Doctorat în Drept, Societate și Turism

Generalități

Programul de descriere

Programul de Doctorat în Drept, Societate și Turism prezentat aici pentru a fi predat în conformitate cu RD 99/2011, integrează, înlocuiește și extinde domeniul științific al actualului Program de Doctorat în Turism implementat prin acordul Consiliului Guvernului Insulelor Canare 10 februarie 2011 (BOC nr.33 din 15 februarie 2011) și înregistrată în Registrul universităților, centrelor și titlurilor.

Programul de Doctorat propus este dezvoltat de la Doctoratul în Turism, în prezent în vigoare la Universidad de La Laguna din februarie 2011. Acest program a fost organizat prin intermediul a cinci linii principale de cercetare, cu toate că este comun ca locurile de muncă să fie legate la mai multe dintre aceste linii. Aceste linii au un accent interdisciplinar. Cele cinci linii principale de cercetare au fost următoarele:

  • Destinații turistice (impact economic, social, mediu, planificare, imagine, promovare etc.)
  • Produse și modalități de turism (turism rural, activ, soare și plajă etc.)
  • Turiști (atitudini, motivație, luarea deciziilor etc.)
  • Resurse (naturale, culturale etc.)
  • Companiile și subsectoarele (hoteluri, intermediari etc.)

Rezultă din nevoia de formare în ciclul trei percepută de mai multe grupuri de cercetare cu facultate de la Facultățile de Drept, Științe Politice, Științe Sociale și Comunicare, Economie, Afaceri și Turism și Științe Umane, cu sprijinul Institutului Universitar de Științe Politici și sociale Aceste facultăți oferă o serie de diplome și diplome de master care fac parte din program, întotdeauna deschise potențialilor doctoranzi din alte latitudini și formare. Mai mulți doctoranzi ai programelor de dispariție la ULL sunt de asemenea încorporați, cum ar fi Doctoratul în Turism, precum și alții în Drept sau Științe Sociale.

În prezent are un scor de studenți în primul și al doilea an, dezvoltându-și teza între cele trei linii de cercetare ale doctoratului. Una dintre caracteristicile programului este interdisciplinaritatea acestuia, care facilitează interacțiunea directorilor cu o istorie de cercetare foarte diversă. Interdisciplinaritatea îmbogățește pregătirea studenților și le oferă o perspectivă mai largă decât de obicei atunci când vine vorba de abordarea cercetării care conduce la teza de doctorat. În prezent, conectate la program, se dezvoltă o varietate de proiecte de cercetare cu finanțare internațională, europeană, națională și regională, care oferă studenților doctoranzi posibilitatea de a se alătura cercetărilor actuale.

record

Pornind de la programul de Doctorat în Turism, în acest nou proiect abordarea a fost extinsă și la domenii conexe de cercetare, cum ar fi Științe Sociale și Drept, care, evident, au o mare relevanță în studiile de turism, dar și o călătorie foarte diversă. care este inclusă în această propunere. Acesta integrează unele dintre cele mai productive echipe ale Facultăților de Drept, Științe Politice și Sociale, Economie și Școala de Afaceri și Turism, care, după cum va detalia, va preda o serie de diplome și masterat care pot îngriji în mod adecvat acest Program Doctoral .

Studiile de diplomă în turism au început la Universidad de La Laguna în 1998. Acest grad a fost înlocuit în 2009 de diploma în turism. Începând cu anul 2007, Masterul în Managementul și Planificarea Turismului a fost predat neîntrerupt, iar din februarie 2011, Doctoratul în Turism. Studiile legate de turism au o cerere importantă și oportunități profesionale în Insulele Canare. Aceste studii sunt integrate în Școala Universitară de Studii de Afaceri, care deține în prezent și o diplomă în contabilitate și finanțe, precum și diplome de master oficiale în managementul comerțului exterior și managementul și planificarea turismului.

Facultatea de Științe Economice și de Afaceri este un centru relevant și pentru doctoratul nostru, cu diplomă în Administrarea Afacerilor și Management și Economie, precum și Master în Dezvoltare Regională, Instruire și Ocupare.

De asemenea, Facultatea de Geografie și Istorie dezvoltă studii relevante, merită menționat nota de studii în geografie, la care un număr mare de doctoranzi au ajuns la Doctoratul în Turism, care este la originea prezentei propuneri.

Studiile de gradul de sociologie sunt integrate în ULL din cursul 1999-2000 (BOE nº189 din 9 august 1999, Rezoluția ULL din 9 iulie 1999), în Centrul Superior de Științe Politice și Sociale . Înainte de crearea sa, începând cu anul 1985, studiile de asistență socială au fost puse în aplicare la Școala Universală cu același nume, care astăzi continuă ca o diplomă. Începând cu anul 2005, este implementată actuala denominație a Facultății de Științe Politice și Sociale (Decretul Guvernului Insulelor Canare din 24 mai 2005), în care sunt integrate gradele de Sociologie, Asistență Socială și Antropologie Socială anul universitar 2012-2013). În această facultate se dezvoltă Master în Intervenție Socială Comunitară.

Studiile de drept din Tenerife au o istorie lungă, care poate fi trasată în secolul al XVIII-lea, cu multe vicisitudini. În perioada contemporană, ele sunt consolidate de la crearea Universidad de La Laguna , în 1927, care are printre studiile sale fondatoare cele ale Legii. Facultatea este una dintre cele mai vechi din ULL.

Gradul actual de drept este aprobat în sesiunea din 22 octombrie 2007 a Consiliului guvernatorilor ULL.

A început punerea sa în aplicare în anul universitar 2010-11 și este acum pe deplin implementat. Pe lângă aceste studii, Facultatea de Studii Economice salută Diploma de Master în Prevenirea Riscurilor Profesionale și Master în Drept Urban (în cea de-a treia ediție), cu diplomă de master în drept economic.

Pe de altă parte, în ceea ce privește pregătirea doctorală, în cadrul Facultății de drept, Departamentul de Discipline Juridice de bază, promotor al acestui proiect - conform Acordului Departamentului Consiliului din 31 octombrie 2013-, alcătuit din zonele administrative, Dreptul civil, dreptul penal, dreptul roman și istoria dreptului, a oferit, fără întrerupere, un program de doctorat din anul universitar 1990-1991, în conformitate cu reglementările succesive de reglementare, din partea celui intitulat "Transformarea legii într-o lume în schimbare" "până la ultima,

"Managementul resurselor naturale, al terenurilor și al terenurilor", deja în extincție, limitat la faza de cercetare. Aceste programe doctorale au permis citirea a peste 35 de teze de doctorat.

În cele din urmă, merită remarcată relevanța Institutului Universitar din Științele Politice și Sociale din ULL, care a promovat în mod activ această propunere de doctorat și este constituit ca promotor și factor de bază al acesteia.

Este un centru interdisciplinar dedicat în principal realizării de proiecte de cercetare, contracte ID i (cercetare socială de bază și aplicată) și predare postuniversitară și de specializare.

Capacitatea de cercetare

Universidad de La Laguna se află la un nivel mediu ridicat între universitățile spaniole mijlocii.

Potrivit clasamentului universităților spaniole conduse de grupul I-UGR al Universității din Granada, acesta va fi clasat pe locul 11 ​​din 45 pentru perioada 2008-2012 pentru domeniul "Alte științe sociale". Elaborarea acestor clasificări este întotdeauna discutabilă în ceea ce privește criteriile utilizate, dar datele evidențiate plasează universitatea noastră relativ bine, mai ales dacă luăm în considerare dimensiunile acesteia.

Capacitatea de cercetare a Universidad de La Laguna în domeniul turismului poate fi văzută de la publicarea unui clasament al cercetării științifice latino-americane în turism în volumul 22 al revistei Estudios y Perspectivas de Turismo. În cadrul acesteia, Universidad de La Laguna se situează pe locul 10 în cadrul universităților din Spania și America Latină, atât în ​​ceea ce privește publicarea articolelor în reviste în limba engleză, cât și publicarea în revistele din America Latină.

O mare parte din activitatea de cercetare a promotorilor acestui doctorat este organizată în jurul Institutului Universitar de Științe Politice și Sociale, citat mai sus, creat prin Ordinul din 27 octombrie 1982 (BOE, 12 ianuarie 1983, p. sine de la Universidad de La Laguna . În originile sale a fost conceput ca un centru care ar trebui să promoveze cercetarea pe această temă în arhipelag și, într-o anumită măsură, și ca germinal al unei viitoare facultăți care promova diplome legate de scopul său în Insulele. În 2007 am primit evaluarea ANEP a activității Institutului Universitar de Științe Politice și Sociale.

În cadrul acestei evaluări, o evaluare globală a activității desfășurate de Institut este obținută ca "bună". Acest Institut constituie un centru de cercetare de importanță deosebită în contextul internațional, care a promovat sau a participat la o multitudine de proiecte de cercetare naționale și internaționale. Grupurile de cercetare ale Institutului Universitar de Științe Politice și Sociale (IUCC.PP și SS.) Au abordat probleme legate de această problemă, printre care putem evidenția turismul, activitatea de pescuit, migrația, gestionarea resurselor naturale și ariile protejate, patrimoniul, religiile, științele și tehnologiile informaționale, educația etc., analizate din abordări transversale precum genul sau guvernanța în rândul multor altor persoane. Aceste subiecte au fost specificate în mai multe proiecte finanțate de Guvernul Insulelor Canare, de Ministerul Educației, de Uniunea Europeană sau de alți finanțatori internaționali, cum ar fi cele detaliate ulterior în acest raport. În unele dintre ele (proiectul Femmes, finanțat de UE), de exemplu, sa obținut recunoașterea explicită a unor organisme precum Parlamentul European. O revista (revista PASOS, Turism si patrimoniu cultural, ISSN 1695-7121) este de asemenea publicata in cadrul Institutului, care a devenit un punct de referinta international in domeniul patrimoniului si turismului. Această revistă a fost evaluată într-un studiu internațional recente printre cele mai bune 40 de reviste din lume în domeniul turismului și patrimoniului. A se vedea "Evaluarea turismului și revistelor de ospitalitate" (McKercher, B., Law, R. și Lam, T. (2006) Managementul turismului, 27: 1235-1252).

Acest Institut a fost o modalitate de a îmbunătăți în ULL cercetarea efectuată de la Științele Sociale, în special din discipline precum Sociologie, Antropologie Socială, Economie, Drept Constituțional etc., care găsesc un punct în acest fel de uniune pentru a aborda proiectele interdisciplinare. Această provocare a interdisciplinarității constituie unul dintre scopurile explicite ale centrului pentru activitatea viitoare, precum și modul de realizare a rezultatelor relevante din punct de vedere științific și social. În general, tocmai lucrările care se desfășoară la intersecțiile dintre diferitele științe sociale sau între acestea și științele vieții, de exemplu, cele care tind să ofere rezultate mai interesante și mai noi. Prin urmare, multe dintre proiectele realizate din centru respectă acest model, depășind rigiditatea cadrelor academice departamentale legate de un singur domeniu de cunoaștere. În acest sens, unul dintre scopurile pe care le propunem în prezent este de a promova recunoașterea lucrării din Insulele Canare sau a Insulelor Canare în literatura științifică mondială și, în acest scop, promovăm publicațiile făcute de Institut în reviste incluse în JCR, ceea ce pentru anumite Științe Sociale din Spania este într-o anumită măsură o provocare.

Pentru Comunitatea Canare, prezența Institutului nostru oferă, pe lângă posibilitatea de a promova cercetarea de ultimă oră în termeni generali, posibilitatea de a obține consultanță de specialitate într-o serie întreagă de terenuri pe care grupurile de cercetare din cadrul IUCC.PP. și SS. Ei și-au dovedit valoarea. În acest sens, am colaborat la proiecte aplicate de diferite tipuri, de la planurile de dezvoltare ale Insulelor Canare până la alte proiecte legate de turism, știință și tehnologii noi, gen sau educație, pentru a numi câteva din temele recurente . În 2009 și 2010 am găzduit proiectul de structurare a turismului de la Universidad de La Laguna , care a încercat să combine eforturile pe această temă între diferitele grupuri de cercetare din ULL, pentru a obține o masă critică în capitalul uman și curriculum științific. care permite accesul la proiecte de apeluri europene. De atunci, subiectul turismului a integrat un număr mare de membri ai Institutului, reunind capitalul uman dispersat anterior în alte departamente și institute ale ULL.

Grupul de profesori de drept care participă la acest program de doctorat are o activitate de cercetare acreditată și recunoscută care se reflectă în mai multe publicații, atât monografii în editoriale naționale, cât și articole de cercetare în jurnalele de referință ale fiecărei specialități juridice și cercetarea aplicată prin proiecte și contracte în chestiuni de interes pentru societate. În special, membrii grupurilor consolidate de cercetare, cum ar fi dreptul administrativ, dreptul civil, dreptul penal și dreptul financiar și fiscal, se alătură acestui program. Fără a aduce atingere cercetării proprii a fiecărui grup și disciplinei juridice, sunt recunoscute câteva linii de cercetare concurente, cum ar fi specialitățile juridice ale Insulelor Canare, organizarea și protecția solului în toate dimensiunile sale și garanția juridică a drepturilor și intereselor.

Cerința potențială a programului de doctorat în drept, societate și turism

Cererea potențială a acestei propuneri de doctorat este susținută de doctoratul în turism din care sa născut, care are în prezent un total de 27 de studenți înscriși. Cele 27 de teze aflate în curs de dezvoltare sunt conduse de 11 profesori din cadrul acestui program de doctorat, alocați diferitelor domenii de cercetare.

Acești profesori și domeniile lor de cercetare sunt:

  • Eduardo Parra López, zona de organizare a companiilor (1 teză în proiect)
  • Francisco José Villar Rojas, domeniul dreptului administrativ (1 teză în proiect)
  • Francisco José Ledesma Rodríguez, zona de analiză economică (1 teză în proiect)
  • José J. Pascual Fernández, Zona Antropologiei Sociale (2 teze în proiect)
  • Josefa Rosa Marrero Rodríguez, domeniul sociologiei (1 teză în proiect)
  • Agustín Santana Talavera, Zona Antropologiei Sociale (5 teze în proiect)
  • Moisés Ramón Simancas Cruz, zona geografică umană (8 teze în proiect)
  • Noemí Padrón Fumero, domeniul economiei aplicate (1 teză în proiect)
  • Raúl Hernández Martín, Domeniu de Economie Aplicată (3 teze în proiect)
  • Ricardo Jesús Díaz Armas, Domeniul marketingului și cercetării de piață (2 teze în proiect)
  • Manuel Santana Turégano, Domeniu de Sociologie (2 teze în proiect)

Programul de doctorat propus aici va avea cu siguranță un număr mult mai mare de studenți prin integrarea unui subiect mult mai larg și a unui grup mult mai diversificat de grupuri de cercetare.

Numărul de studenți noi pentru primul și al doilea an va fi 25. Potrivit Regulamentului de progres și de permanență în gradele oficiale de la Universidad de La Laguna , numărul maxim de elevi cu frecvență redusă în acest program este de 10, pentru a fi incluse în totalul de 25 de mai sus.

Integrarea programului de doctorat în strategia IDI a ULL

Programul de doctorat în Societate, Drept și Turism face parte din strategia IDI a ULL, care include dezvoltarea Campusului Tricontinental Atlantic (CEI-CANARIAS) (Campus Internațional de Excelență), un spațiu de excelență care trebuie să fie începând din 2015, referința atlantică în Europa ca axă de primire și catalizator pentru talentul în proiecte de predare, cercetare, inovare și transfer cu Africa și America Latină și, sub numitorul comun al unui model de durabilitate integrală pentru dezvoltarea sa. Campusul este deja un element esențial pentru dezvoltarea spre noua structură economică, productivă și socială a Insulelor Canare. Una dintre acțiunile Campusului Atlantic Tricontinental menționat mai sus este legată direct de liniile de cercetare ale programului de doctorat în Societate, Drept și Turism. Una dintre liniile prioritare ale campusului menționat mai sus este turismul, deoarece constituie unul dintre elementele cheie ale economiei Arhipelagului Canare.

Îmbunătățirea competitivității pornește de la o abordare durabilă și globală, care va consolida sectoare cheie, va consolida noi sectoare legate de domeniile tematice de specializare ale Campusului și va contribui la generarea de locuri de muncă. Acest model va profita de poziția geostrategică a Insulelor Canare ca un pod din Europa spre Africa de Vest, Macaronezia și America Latină. De aceea Campusul Atlanticului Tricontinental va acționa ca o axă universitară în cadrul proiectului național de consolidare a Insulelor Canare ca o punte europeană tricontinentală strategică în Atlantic.

Subproiectele care o definesc acoperă toate domeniile de excelență: îmbunătățirea cadrelor didactice, adaptarea la Spațiul European al Învățământului Superior (EHEA), îmbunătățirea științifică, transferul de inovare și cunoștințe, transformarea campusului și internaționalizarea. Studiile de Drept, Științe Sociale și Economice și Turism au o importanță deosebită în acest context, deoarece în procesele de transformare socială sponsorizate de Campusul de Excelență, minimizarea impacturilor negative atât în ​​sfera socială, cât și în mediul înconjurător este un element-cheie. De asemenea, specializarea diferiților cercetători de programe în probleme legate de guvernare va facilita implementarea multor inovații propuse, evitând eventualele efecte negative.

În cadrul platformei CEI-CANARIAS, platformele educaționale de calitate și excelență sunt dezvoltate din cadrul Școlii Internaționale de Programe Postuniversitare Universitare, în același timp cu consolidarea marilor infrastructuri de excelență. Efortul și progresul ULL au fost fundamentale în ultimii ani, ca un catalizator al talentelor prin activitățile sale de formare, făcând un procent mare din cercetarea efectuată în Insulele Canare, transferând cunoștințele generate și cunoștințele societății și țesăturii productive. obținerea unor angajamente reale pentru un model productiv bazat pe cunoaștere.

Integrarea programului de doctorat în drept, societate și turism în cadrul școlii doctorale din ULL

Trebuie remarcat faptul că programul de doctorat în drept, societate și turism sa născut în legătură cu mai multe centre (Facultatea de Drept, Științe Politice și Sociale, Științe economice și de afaceri și Școala Universității de Științe ale Afacerilor). Fiind obligatorie să înscrieți programul într-un singur centru pentru al integra într-un sistem intern de asigurare a calității și având în vedere că institutele universitare din ULL nu au această procedură aprobată, Facultatea de Drept a fost aleasă ca un centru de atribuire, având în vedere o conexiune viitoare a programului cu Scoala de Doctorat a Universidad de La Laguna . Facultatea de Drept a fost aleasă în acest scenariu pentru contribuția sa mai mare a profesorilor față de ceilalți care participă la program. În Rezoluția din 17 ianuarie 2013, care prevede publicarea Regulamentului de predare a doctoratului oficial al Universidad de La Laguna , se deschide calea pentru crearea Școlii de Doctorat a ULL (articolul 38) . Acest lucru implică faptul că, deși într-o perioadă de tranziție programele de doctorat ale ULL vor fi atribuite anumitor facultăți, odată cu crearea Școlii Doctorale, ele vor fi subsumate cât mai curând posibil. Din aceasta se va deduce că Școala Doctorală generează un sistem de asigurare internă a calității dezvoltat special pentru studii doctorale.

Crearea Școlii Doctorale a fost aprobată în sesiunea ordinară din 26 septembrie 2013 a Consiliului guvernatorilor de la Universidad de La Laguna , până la dezvoltarea și crearea sistemului său de asigurare a calității.

Cu toate acestea, ULL intenționează să-și mențină indicatorii de doctorat și să stabilească o strategie care să permită amplificarea rezultatelor cercetării, luându-le dincolo de cele existente în prezent. Scopul acestui lucru este ca noile programe de doctorat sa actioneze ca tractoare ale cercetarii dezvoltate in cadrul institutiei si sa promoveze o mai mare atentie cercetatorilor lor in formare, in timp ce reglementarea proceselor de stingere a programelor de doctorat articulate în conformitate cu prevederile normative anterioare.

competențe

Elemente de bază și generale

  • CB11 - înțelegere sistematică a unui domeniu de studiu și stăpânirea de competențe și metode de cercetare legate de domeniu.
  • CB12 - Abilitatea de a concepe, de proiectare sau de a crea, pune în aplicare și să adopte un proces substanțial de cercetare și creație.
  • CB13 - Capacitatea de a contribui la extinderea frontierelor cunoașterii prin cercetare originală.
  • CB14 - Capacitatea de a efectua o analiză critică și de evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe.
  • CB15 - Abilitatea de a comunica cu comunitatea academică și științifică și societatea, în general, cu privire la domeniile lor de expertiză în modurile și limbile utilizate în mod obișnuit în comunitatea științifică internațională.
  • CB16 - Abilitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, științifică, tehnologică, socială, artistică sau culturală într-o societate bazată pe cunoaștere.

Abilități și abilități personale

  • CA01 - Navigarea contextele noastre în care există puține informații specifice.
  • CA02 - Găsiți întrebările cheie care trebuie să se răspundă pentru a rezolva o problemă complexă.
  • CA03 - Pentru a proiecta, crea, dezvolta și să lanseze proiecte noi și inovatoare în domeniul său de expertiză.
  • CA04 - Lucrări în echipamente și autonom într-un context internațional sau multidisciplinar.
  • CA05 - integrarea cunoștințelor, față complexității, și de a formula judecăți cu informații limitate.
  • CA06 - Critica și apărare a soluțiilor intelectuale.

activități de formare

  • Instruire în tehnici de cercetare socială
  • Atelier de căutare, scriere și comunicare științifică
  • Atelier de antreprenoriat și ocuparea forței de muncă
  • Seminarii și conferințe ale programului
  • Cercetarea rămâne în alte centre
  • Participarea la congrese și conferințe

domenii de cercetare

  • Linia 1: Științe sociale
  • Linia 2: Corect
  • Linia 3: Economie și turism

criterii de admitere

Elevii care îndeplinesc cerințele detaliate mai sus vor fi admiși în perioada de cercetare în conformitate cu cerințele specifice de acces și criteriile de scală care vor fi aplicate de către Comitetul Academic al Programului Doctoral așa cum este indicat mai jos:

  • Cerință specifică de acces: să fie în posesia limbii engleze B1 (sau echivalent)

În procesul de admitere, Comitetul Academic al Programului de Doctorat va proceda la evaluarea fiecăreia dintre cererile depuse conform următoarelor criterii:

  • Elevii care au obținut o diplomă de master sunt incluși în raportul profilului de venit optim sau echivalent de către comitetul academic: 4 puncte.
  • Dosarul academic și de masterat (până la 8 puncte), cu grade până la patru puncte fiind evaluate în grade și cu alte patru puncte calificările din programul de absolvent. Valorile medii vor fi aplicate la baza 4, avand in vedere: Aprobat (1 punct), Remarcabil (2 puncte), Remarcabil (3 puncte), Inregistrare onoruri (4 puncte).
  • Cercetări merite (până la 3 puncte). Pentru obiectivizarea acestui criteriu vor fi aplicate următoarele scoruri
  • Publicațiile și lucrările, indiferent de susținerea fizică a acestora, a căror acceptare pentru publicare este acreditată irefutabil și care sunt legate de liniile de cercetare ale Programului Doctoral:
    • Pentru fiecare carte: până la 0,5 puncte.
    • Pentru fiecare articol sau revizuire: până la 0,25 puncte.
    • Pentru fiecare comunicare la congres: până la 0,15 puncte.

Participare sau colaborare acreditate în proiecte de cercetare legate de liniile de cercetare ale programului de doctorat:

  • Pentru fiecare proiect de cercetare în care ați participat sau ați colaborat: 0,5 puncte
  • Alte merite legate de investigație, până la 1,5 puncte.
  • Mijloacele profesionale legate de liniile de cercetare ale programului de doctorat: până la 2 puncte, la o rată de 0,5 puncte pe an de experiență acreditată.
  • Competența în limbi străine (bazată pe cerința B1 a limbii engleze pentru admitere), până la un punct în total
  • Engleză B2, 0,5 puncte, C1 0,75 puncte, C2, 1 punct. Alte limbi de relevanță științifică la un punct.
  • Elevii cu nevoi educaționale speciale: până la două puncte.

Cererile din partea celor care îndeplinesc cerințele de acces menționate anterior trebuie să fie formalizate în termenele și în conformitate cu procedurile stabilite de Universidad de La Laguna , cu un curriculum detaliat și documentat care permite evaluarea secțiunilor detaliate anterior.

Studenți cu frecvență redusă

Programul include posibilitatea de admitere a studenților cu fracțiune de normă, așa cum se prevede în RD 99/2011 și reglementările privind doctoratul ULL. Aceste cazuri trebuie să fie justificate în funcție de natura muncii și de condițiile studenților, dar în orice caz vor fi supuse acelorași cerințe de acces, iar criteriile vor fi îndeplinite. Comitetul Academic al programului de doctorat este organismul responsabil cu autorizarea înscrierii solicitantului în muncă cu normă întreagă sau cu normă redusă. De asemenea, este posibil să se schimbe dăruirea studentului de la normă întreagă la jumătate de normă, în funcție de împrejurările care au apărut.

Schimbarea modalității studenților doctoranzi sau a doctoranzilor, în ceea ce privește dedicația lor, trebuie să fie prezentată în mod corespunzător, printr-o cerere adresată Comisiei menționate, care o va rezolva și va notifica serviciul corespunzător al Universității.

Elevii care doresc să studieze acest program de doctorat cu normă parțială trebuie să îl solicite de la Comitetul Academic al Programului atunci când depun cererea de admitere la acesta sau, după ce a fost admis, atunci când îndeplinesc oricare dintre circumstanțele acestea sunt enumerate mai jos și permit recunoașterea ca studenți cu fracțiune de normă.

Criteriile și procedurile de admitere a studenților cu fracțiune de normă în acest program de doctorat vor fi în conformitate cu Reglementările privind progresul și permanența Universidad de La Laguna ) și la articolul 7 al Regulamentului de Învățământ Oficial al Doctoratului Universidad de La Laguna . Conform articolului 7.3 citat, solicitanții trebuie să justifice imposibilitatea de a efectua aceste studii cu normă întreagă din motive de activitate profesională, nevoi educaționale speciale, nevoi de îngrijire a familiei, sportivi de înaltă performanță sau atleți de nivel înalt, precum și celelalte care sunt luate în considerare în regulile de permanență a ULL sau, după caz, în reglementările care le dezvoltă.

Schimbarea dedicării studenților este reglementată de articolul 7.4 al Regulamentului de predare oficială a doctoratului la Universidad de La Laguna : studenții de doctorat pot solicita schimbarea regimului de dedicație din motive justificate. Comisia științifică a programului de doctorat va emite un raport în această privință, care va autoriza sau va refuza o astfel de schimbare. Împotriva acestei rezoluții, un recurs poate fi depus în fața rectorului în termen de o lună de la notificarea acestuia.

Elevii cu nevoi educaționale speciale

Solicitanții pentru programul de doctorat cu nevoi educaționale speciale provenite din dizabilități ar trebui, în primul rând, să contacteze coordonatorul programului de doctorat pentru ai informa despre acest lucru.

În aceste cazuri, trebuie să se garanteze egalitatea de șanse și integrarea deplină a studenților cu dizabilități în viața academică universitară, precum și promovarea și conștientizarea și conștientizarea tuturor membrilor comunității universitare.

Elevii cu nevoi educaționale specifice derivate din dizabilitate vor conta în procesul de admitere cu un consilier academic desemnat de Comitetul Academic al Programului Doctoral. Acest consultant poate fi tutorele dvs. sau specialiștii indicați de Universidad de La Laguna . Comitetul Academic al Programului va analiza într-un mod particular cazurile de studenți cu nevoi educaționale speciale derivate din dizabilități pentru a adapta programul de formare pentru a garanta dobândirea competențelor de doctorat. Comitetul academic va primi un raport din partea consilierului și va înainta propunerea corespunzătoare serviciului de asistență pentru studenți, în aplicarea programului de atenție pentru studenții cu nevoi specifice de sprijin educațional (PAED) pentru a identifica serviciile de asistență și evaluare necesare care vor evalua necesitatea de posibile adaptări sau itinerarii curriculare.

Elevii cu nevoi educaționale speciale vor primi un punctaj specific în procedura de admitere, în conformitate cu ceea ce se stabilește în acest raport: până la maximum 2 puncte. Scopul acestei misiuni este de a promova egalitatea în condițiile de admitere a studenților cu dificultăți, de a compensa dificultățile pe care acești studenți le-au avut pe tot parcursul vieții academice pentru a obține rezultate comparabile cu cele ale studenților care nu prezintă dificultăți similare.

După cum este detaliat în secțiunea anterioară, studenții cu cerințe educaționale speciale pot aplica pentru înscrierea la jumătatea perioadei.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife