Doctorat în Cercetarea Educațională

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctorat în Cercetarea Educațională

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Doctorat in Cercetare Educațională ofera trei linii de generare și de aplicare a cunoștințelor (LAGC):

  • Evaluarea educațională Linia în învățământul de bază.
  • Instituții și actori linii de mijloc și de învățământ superior.
  • Linie de abilități intelectuale și academice de bază în mass-media și de învățământ superior.

Ca parte a acestor linii de cercetare a doctoranzilor dezvolta proiecte de cercetare originale, care reprezintă contribuții la progresul cunoașterii și / sau de înțelegere a problemelor educaționale relevante. Acest lucru, de la o înțelegere avansată și critică a genezei, structura și problemele implicate în dezvoltarea sistemului național de învățământ și politicile educaționale din Mexic în sine și în contextul internațional.

obiectivul general

Doctorat in Cercetare Educațională formează specialiști la nivel înalt cu abilități de a proiecta și realiza proiecte de cercetare originale, care implică noi forme de înțelegere a problemelor educaționale și de a contribui atât cunoașterea sistemelor de educație și de educație ca soluție problemele lor și îmbunătățirea calității acestora; cele de mai sus, în domeniile prioritare de dezvoltare educațională că programul oferă, și să le servească la nivel local, regional și național, în contextul globalizării.

obiective specifice

Doctorat in Cercetare Educațională va încuraja studenții săi:

  • Identificarea și selectarea problemelor de cercetare relevante dintr-o evaluare critică a sistemului național de învățământ.
  • Integrarea unei perspective teoretice solide în explicarea problemelor educaționale, pe baza cunoștințelor lor din principalele discipline care studiază educația și contribuția sa la înțelegerea fenomenelor educaționale.
  • Se poate aplica în mod consecvent domeniul principal metodologic și tehnic al tradițiilor educaționale și de cercetare aprecia elementele care contribuie la dezvoltarea cercetării și managementului.
  • Integreze în mod eficace dimensiunile teoretice și activitățile științifice empirice proprii, și utilizarea motivate metodologice și mai potrivite pentru abordările tehnice de activitate de cercetare pentru a efectua, formând astfel cercetători independenți și pot contribui, de asemenea, la procesul de luare a deciziilor relevante.
  • Dezvoltarea unei atitudini pozitive față de educație, de studiu și să promoveze îmbunătățirea lor cu cunoștințe sistematice de sprijin generate prin procese de cercetare.

profilul absolvent

Absolvenții de doctorat în Cercetare Educațională ar trebui să fie capabil să proiecteze și să efectueze -individual sau colectiv, dar întotdeauna cu o contribuție personală destacada- proiecte de cercetare originale, care reprezintă contribuții la progresul cunoașterii și / sau înțelegere a problemelor educaționale relevante . Diferența dintre absolvenții de doctorat și master este tocmai capacitatea de muncă independent de nivel înalt, defalcat în următoarele caracteristici:

Absolvenții de doctorat în Cercetare Educațională poate demonstra că a dobândit și însușit un corp de cunoștințe, aptitudini și atitudini, în conformitate cu misiunea, viziunea și obiectivele programului. Caracteristicile profilului absolvent sunt după cum urmează:

cunoștințe:

  • înțelegere avansată și critică a genezei, structura și problemele implicate în dezvoltarea sistemului național de învățământ și politicile educaționale din Mexic în sine și în contextul internațional.
  • Solventul fundație de management epistemologic al cunoștințelor științifice și principalele abordări ale cercetării educaționale, în general, și în special.
  • stăpânirea avansată a stadiului tehnicii și discuțiile actuale de cunoștințe teoretice, metodologice și tehnice temă de cercetare a operei sale tezei.
  • solvent de manipulare o gamă largă de tehnici de obținere, sistematizare și analiză.

aptitudini:

  • capacitatea avansată de a identifica aspectele relevante ale cercetării educaționale.
  • capacitatea de a proiecta proiecte de cercetare originale, aplicarea perspectivei științifice în planificarea și testarea ipotezelor sau conjecturi avansate.
  • Capacitatea avansată pentru a căuta, analiza și sistematiza literaturii relevante.
  • abilitatea de a folosi tehnici avansate pentru obținerea de informații.
  • prelucrabilitatea avansată, sistematizarea și analiza datelor empirice în diferite abordări metodologice.
  • inalta competenta de a elabora rapoarte de cercetare și texte necesare pentru a fi acceptate în funcții de publicare academice.
  • abilitate complexă de reflecție, analiză și gândire critică.
  • Abilitatea de a exprima idei complexe oral și în scris.

atitudini:

  • Angajamentul față de studiul și analiza nevoilor de dezvoltare ale sistemelor de educație și de dorința de a contribui la satisfacția dumneavoastră.
  • Deschiderea și toleranța la diferite concepții ale fenomenului educațional și la abordările epistemologice, teoretice și metodologice, altele decât propria lor.
  • Deschiderea pentru munca de colaborare și echipe interdisciplinare.
  • Intelegerea rolului de cercetare pentru a înțelege realitatea educațională și relația sa cu propunerea de soluții alternative, precum și de luare a deciziilor și actorii săi.
  • critic de sine și a altor lucrări academice și recunoașterea rolului dialogului pentru a deschide și de a explora alternative.

valori:

  • Reafirmarea principiilor etice și, în special, onestitate, intelectuală, responsabilitate socială, respectul pentru subiecții implicați în cercetare, pluralism și toleranță.

Cerințe pentru gradul

1. Având cel puțin un produs arbitrata diffuses rezultatele tezei (publicat sau avizul favorabil), de preferință, în colaborare cu tutorele.

2. Acrediteze examenul de doctorat de pre al cărui scop este de a verifica calitatea lucrărilor tezei, astfel încât să poată fi apărat în mod public. Odata ce elevul a acoperit toate disciplinele și ar trebui să fie activitățile curriculare, au un proiect final al muncii (semestrul VI produs) și a obținut o medie minimă de opt (8) în timpul studiilor lor. Pentru aceasta, Consiliul Academic va numi un comitet de cinci membri: trei membri ai comisiei de supraveghere, și două cadre universitare (cel puțin unul extern la UAA). Rezultatul poate fi:

  • Creditat: se va proceda pentru a imprima teza la nota de examen. va fi necesar votul afirmativ al celor cinci membri ai comisiei.
  • Creditat cu recomandări: Studentul trebuie să rezolve problemele și să facă corecțiile necesare în perioada de timp specificată.
  • Uncredited: Studentul va participa recomandări pentru a îmbunătăți activitatea lor și pot susține din nou examenul. Anul va fi Regulamentul limitat.

3. Efectuați clasa de test, constând în susținerea publică a tezei, în conformitate cu reglementările UAA.

Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă


Ultima actualizare October 15, 2017
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Iulie 2018
Duration
Durata
3 anii
Cu normă întreagă
Locations
Mexic - Aguascalientes, Aguascalientes
Data începerii: Iulie 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Iulie 2018
Mexic - Aguascalientes, Aguascalientes
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala