Doctorat în Educație

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctorat în Educație

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

gwphded

Doctorat în Educație

La Școala de Educație și Dezvoltare Umană (GSEHD), recunoaștem că progresul nostru ca indivizi și comunități, la nivel național și la nivel global, trebuie să îmbrățișeze o înțelegere a educației atât ca un domeniu de practică și un domeniu de studiu. Acest lucru Ph.D. Programul se va concentra pe soluții inovatoare la problemele naționale și globale critice, în care educația și dezvoltarea umană joacă un rol important, dar care necesită instrumente teoretice și metodologice de la mai multe discipline.

Unic în comparație cu instituțiile de la egal la egal, elevii vor fi selectate pentru doctorat GSEHD lui în educație bazată pe un angajament de explorare, cercetare, analiza și rezolvarea problemelor de o provocare-cheie convingătoare a timpului nostru. Din prima zi de admitere la program, elevii vor face parte dintr-o Echipa de cercetare trans-disciplinare de facultate și colegii. De-a lungul a patru ani de studiu intensiv, ca parte a unei echipe, elevii vor testa și de a crea teorii, urmăresc cercetarea, și de a construi cunoștințe pionier sol-rupere, soluții integrate pentru problemele urgente.

Ph.D. Cross-disciplinare Echipe de cercetare (CRT), să se bazeze pe punctele forte intelectuale facultății noastre, interesele de cercetare, precum și succesul profesional în același timp, de asemenea, bazându-se pe comunitatea de colegi din întreaga GW. În lucrul cu CRT lor, studenții doctoranzi vor fi încurajați să adopte o abordare expansivă la rezolvarea problemelor prin integrarea perspectivelor din domeniile educației, filozofie, economie, sociologie, antropologie, psihologie, Neuroscience, sanatate, si legea.

Washington, DC, oferă un mediu unic pentru descoperirea, burse de studiu, precum și contribuția semnificativă la politica și practicile naționale și globale. În calitate de membri ai unui CRT, absolvenții vor fi poziționate pentru a informa, de a inspira și influența dezbaterea și de luare a deciziilor de la districte scolare locale la guvernul federal, de la fundații naționale de cercetare la nivel mondial, inclusiv instituțiilor Grupului Băncii Mondiale. Noi anticipăm CRT-urile inaugural va începe în toamna 2017. Selecția pentru program este competitivă și bazată pe realizările anterioare și se potrivesc cu obiectivele și misiunea programului. Alături de alte materiale de aplicare, candidații interesați trebuie să depună o declarație de scop a articula un subiect trans-disciplinare de cercetare de educație, o justificare sprijinirea studiului acestui subiect, și modul în care se potrivește în cadrul CRT selectat. Tema primului CRT a fost selectat și va explora educația și inegalitatea la nivel local, național și global. CRT-urile suplimentare pot fi dezvoltate în septembrie 2016, iar în caz afirmativ, informațiile vor fi postate pe acest site.

Cerințele de admitere

Grad

Diplomă de master într-un domeniu relevant pentru studiul de absolvent interdisciplinare propuse.

Transcrieri

transcrieri oficiale de la fiecare instituție au participat sau nu un grad a fost finalizat; absolvent și de licență.

Standardizați scorurile de testare

Scorurile oficiale GRE de testare nu mai vechi de cinci ani. Studenții internaționali trebuie să prezinte, de asemenea, scorurile TOEFL, nu mai vechi de doi ani. TOEFL scor minim de admitere este de 100 pe bază de Internet sau pe suport hârtie 600; IELTS de 7.0. Codul instituțional este 5246.

recomandări obligatorii

Trei (3) scrisori de recomandare. Scrisori se va documenta potențialul de gândire analitică, abilități de cercetare / experiențe, istorie și scriere capabilități științifice, precum și capacitatea de a explora probleme complexe interdisciplinare /.

Declarație de Scop

Un eseu de 750 - 1200 de cuvinte, în care statele candidate / scopul ei sale în realizarea unor studii postuniversitare interdisciplinare, inclusiv: (a) justificarea pentru căutarea unui doctorat în centrul de cercetare trans-disciplinare specificate; (B) obiectivelor academice articulare, și cu rază lungă de obiective profesionale; (C) să se concentreze și prezentarea generală a intereselor de cercetare, și (d) modul în care / trecutul său ei și l-au calificările conexe pregătite / ei pentru această lucrare.

Curriculum vitae

curriculum vitae curente.

Proba de scris (Opțional)

Candidații sunt încurajați să prezinte o mostră de scris curent. Eșantionul trebuie să reflecte abilitățile candidatului de a articula idei complexe și să utilizeze dovezi în sprijinul afirmațiilor sale / ei. Eșantionul de scriere ar trebui să furnizeze, de asemenea, un exemplu de competențe de cercetare ale candidatului, precum și ei / logodna cu bursă de studii în urmărirea intereselor sale / ei de cercetare.

Participarea la interviu

Interviu realizat de facultate, inclusiv o prezentare și discuții academice a modului de lucru al candidatului se va potrivi cu tema propusă a trans-disciplinare Echipa de cercetare.

CRT1

Educație și Inegalitatea

Școlarizarea oferă posibilitatea de mobilitate socială și economică. De asemenea, educația poate menține și se întărească stratificare socială. Crucea inaugurala de Disciplina Echipa de Cercetare (CRT), va studia intersecția de acces și de identitate ca două domenii-cheie de informare luarea în considerare a educației și a inegalității.

Probleme de cercetare multiple sunt luate în considerare și va fi rafinat, cu intrarea din cohorta inaugural al doctoranzilor. Domeniile de chestionare includ gen, cetățean, dizabilitate, etnică, rasială, și conflictul de identitate în legătură, deoarece acestea se intersectează cu acces la K-12, învățământul superior și serviciile sociale. Ordinea de zi a CRT poate include întrebări, cum ar fi:

  • Cum se expunerea la intervențiile pozitive pe baza de psihologie, în K-12 setări afectează înscrierea post-secundar și un succes pentru elevii cu dizabilități? Ceea ce definește capacitatea de adaptare și cum se măsoară?
  • Care este experiența și impactul asupra performanței studentului stereotip?
  • Ce politici și structuri facilitează mai mare de retenție de educație, de performanță și de finalizare pentru populațiile marginalizate?
  • Cum sistemele de învățământ superior reacționează la fluxurile neanticipate de migranți care doresc acces? Există diferențe în experiența imigranților prima și a doua generație?
  • Cum este imigrația care influențează perspectivele adolescenților cu privire la opiniile civice și politice globale?
  • Care este relația dintre identitatea națională adolescent și perspective de gen și inegalitatea rasială?

Atunci când inegalitatea este prezent, sociale și economice diferențe adesea identități împietriți care provoacă conflicte și tulburări. Alăturați-vă CRT noastre și caută modalități de a crea oportunități de învățare, de educație civică, progresul economic și mobilitatea socială.





Transformarea începe aici

Aflați mai multe despre doctorat în programul de educație situat în campus (202-994-9283).

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
4 anii
Cu normă întreagă
Locations
Statele Unite ale Americii - Washington, District of Columbia
Data începerii: Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
Statele Unite ale Americii - Washington, District of Columbia
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala