Doctorat în arte și științe umaniste

Generalități

Programul de descriere

Presentación

Programul de doctorat în Arte și Științe Umane ull este o ofertă absolvent interdisciplinare care vizează formarea cercetătorilor în limba și studii culturale. Presupune departamentele de Arte Plastice, Filologie clasică, franceză, arabă și spaniolă romanică, Filologie, engleză și germană Filologie și Istorie Artă și Filosofie; și acoperă domeniile de cunoștințe cu privire la limba și arabă, spaniolă, franceză, greacă, engleză, latină și filologia, culturi și literatura, și muzică, artă și design, producție, teorie și istorie.

Acest câmp larg de cunoștințe este împărțită în două linii majore: Studii lingvistice (linia 1) și studii filologice, literare și culturale (linia 2), dar este specificat într-o liniile de aprovizionare anuale tutored de cercetare sunt disponibile pe pagina web Program.

Scopul nostru de bază este de a proteja munca autonomă a studenților noștri într-un mediu solicitante și motivarea cercetării să ducă la obținerea unui grad de doctorat într-unul dintre domeniile de expertiză ale concurenței noastre.

Doctor în Artă și umaniste de către ull este o calitate propunere de formare, interdepartamentală și interfacultăți, orientat spre carieră și de cercetare care vizează absolvenți în Arte și Umanistice, cu următoarele obiective:

  • Pentru a instrui profesioniști calificați, cu diplome de doctorat în principiile de bază ale producției umaniste și arte și căutarea unor noi instrumente de analiză și interpretare.
  • Training pentru utilizarea acestor tehnici în diferite domenii și domenii conexe ale cunoașterii, care unesc sarcini de cercetare și dezvoltare în entități publice sau private, universități sau centre de cercetare aplicate artelor și științelor umaniste.
  • Furnizarea de formare adecvată în obținerea de informații științifice prin reviste și baze de date, precum și comunicări științifice orale și scrise, pregătirea pentru predare și informare științifică.
  • Formarea pentru dezvoltarea unei cariere științifice prin învățarea științifică metoda, planificarea și punerea în aplicare a proiectelor și experimente, interpretarea rezultatelor și formularea unor concluzii care se va extinde arte și umaniste de cunoștințe aplicate, contribuind la rezoluția probleme de mediu social în această ramură a cunoașterii.

Cererea și interes social. Integrarea strategiei R & D + i Universitatea propusă.

Una dintre marile provocări sociale recunoscute de Strategia spaniolă pentru Știință, Tehnologie și Inovare, iar Orizont 2020 este de programare în comun UE Inițiativa Patrimoniul cultural și schimbările globale: o nouă provocare pentru Europa.

Sub acronimul privind IPC patrimoniul cultural (JPICH). Programarea comună a inițiativei „Patrimoniul cultural și schimbările globale: o nouă provocare pentru Europa“ (JPICH pentru scurt) este o inițiativă interguvernamentală pentru a promova o cercetare inovatoare și de colaborare, care va facilita și coordona programele naționale

de cercetare, utilizarea mai eficientă și eficace a resurselor financiare limitate pentru a proteja patrimoniul cultural și contribuția sa la creșterea economică europeană.

patrimoniul cultural al Europei este bogată și diversă, și este o componentă fundamentală a identității noastre individuale și colective. În formele sale corporale, necorporale sau digitale, patrimoniul cultural contribuie la coeziunea Uniunii Europene și joacă un rol-cheie în dezvoltarea sa prin crearea de legături între cetățeni.

Inițiativa de programare în comun în patrimoniul cultural oferă un cadru în care statele membre lucrează împreună pentru a maximiza și eforturile de pârghie dedicat păstrării acestei cercetări patrimoniului cultural.

În acest context, JPICH lansat în 2010 Documentul Vision de stabilire a unui set de obiective aliniate cu viziunea strategiei Europa 2020 și punerea în aplicare a Spațiului European de Cercetare.

Agenda strategică JPIHC domenii de cercetare prioritare patru:

  • Promovarea cercetării pentru a crea o societate de gândire într-o lume în schimbare.
  • Conectarea persoanelor cu patrimoniu și să dezvolte planuri care să permită gestionarea durabilă a acestora și de conservare.
  • Crearea de cunoștințe pentru a permite o mai bună înțelegere a contextului în care a fost format și în care patrimoniul cultural este. Acest lucru este de a încuraja dezvoltarea inovatoare și de a aborda noi abordări, aplicații și instrumente, din patrimoniul cultural, de a genera valoare adăugată pentru societate.
  • Safeguard patrimoniul nostru cultural. Explorați modul în care putem proteja și de a promova cercetarea care urmează să fie dezvoltate pentru a sprijini o astfel de protecție.

Rezultă că setul de resurse planificate pentru cercetare în anii următori urmărește să sprijine cercetarea privind patrimoniul cultural, atât în ​​dimensiunea sa teoretică și aplicațiile sale legate de conservarea patrimoniului.

În plus, aspectele specifice ale Insulelor Canare, ca și localizarea geografică și insular, ajuta la definirea unui profil cultural specific ca nucleu al schimburilor, deoarece primele etape istorice. Pe de o parte, Insulele Canare este un nod în rutele de migrație și în lumea contemporană și-a asumat rolul de lider în diverse evenimente competitive ale culturii internaționale. Aceste caracteristici sprijină dezvoltarea unui program de doctorat în artă și umaniste susținute de linii de cercetare care să integreze toate aspectele de interes în Studii culturale. Programul oferă o acoperire cuprinzătoare a absolvenților de formare de doctorat în domeniul Artelor și Umaniste vor contribui la: 1) promovarea capacității de inserție profesională a personalului cu înaltă calificare într-o zonă de mare a cererii sociale și de inovare tehnologică, 2) dezvoltarea profesională cercetatori post-doctoral in domeniile de Arte și umaniste, 3) personalul de cercetare-formare a cadrelor didactice universitare, și 4) formarea de cercetători a condus la industria culturală.

Experiența în livrarea de programe în domeniul cunoașterii

Programul de doctorat în artă și umaniste parțial derivate din Doctorate în arte plastice, istoria artei, Filologie, Lingvistică hispanic hispanic Literatură și care converg în titlu curent:

  • Fine Art: Concept, proces și tehnici ale imaginii (de la 99/01 bienal la bienal 01/03), Teoria artelor (de la 99/01 bienal la bienal 03/05), materiale, tehnici și proceduri în plastic și de proiectare (de la 02/04 bienal la bienal 03/05), creație plastică și design (de la 04/06 bienal la bienal 08/10) și de gândire înainte și cultura artistică (de la bienal 04 / 06 la 08/10 bianuale).
  • Istoria Artei: etape deschise: multiculturale în artă și muzică (din 2005-la bienal 08/10).
  • Filologie: Programul în care a venit împreună anterior patru hispanici Lingvistică, Literatură hispanic, Filologie Clasică și arabă și modernă Filologie (De la 1999-2001, până în 2011), în cazul în care actualul program oficial de doctorat a fost aprobat în Studii filologică.

Justificarea programului de doctorat propus se bazează pe lunga tradiție a acestor studii în raion, care este susținută de o serie de teze de doctorat și publicații conexe, precum și numărul de absolvenți de personal tehnic prezente la locul de muncă.

Interesul științific al programului de doctorat se bazează pe nivelul științific al cadrelor didactice / cercetători în ea.

Programul de doctorat în artă și umaniste condensează de cercetare în domeniile cunoașterii prezente în districtul de la începuturile sale. Din acest motiv și datorită specializării lor în studii implicate intrinsec în programele de mobilitate și internaționalizare oferite până în prezent au avut un plan de mobilitate garantată de o serie de acorduri cu universitățile europene, precum și o ofertă deosebit îndreptate către statele Unite și Canada. Mai mult decât atât, crucea și statutul interdisciplinar de muncă în umaniste formează un profil în care tradiția îndelungată a studiilor reprezintă un atu-cheie pentru a asigura rezultate competitive.

funcționează modul produse de grupurile de cercetare ale programului sunt legate de sectorul industriilor culturale. De preferință, acestea proiectat în sectorul editorial, consiliere cu privire la sarcinile instituționale ale sectorului cultural, inclusiv aspectele legate de patrimoniul cultural și în special în domeniul muzeologiei, arhivare

și documentare. De asemenea, este asociat cu producția artistică, audiovizual și creația literară.

În ceea ce privește această particularitate, cercetarea de program de activitate cercetători acreditate, Programul de doctorat prezentat:

  1. Acesta oferă servicii pentru SGAI (General Services Suport Cercetare), care s-au dovedit a fi un instrument excelent pentru crearea de locuri de muncă și transferul rezultatelor pentru societate, în plus față de sprijinirea cercetării în comunitatea științifică.
  2. Acesta oferă brevete, astfel încât beneficiază de o mai bună gestionare a inovației și poate contribui la consolidarea acesteia.
  3. Acesta oferă un număr semnificativ de cercetători pentru societate canarian tesut.
  4. Oferă o gamă largă de absolvent. Printre programele de masterat oferite de ull în domeniul artelor și umaniste sunt mai multe între colegii. De asemenea, în cercetările pe care le sunt în curs de dezvoltare există numeroase conexiuni internaționale.
  5. Multidisciplinaritatea este cu siguranță sintetizează o mare parte a cercetării care atinge succese importante în artele Branch și umaniste.
  6. Fluxul program de cercetare prezintă o bogăție caracteristică a zonelor de profil ale științelor sociale și umaniste, arte, în cazul în care există mai multe grupuri de cercetare caracteristici mici și specifice, care sunt obtinerea de rezultate importante.

În susținerea acestei traiectorii, strategia de C & D + i la Universitatea din La Laguna incluse în Planul Strategic 2014-2020, încurajează mobilitatea și internaționalizarea, concentrându-se pe promovarea acțiunilor de îmbunătățire a activităților în Umanistice și Științe sociale .

Universitatea din La Laguna a efectuat un studiu ale cărui rezultate au fost lansate ca parte reorganizarea cercetării în diferite dimensiuni. Acesta a fost prezentat Senatului Universității din La Laguna aprobării în cadrul reuniunii sale din 25 iunie 2014 în conformitate cu Planul strategic de cercetare 2014/2020 numele. Special menționa el doctorat și îmbunătățirile planificate în districtul în diversele sale dimensiuni se face, inclusiv crearea unei școli doctorale este în prezent în curs de implementare.

Acest plan include diverse acțiuni care vizează transferul rezultatelor cercetării și crearea de locuri de muncă (trebuie remarcat faptul că, în Insulele Canare rata șomajului este de peste 50% în rândul tinerilor). Noi credem că cercetarea va apărea ca urmare a acestui program de doctorat va beneficia de multe dintre măsurile prezentate în planul deoarece va promova aspecte care există de la punctul de plecare.

  • Acțiunea Linia 6 în EE1.3 intenționează să dezvolte îmbunătățiri în managementul inovației și poate contribui la consolidarea acesteia.
  • Îmbunătățirea șansele cercetătorilor în cadrul programelor de doctorat este în special în cadrul acțiunii 17 a liniei EE2.4. definirea obiectivului de creștere a calității și numărul de programe de doctorat care obține mențiunea spre excelență, și calitatea de master.
  • Numeroase legături internaționale sunt implicate în cercetările pe care le dezvoltăm. Acest lucru va fi îmbunătățită prin acțiunea 18, afomentar programe academice orientate și multidisciplinare inter-universitare, orientate pe plan internațional.
  • Multidisciplinaritatea este obiectivul de acțiune 19, din moment ce aceasta este cu siguranță sintetizează o mare parte a cercetării care atinge succese importante în artele Branch și umaniste. Acesta este definit, cu scopul de a promova personalul de cercetare într-o imagine de ansamblu integrată și cuprinzătoare a carierei în cercetare, pentru că poate aborda proiecte multidisciplinare care abordează provocările majore ale societății.
  • Creșterea calității rezultatelor noastre datorită acțiunii 20, promovează studiul proceselor de stimulente pentru a asigura menționarea internațională a tezelor în ULL și să introducă în urma tendințele internaționale de validare a tezelor de doctorat, în funcție de fiecare zonă.
  • Și în mod specific, Acțiunea 46 abordează particularitățile lui Rama Umaniste recunoscând că particularitatea echipe singură persoană sau de mici dimensiuni în domeniile cunoașterii de discipline noastre merită să fie recunoscute prin măsuri concrete pentru a îndeplini cerințele specifice ale acestora . Suntem convinși că tocmai din cauza posibilității de a se alătura echipelor multidisciplinare de a integra mai mari, această tendință va crește în următorii ani.

Consultați la următoarele tabele

Managementul administrativ: Graduate School de doctorat și ULL

Programul va fi integrat în cadrul Școlii Doctorale, a cărui creare a fost aprobată de Consiliul guvernatorilor ull din 26 septembrie 2013. Până la intrarea sa în funcțiune, programul este numește academic la Facultatea de Filologie și managementul administrativ va fi responsabilitatea Comisiei de studii aprofundate.

Comitetul Academic al Programului de doctorat în Arte și umaniste de la Universitatea din La Laguna își asumă sarcinile de orientare studenților în ceea ce privește cercetarea la care atribuind proiectul tezei sale și să propună, dacă este adaptări curriculare corespunzătoare este necesar.

Elevii cu full-time și part-time

În conformitate cu prevederile normelor de permanență a educației este de așteptat ca elevii cu o fracțiune de normă poate reprezenta până la 40% din elevi înscriși.

Elevii cu normă întreagă dedicație: 24

Elevii cu un part-time: până la 16

Competențe

competențe de bază

  • CB11 - înțelegere sistematică a unui domeniu de studiu și stăpânirea aptitudinilor și a metodelor de cercetare legate de domeniu.
  • CB12 - Abilitatea de a concepe, proiecta sau de a crea, pune în aplicare și să adopte un proces substanțial de cercetare sau de creație.
  • CB13 - Capacitatea de a contribui la extinderea frontierelor cunoașterii prin cercetare originală.
  • CB14 - Capacitatea de a efectua o analiză critică și de evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe.
  • CB15 - Abilitatea de a comunica cu comunitatea academică și științifică și societatea, în general, cu privire la domeniile lor de expertiză în modurile și limbile utilizate în mod obișnuit în comunitatea științifică internațională.
  • CB16 - Capacitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, progresul științific, tehnologic, social, artistice sau culturale într-o societate bazată pe cunoaștere.

Abilitățile și aptitudinile personale

  • CA01 - Navigarea contextele noastre în care există puține informații specifice.
  • CA02 - Găsiți întrebările esențiale pe care trebuie să se răspundă pentru a rezolva o problemă complexă.
  • CA03 - Pentru a proiecta, crea, să dezvolte și să lanseze proiecte noi și inovatoare în domeniul său de cunoștințe.
  • CA04 - Lucrări în ambele echipamente și autonom într-un context internațional sau multidisciplinar.
  • CA05 - Integrarea cunoștințelor, față complexității, și formulează judecăți cu informații limitate.
  • CA06 - Critica și apărare a soluțiilor intelectuale.

Activități de formare profesională

  • Tehnici de atelier și metodologii de cercetare
  • seminarii de cercetare care au participat
  • Un seminar imparting
  • Asistență la conferințe naționale sau internaționale
  • Sejururile la alte centre de cercetare (mobilitate)

Linii de investigare

  • Linia 1: filologice, literare și culturale studii
  • Linia 2: Studii lingvistice

criterii de admitere

criterii de admitere

În conformitate cu doctorat Reguli și regulamente, studentul trebuie să dovedească 300 de credite colegiu, dintre care 60 va corespunde o diplomă de master. Preforming înseamnă complete și să permită începerea fazei de cercetare.

În plus, aceasta este considerată o condiție prealabilă pentru realizarea studiilor de doctorat cunoașterea unei limbi moderne, engleză, creditare la un nivel B1, în plus față de limba spaniolă. În special, în cazul în care teza își propune să facă o anumită limbă sau ceva de lucru într-o altă limbă decât cea spaniolă, este necesară cunoașterea instrumentală a acestei limbi.

Regulamentele oficiale cursuri de doctorat la Universitatea din La Laguna (Rezoluția din 17 ianuarie 2013, BOC 17, din 25 ianuarie 2013) prevede în această privință:

  1. Comisioane programe de doctorat academice, care se face referire la articolul 14 din prezentul regulament, se pot stabili cerințe și criterii suplimentare de selecție și admitere a studenților la programul de doctorat corespunzător.
  2. Admiterea la programele de doctorat pot include solicitarea unor suplimente de formare specifice, în conformitate cu profilurile stabilite de admitere pentru programul de doctorat.
  3. Astfel de suplimente de formare specifică trebuie, în sensul taxele publice și acordarea de burse și burse de studiu, luarea în considerare a nivelului de doctorat de formare și dezvoltare a acesteia nu va conta în sensul limitelor de credit prevăzute la articolul 5.2 din prezentul regulament .
  4. Cerințe și criterii de admitere la alineatul unu se referă la acestea, precum și proiectarea instruirii suplimentare stabilite la punctul doi din prezentul articol, se înregistrează în cererea de verificare a memoriei de a respecta articolul 35.
  5. Sistemele și procedurile de admitere ar trebui să includă, în cazul elevilor cu nevoi educaționale speciale care provin din servicii de asistență și consiliere persoanelor cu handicap, care va evalua necesitatea unor eventuale adaptări curriculare, programe sau studii alternative.

Criterii suplimentare de selecție și de admitere.

Studenții care îndeplinesc cerințele menționate în secțiunea anterioară, doresc să intre în programul de doctorat trebuie să furnizeze cu cererea, cel puțin următoarea documentație la:

  1. studii universitare legalizat care îi conferă dreptul de a accesa, inclusiv echivalență, dacă este cazul (dacă este în curs, va fi în curs de depunere pentru înregistrarea procesului) copie.
  2. certificare original sau copie legalizată a diplomei care atestă cel puțin nivelul B1 de limba engleză.
  3. certificare original sau copie legalizată a disciplinele studiate în gradul universitar, care le permite să acceseze, menționând în special numele, durata și marcarea subiectelor și a nota medie a înregistrării academice.
  4. Curriculum Vitae.
  5. scrisoare motivată motivele pentru solicitarea continua programul de doctorat și interesul sau preferința sa pentru un program on-line pentru a se exprima.

un proces de admitere responsabil pentru organe și compoziția

Comitetul Academic este responsabil pentru procesul de admitere, evaluarea preînregistări depuse în conformitate cu criteriile stabilite. Prin site-ul web al programului și al Comisiei de studii aprofundate (sau Școala Doctorală atunci când în funcțiune), lista acceptate și neacceptate, precizând motivele pentru neacceptare și recunoașterea full-time sau part-time pentru cei admiși. Studenții admiși trebuie să formalizeze înregistrarea pe programul ULL. Conform Regulamentului de doctorat la Universitatea din La Laguna oficial (BOC din 25 ianuarie 2013), Comitetul Academic este format din maximum șapte profesori și / sau cercetători implicați în ea, inclusiv coordonatorul academic care va acționa în calitate de președinte al acestuia.

Criterii de evaluare de merit

cererile de înregistrare vor fi evaluate de către Comitetul Academic, conform următorului scor la scară:

  1. Media transcriere grad, inclusiv clasele de grade universitare de licență sau de licență și masterat (în cazurile în care acest lucru este o cerință pentru accesul la program): până la 52%.
  2. Având în vedere diversitatea cercetării, gradul de adecvare a universitare și postuniversitare liniei specifice de investigare preferențială a solicitantului, în ceea ce privește conținutul studiilor de master oficiale evaluate: până la 13%
  3. Acreditarea unui nivel mai ridicat de limba engleză decât cea necesară pentru citirea literaturii și înțelegerea activităților de formare pentru această limbă: la nivelul B2, maxim 5%.
  4. Având în colaborare sau bucurat de granturi predoctoral, premii: până la 10%
  5. Stays la alte centre de cercetare sau cetățeni străini; De asemenea, experiență în activități de cercetare colaborativă (participarea la articolul colectiv, participarea la conferințe sau evenimente de diseminare științifică, colaborarea pe o echipa de cercetare): până la 10%.
  6. formare suplimentară, absolvent sau specializare în arte și științe umaniste la 10%.

Teste specifice de admitere

nu este avută în vedere.

Sisteme și proceduri de admitere pentru elevii cu nevoi educaționale speciale care rezultă din handicap

Universitatea din La Laguna, prin Vice President serviciile pentru studenți și de îngrijire, a dezvoltat din 1999 un program pentru studenții cu handicap (PAED). Obiectivul acestui program este acela de a asigura egalitatea de șanse și de a promova integrarea elevilor cu nevoi educaționale specifice. PAED, prin acordarea unei atenții directe și personalizate, promovează concret pentru dezvoltarea integrală a acestor studenți într-un mediu deschis și măsurile accesibile. Paed menține o structură de susținere stabilă prin apeluri periodice. Prin interviuri personale nevoile sunt cunoscute și planuri de acțiune individuale sunt proiectate, sunt raportate profesori cu privire la dificultățile și este oferit consultanță tehnică și sprijin. În prezent, sunt trei programe, unul de sprijin pentru elevii cu auz (limbajul semnelor), altul pe transport pentru studenții cu deficite de mobilitate și alte adaptarea mediului de învățare în curs de desfășurare. Pentru informații suplimentare, consultați.

Elevii cu part-time dăruire. criterii și proceduri de admitere. Condiții pentru a schimba modul.

Luând programe de acasă și de interes a programului pentru studenții în activitatea de specialitate de asistență medicală și de formare în considerare, se estimează că 30% -40% dintre studenții optează pentru poziția part-time. Această preferință se precizează în cererea de admitere, sau o dată admis, în cazul în oricare dintre situațiile enumerate mai jos și să permită recunoașterea acestei condiții, fără a aduce atingere normelor stabilite de Stay ULL:

  1. Ele sunt de lucru și documente care descriu relația de muncă;
  2. Acesta este afectată de un nivel de handicap fizic sau senzorial determina necesitatea de a-și continua studiile part-time. În acest caz, trebuie să furnizați certificatul care atestă gradul lor de invaliditate;
  3. Concerta specializat în acest sau o altă universitate, cu o fracțiune de normă, creditare această condiție de formare documentate;
  4. Au statutul de îngrijitor primar pentru persoanele dependente sau au copii sub trei ani responsabile. Ambele condiții trebuie să fie documentate acreditate de către autoritatea competentă;
  5. Fiind atlet extrem de competitiv.
  6. Alte condiții de familie sau de natură socială, care sunt justificate în mod corespunzător. Recunoașterea statutului de student cu poziția fracțiune de normă va fi revizuită și ratificat anual. În orice caz, studentul poate solicita o schimbare a modului de dedicare în timpul dezvoltării programului de doctorat. Elevii, de asemenea, în timpul programului de dezvoltare, își pierd condiția pentru care au fost acordate un part-time, în mod automat va deveni studenții cu normă întreagă.
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife