Doctor în marketing politic, actori și instituții în societățile contemporane
Universidade Santiago de Compostela
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Santiago de Compostela, Spania
Limbi Străine
Spaniolă, Galician
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de doctorat în marketing politic, actori și instituții din societățile contemporane este inserat în domeniul cercetării în științe politice, administrație publică și sociologie, prezentând doctorandului un scenariu de cercetare din construcția gândirii critice, precum și discuții, empirice și teoretice aprofundarea problemelor cheie sociale și politice, formularea întrebărilor relevante de cercetare și identificarea lacunelor de cunoștințe în domeniul științelor politice și sociale.
Deși programul permite finalizarea tezelor de doctorat în orice domeniu al științelor sociale și politice, se acordă o atenție specială actorilor, instituțiilor politice, managementului public și analizei politicilor publice și se pune accent pe procesele de comunicare politică și instituțională, precum precum și transformările societăților contemporane și ale sistemelor politice ale acestora.
domenii de cercetare
- Marketing politic, actori și instituții politice
- Administrație, management public și politici publice
- sociologie
- gen și politică
- Cooperarea internațională
Galerie
Studenți ideali
Profil de venit recomandat:
- Studenți absolvenți în Științe Politice, Jurnalism sau Științe ale Informației, Economie, Administrarea și Managementul Afacerilor, Publicitate și Relații Publice, Management și Administrație Publică sau Drept, cu un master în Marketing Politic, Management Public, Tineret și Societate și Managementul Afacerilor ONG-uri și Internaționale Cooperare, Științe Politice sau similar.
În cazul în care numărul celor preselectați nu depășește numărul de locuri noi de admitere oferite de programul de doctorat, Comisia Academică va proceda la admiterea acestora.
În situația în care numărul studenților preselectați depășește numărul de locuri noi de admitere oferite de programul de doctorat pentru studenții cu normă întreagă, Comisia Academică va proceda la admiterea acestora în conformitate cu următoarele criterii, citate în ordinea prevalenței:
- Absolvenți ai oricăreia dintre diplomele de master predate la Facultatea de Științe Politice a USC: Master de Marketing, Consultanță și Comunicare Politică a USC, Master de Management Public al USC, Master de Tineret și Societate și Master de Management al ONG-urilor și Cooperare internațională (în procesul de acreditare).
- Absolvenți ai unui Master în Științe Politice, Administrație și/sau Management Public, Sociologie sau Comunicare în comparație cu alții.
- Absolvenți/absolvenți în Științe Politice și Administrație, Management Public, Sociologie și Comunicare comparativ cu alții.
- Absolvenți/absolvenți în științe și discipline academice legate de Științe Politice și Administrație în raport cu ceilalți.
Sub denumirea de „științe legate de științe politice și administrație publică sau management” sunt integrați fără distincție toți cei cu prezență în Planurile de studii ale diplomelor de licență în științe politice și management public ale Universităților participante.
Admitere
Curriculum
activități de formare
- Sesiunea de prezentare, obiectivele și structura doctoratului. Teza de doctorat E3081A01
- Ateliere de doctorat E3081A02
- Seminarii de cercetare E3081A03
- Reuniuni științifice de specialitate și alte activități de formare complementare E3081A04
Complementări de antrenament
- Teorie și metode de cercetare P3311101
- Tehnici de cercetare în marketing politic și consultanță politică P3311102
- Tehnici cantitative de analiză politică P3441101
- Tehnologii pentru analiza calitativa P3441102
Rezultatul programului
Programul de doctorat Marketing politic, actori și instituții în societățile contemporane este inserat în domeniul cercetării în științe politice, administrație publică și sociologie, prezentând doctorandului un scenariu de cercetare din construcția gândirii critice precum și discuție, empiric și teoretic. aprofundarea problemelor sociale și politice cheie, formularea întrebărilor relevante de cercetare și identificarea lacunelor de cunoștințe în domeniul științelor politice și sociale.
Deși Programul permite finalizarea tezelor de doctorat în orice domeniu al științelor sociale și politice, o atenție deosebită se acordă actorilor, instituțiilor politice, managementului public și analizei politicilor publice, și se pune accent pe procesele de comunicare politică și instituțională, precum şi transformările societăţilor contemporane şi ale sistemelor lor politice.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
PhD (Political Science)
- Pretoria, Africa de Sud
PhD (Politics)
- Pretoria, Africa de Sud
Ph.D. în Teorie Politică, Relații Internaționale și Drepturile Omului
- Evora, Portugalia