul de Muncă, Engleză în Afaceri, Unde suntem, Engleza juridică, Engleză pentru Aviație, Engleză pentru Medicină, Engleză pentru Nursing, Teză și Disertație

L1 Studii de achizitie

Conținutul cursului:

Dobândirea limbajului, Începerea conversației cu copiii, Percepție, Cuvinte timpurii, Producție, Cuvinte și semnificații, Construcții și sensuri, Primul combinare a primelor construcții, Modularea cuvintelor, Adăugarea complexității în clauze, Construcții mai complexe, Construirea cuvintelor, , Folosirea limbajului, Abilitatea de conversație ondulatoare, Efectuarea de lucruri cu limba, Două limbi simultan, Unele echivalente de traducere sau dubluri în franceză, Principiile achiziției dialectului, Procesul de achiziție, Specializarea pentru limbă, Achiziția și schimbarea, Limbajul și cunoașterea, Determinismul lingvistic Și "gândirea de a vorbi", relația dintre limbă și cunoaștere în diferite teorii de achiziție a limbilor, aspecte selectate ale cunoașterii spațiului la copii, verbalizare și mișcări, admitere generală, studiu experimental privind exprimarea mișcărilor în limba franceză și germană, Ipoteza specifică, rezultate: Motivul voluntar pe, Rezultate: Motion Motion, Discuție

Pragmatica interlanguage

Conținutul cursului:
O revizuire a literaturii, tehnici de colectare a datelor în pragmatică inter-limbă, metodologie, elaborarea conștiinței pragmatice, strategii de solicitare, modificarea cererii interne, modificarea cererii externe, discursul instituțional și cercetarea pragmatică inter-limbă, discursul instituțional și rolul tututorilor, diferențele individuale în NS și NNS directivele cadrelor didactice, Obținerea locului de muncă sau nu într-un interviu de angajare, descoperirea pragmaticii interlinguale în sala de clasă universitară, limba engleză pentru scopuri specifice și pragmatica interliugă, folosirea mișcărilor în secvența de deschidere pentru identificarea apelanților în setările instituționale,

Învățământul profesorilor de limbă

Conținutul cursului:
Baza de cunoștințe a cadrelor didactice din învățământul de a doua limbă, Conținutul învățământului profesorilor de limbă străină, Colaborări în învățământul profesorilor de limbă străină, Educația profesorilor în practică, Limba în învățarea profesorilor de limbi străine O perspectivă a discursului, schimbarea conceptuală în lingvistică și limbă, Componenta socială a educației profesorilor de limbi străine, Definirea subiectului, Limba reflexivă în educația profesorilor de limbi străine, Instruirea în conversații instructive, Probleme pentru studiul limbii în profesorul de limbi străine, Conștientizarea limbii în pregătirea profesorilor de limbă engleză pentru anumite , O abordare a sensibilizării limbii, Conștientizarea limbajului generat de stagiar, Ce putem aștepta, Utilizarea de transcrieri de lecții pentru dezvoltarea limbajului profesorilor de limbi străine, Către un cadru de îmbunătățire a limbajului în termen scurt, Impactul asupra profesorilor de variație a limbajului ca component al cursului , Integrarea profesorilor de limbă Disciplina cunoștințelor într-un curs de limbă, construirea noțiunilor teoretice de scriere L2 prin conceptualizarea metaforelor, pre-service profesori de limba engleză Convingeri față de utilizarea și variația limbajului, relevanța cunoașterii de a doua limbă de achiziție, cunoașterea limbii și a profesorului de limbă Serviciul de cadre didactice din ESL Cunoașterea limbajului și transferul acestuia la planificarea lecțiilor, ce este vorba despre fonetică cu predarea limbilor străine? Realizări, Lingvistică funcțională sistemică și clasă de limbi străine, Cercetarea eficacității dezvoltării profesionale în pragmatică, De ce profesorii nu utilizează conștiința lor pragmatică, Formarea profesorilor Cunoașterea explicită a cerințelor de gramatică și curriculum primar în Anglia, Cunoașterea limbajului și a testelor, Experiența cunoștințelor despre limbă și practica în clasă în predarea gramaticii, analiza discursului și educația profesorilor de limbi străine
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare March 27, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Locations
Iran - Tehran, Tehran Province
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Iran - Tehran, Tehran Province
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala