Doctorat în echitate și inovație în educație
Universidade Santiago de Compostela
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago de Compostela, Spania
Limbi Străine
Spaniolă, Galician
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Obiectivul principal al acestui program de doctorat este cercetarea și inovarea cu privire la programele, acțiunile, resursele și politicile socio-educaționale necesare pentru realizarea echității în educație.
domenii de cercetare
- Procese de incluziune și excludere socio-educativă
- Inovație pentru echitatea educațională
Galerie
Studenți ideali
a) Studenții care au susținut și au promovat următoarele diplome de master predate de Facultățile de Științe ale Educației și Facultățile de Formare a Profesorilor din cele cinci universități participante. Printre acestea, unele diplome de master vor trebui finalizate cu pregătire complementară privind Metodologia cercetării educaționale.
- Master în inovare, orientare și evaluare educațională de la Universitatea din A Coruña (Complemente de formare: Nu)
- Master în predare ESO, bacalaureat, formare profesională și predare a limbilor străine de la Universitatea din A Coruña (Complemente de formare: Da)
- Master în Cercetare și Inovare în contexte educaționale de la Universitatea din Cantabria (Suplimente de formare: Nu)
- Master în formarea cadrelor didactice din învățământul secundar de la Universitatea din Cantabria (Complemente de formare: da)
- Master în Intervenție și Cercetare Socio-educațională de la Universitatea din Oviedo (Suplimente de formare: Nu)
- Master pentru cadrele didactice din învăţământul secundar obligatoriu, bacalaureat, formare profesională de la Universitatea din Oviedo (Complemente de formare: Da)
- Master pentru profesori din învățământul secundar obligatoriu, bacalaureat, formare profesională de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: Da)
- Master în educație, gen și egalitate de la Universitatea din Santiago de Compostela (suplimente de formare: nu)
- Master în Procese de Formare de la Universitatea din Santiago de Compostela (Complemente de formare: Nu)
- Master în cercetare în educație, diversitate culturală și dezvoltare comunitară de la Universitatea din Santiago de Compostela (Suplimente de formare: Nu)
- Master în Managementul Activităților Educaționale în Natură de la Universitatea din Santiago de Compostela (Suplimente de formare: Nu)
- Master în predarea învățământului secundar obligatoriu, bacalaureat, formare profesională și predare a limbilor străine de la Universitatea din Santiago de Compostela (Complemente de formare: da)
- Master în Dificultăți de Învățare și Procese Cognitive de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: Nu)
- Master în Cercetare Psihosocio-educativă cu Adolescenți de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: Nu)
- Master în nevoi specifice de sprijin educațional de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: da)
- Master în Intervenție Multidisciplinară în Diversitate în Contexte Educaționale de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: Da)
- Master pentru profesori din învățământul secundar obligatoriu, bacalaureat, formare profesională și predare a limbilor străine de la Universitatea din Vigo (Complemente de formare: Da)
b) Solicitanții care au o diplomă oficială de master, cu preferință pentru alte diplome de master legate de Științe ale Educației (altele decât cele menționate la pct. 1) față de diplome de master în alte domenii de cunoaștere.
c) Solicitanții care pot dovedi că au promovat 60 de ECTS postuniversitare dintr-un plan oficial de studii al universităților spaniole (cu preferință aplicanților care provin de la diplome de licență în domeniul Științe ale Educației, față de cei care provin de la diplome din alte domenii ale educaţie).cunoaştere).
d) Solicitanții care atestă Competențele de cercetare a unui program de doctorat în Științe ale Educației reglementat de RD 185/85 și cei care atestă că sunt în posesia Diplomei de Studii Avansate reglementată de RD 778/98.
e) Solicitanții care dețin o diplomă străină echivalentă cu o diplomă oficială de master în domeniul Științe ale Educației care îi dă dreptul, în țara de origine, să acceseze studii doctorale în faza de cercetare (aprobat sau neaprobat).
f) Solicitanții pentru alte diplome de master care se dezvoltă în viitor, legate de aria Științe ale Educației.
Cazurile b, c, d, e și f vor fi analizate individual de către Comisia Academică a Doctoratului.
Admitere
Curriculum
activități de formare
- Participare la conferințe și conferințe științifice relevante pentru domeniul științelor educației E3071A01
- Zi de orientare pentru noii doctoranzi E3071A02
- Întâlniri cu cercetători din programul E3071A03
- Reuniunea științifică interuniversitară a tinerilor cercetători în echitate și inovare în educație E3071A04
- Seminarii monografice privind echitatea în dezvoltarea sistemelor și acțiunilor socio-educaționale E3071A05
- Sejururi de cercetare E3071A06
Complementări de antrenament
- Metodologii calitative în cercetarea socio-educativă P3091102
- Cercetare în evaluări de programe și instituții P3261101
Rezultatul programului
Obiectivul principal al acestui program de doctorat este cercetarea și inovarea privind programele, acțiunile, resursele și politicile socio-educaționale necesare realizării echității în educație. Acest obiectiv este precizat în următoarele obiective mai specifice:
- Formarea profesioniștilor specializați în cercetare angajați în inovare și egalitatea de șanse în educație. Profesioniști capabili să cerceteze în domeniul proiectării, generării, implementării și evaluării programelor și resurselor educaționale adecvate societăților cosmopolite, deschise și multiculturale actuale din perspectiva echității.
- Dobândirea de competențe și abilități care permit cercetătorilor aflați în formare să transfere cunoștințe, abordând provocările implicate în procesele de cercetare, inovare și schimbare cu echitate.
- Contribuția și promovarea mobilității și internaționalizării cercetătorilor în formare, garantând un proces de formare care implică un angajament clar pentru calitate, echitate și inovare în cercetarea educațională.”