Doctorat în educație

Generalități

Programul de descriere

Context și Filosofie

Educația este un domeniu larg, cu un număr de domenii de specialitate. Acestea includ specializări, cum ar fi: dezvoltarea de învățare și de instruire, dezvoltare timpurie, învățământul primar și secundar, educația specială, educația adulților, cercetarea educațională, conceperea programelor școlare, studii de alfabetizare, educație lingvistică, studii matematice, formarea cadrelor didactice, precum și alte specialități. Cu această lățime de pedagogie, creditele academice anterioare ale studenților din instituțiile de învățământ post-bacalaureat acreditate vor fi evaluate în mod individualizat.

Acei studenți care urmăresc un Edd sau doctorat în disciplina Educație la Universitatea Internațională pentru Studii postuniversitare (IUGS) pot fi profesori primare sau secundare școlare, psihologi, consilieri, administratori, nutriționiști, bibliotecari, sau personalul de sănătate publică.

Studiile pot fi în anumite domenii, cum ar fi subiect; matematică, știință, engleză, lectură, istorie, economie, educație fizică, muzică și artă sau ordine publică, de conducere și de management, sociale și a fundațiilor filosofice ale educației, educația comparativă internațională, lingvistică, rasă, inegalitate și limba în educație, cantitativ educațional analiza politicilor, formarea cadrelor didactice, alfabetizare, limba și educația engleză, dezvoltarea umană și știința de dezvoltare și psihologică.

Misiunea principală este de a permite studentului să adune aceste cursuri post-bacalaureat care servesc nevoilor sale pentru scopurile și obiectivele lor profesionale și academice. Acest lucru se realizează prin selectarea corespunzătoare a cursurilor care urmează să fie aprobate de către decanul după discuția cu elevul.

Rezultate

Studenții trebuie să demonstreze următoarele:

  • Pentru toate cursurile, inclusiv cursuri individuale luate sub supravegherea decanului, cursuri acceptate pentru avans în picioare, sau cursuri luate la seminarul absolvent cerut, studenții vor demonstra următoarele:
    • Un fundal în teorie și cercetare și capacitatea de a proiecta și realizarea unor studii empirice pentru a adresa întrebări și probleme teoretice sau practice importante.
  • Programul de pregătește pe elevi să:
  1. Studiul, analiza și explica cognitive umane, limbaj, alfabetizare, și procesele de învățare, atât în ​​contexte de instruire formale și informale, de la preșcolari prin maturitate;
  2. Proiectare si de a studia procedurile de instruire care imbunatatesc de invatare, precum și pentru a evalua eficiența intervenției;
  3. Procesele de interes deosebit includ limbajul și dezvoltarea simbolic, modul în care copiii atinge competenței de comunicare, citire și scriere de achiziție și de instruire, utilizarea mediilor multimedia bazate pe calculator pentru a îmbunătăți instruirea în domeniul științei și în alte domenii de conținut, precum și aplicarea de jocuri video educative pentru îmbunătățirea învățării;
  4. Procedeele pentru caracterizarea populațiilor speciale (de exemplu, persoanele care învață a doua limbă, elevii din mediul urban SES low înscriși în școlile publice / private / parohială, elevii cu dizabilități de lectură) prezintă un interes deosebit, de asemenea.
Achiziționarea de alfabetizare.
  1. Accentul aici este pe dezvoltarea proceselor de citire și scriere din anii prescolari prin maturitate. Subiectele includ următoarele:
  • Condiții prealabile și predictori de învățare pentru a citi în pre-cititori (de ex., De conștientizare fonematic, cunoștințe scrisoare, ascult), citesc cărți de povești cuvânt, ortografie, înțelegerea lectură, dobândirea de vocabular, fluenta, cauzele de lectură handicap, și efecte de instruire.
Comunicarea în dezvoltare și învățare.
  1. Accentul se pune pe procesele sociale și cognitive complexe, în care sunt achiziționate sisteme de simboluri (de exemplu, limba, alfabetizare și numerație). O atenție deosebită este acordată practicilor și contextele specifice în care sunt utilizate aceste sisteme. Aceasta include, de asemenea;
  • Apariția unor noi moduri de reprezentare și de comunicare, care sunt activate de practicile simbolice nou dobândite. Implicațiile de instruire ale acestui corp de lucru sunt, de asemenea, luate în considerare, în special implicațiile mediilor digitale pentru învățare și dezvoltare, inclusiv dezvoltarea mediilor bazate pe web, cum ar fi simulări și jocuri video.
La câștigul salarial gradul lor de doctorat, absolvenții noștri au preluat facultatea sau de cercetare posturi în universități, sistemele școlare publice, și agențiile dedicate educației și evaluare, precum și corporații private.

Conținut

  • IUGS oferă următoarele grade în Educație:
  1. Doctor în Filosofie (PhD.);
  2. Doctor psihologie (EDD.);
  3. Disertația (PhD) tinde să fie teoretic și implică mai multe cercetări, apoi primar secundar;
  4. Proiectul (Edd) tinde să caute o soluție practică sau rezultatul pentru o întrebare sau nevoie. Ea implică mai multe elemente primare, apoi de cercetare secundară.
elevii din învățământul de doctorat au studiat anterior discipline educaționale specifice așa cum sunt enumerate mai jos, care servesc drept un precursor ca student începe cercetarea lor educativ în curs de pregătire pentru doctorat. Toți elevii ar trebui să arate cursuri de fundație în 66 de credite permanente avansate, care includ cursuri în:
  1. Metode de cercetare în psihologie educațională;
  2. procesele de dezvoltare și învățare cognitive în educație;
  3. Dezvoltarea socială și motivațional în educație;
  4. probleme de instruire: diferențele individuale, procese de grup și contexte școlare;
  5. Limba și dezvoltarea de comunicare: teoria și cercetarea în domeniul competenței timpurie, teoria și cercetarea privind citirea handicap, evaluarea cognitivă.
elevii din învățământul de doctorat în domeniul "dezvoltării învățării și specializării Instrucțiunea" au studiat anterior subiecte specifice, așa cum sunt enumerate mai jos, care servesc drept bază pentru pregătirea cercetării doctorale. Cele 66 de credite necesare post-bacalaureat pentru acceptare in avans in picioare pot proveni de la unele dintre următoarele:
  1. Rolul Școlii în Societatea Americană;
  2. Fundamentele filosofice ale Educației;
  3. Curriculum și instruire, consiliere școlară;
  4. Literatura / Arte Limba, Educational Technology & Emerging Media;
  5. Alfabetizare, engleza ca limba a doua (TESOL);
  6. Educaționale Measurement & Evaluare;
  7. Probleme contemporane în educație;
  8. Conducerea unităților de învățământ;
  9. Educația timpurie;
  10. Învățare și dezvoltare;
  11. Primare sau secundare Metode de educație (limba engleză / Matematică / Știință / Studii Sociale), Administrația de învățământ;
  12. Clasă de implicare și management;
  13. Predarea student la Internship;
  14. Educarea cursanților cu nevoi diverse (educație specială);
  15. Incluziune și colaborare practici;
  16. Caracteristicile emoționale comportamentale handicap /;
  17. Implicații educaționale pentru elevi cu handicap fizic și sănătate; Deficiențelor
  18. Lingvistică în engleză;
  19. Școala Finanțelor Publice;
  20. Muzică & Arta Instruction;
  21. Probabilitate și statistică, Gifted: Creative și Talentatul;
  22. Diversitate și etică.
Doar gradele de "C", sau mai bine, vor fi acceptate în transferul pentru picioare academice. În plus, media generală studenții trebuie să fie "B", sau mai bine. Cerințe de absolvire includ următoarele cursuri care trebuie luate în succesiune la IUGS:
  1. Education Research I (3 credite);
  2. Education Research II (3 credite);
  3. Dizertație sau proiect (18 credite);
  4. Seminar de absolvent (3 credite).
Finalizarea Doctor of Philosophy (PhD) sau doctor în Educație (Edd) necesită un minim de 93 de credite post-bacalaureat.

Secvenţă

  • Advance în picioare credite de curs în valoare totală de cel puțin 66 sunt necesare pentru studii universitare de doctorat, de obicei, printr-o diplomă de master. Ele pot fi luate concomitent cu studenții celelalte cursuri IUGS. Elevii trebuie să completeze cele 66 avansate credite permanente cu diplomă de doctorat înainte de îndeplinirea cerințelor academice în programul educațional.
  • Înainte de a intra programului, studenții trebuie să prezinte transcrieri de la instituții acreditate, în general, printr-o diplomă de master (MEd, EdM, MAED, MAE, MSEd sau MSE). Sunt necesare cursuri suplimentare în cursurile de diviziune superioare în psihologie educațională, un curs de statistici și un curs în psihologia școlară experimentală. Studenții pot aplica la programul fără aceste cursuri, dar ele trebuie să completeze cursurile înainte ca acestea să completeze cerințele lor academice.
  • Advance credite în picioare curs în valoare totală de 66 pentru studii universitare de doctorat pot fi luate concomitent cu studenții celelalte cursuri IUGS. Elevii trebuie să completeze cele 66 avansate credite permanente cu diplomă de doctorat înainte de îndeplinirea cerințelor academice în programul educațional.
  • Portofoliu și transcrieri studentului sunt examinate de către decan, după discuția cu elevul pentru a determina obiectivele sale. Credite pentru picioare avansate vor fi aprobate în urma acestui proces.
  • Alegerea unui mentor, un profesionist respectat, cu un grad de doctorat și în zona studentului de expertiză, precum și aprobarea decanului, studentul va începe cercetarea avansată în domeniul lor de specializare. -cercetare Trebuie să fie completat, aprobat și depus înainte de a începe să lucreze la Research II.
  • Pe parcursul cercetării studentului, decanul este în contact cu mentorul asistarea cu dotarea studenților cu instrumentele de cercetare necesare pentru a efectua analiza lor de date categorice studiu empiric liniar sau și și psihometriei.
  • Seminarul Universitar poate fi completat în orice moment în timpul înscrierea studentului la IUGS, dar trebuie să fie finalizate înainte de îndeplinirea cerințelor lor academice.

Strategiile de instruire includ, dar fără a se limita la:

  • Lecturi de texte și articole din reviste academice alocate; prelegeri; -interactive - discuții în grupuri mici; - Utilizarea mijloacelor electronice (Questia bibliotecă online oferite de IUGS și surse de date suplimentare sunt selectate de către student, mentor și Dean); -Examinations: Cumulativă și cuprinzătoare de examinare pentru a asigura stăpânirea materiei subiect; - Dezvoltarea condus-Mentor dizertației sau proiect; - După cum este necesar, cursuri de studiu independent, poate avea nevoie pentru a finaliza cursuri solicitate.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials.

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials. Citește mai puţin