Doctorat în Inovație Educațională (dee)

Tecnológico de Monterrey

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Doctorat în Inovație Educațională (dee)

Tecnológico de Monterrey

descriere

Programul Doctor inovării în domeniul educației Acesta are ca scop de a instrui cercetători, capabili să aducă noi cunoștințe pentru a contribui la dezvoltarea disciplinei lor și sunt supuse publicării, prin transfer și aplicare. În acest sens, programul a fost conceput pentru a instrui persoane capabile să proiectarea, implementarea și evaluarea soluțiilor educaționale la problemele complexe ale țării și a societății contemporane.

Programul are patru proiecte de cercetare de clasificare atât pentru profesori și studenți: studii de psihologie educațională, studii privind dezvoltarea și utilizarea de tehnologii, studii culturale si studii disciplinare.

Este un program care cere elevilor să studieze disponibilitatea full-time, se află în zona metropolitană Monterrey în timpul studiilor sale de doctorat și conduce șederea academică în Mexic sau în străinătate, cu o universitate cu care Tecnologico are un acord. Acesta dureaza opt semestre sau mai puțin, în funcție de studiile anterioare cu cei care contează solicitantul.

obj

Obiectivul cursului

Programul de doctorat în obiectivul general de învățământ de inovare este de a instrui cercetători, capabili să contribuie noi cunoștințe în domeniul educației; și proiectarea, implementarea și evaluarea soluțiilor educaționale la problemele complexe ale țării și a societății contemporane.

I ditigido

Adresat

Doctor inovării în domeniul educației vizează:

  • academice postuniversitare interesați de o carieră în calitate de cercetători în cadrul unei instituții publice sau private de învățământ superior și / sau centre de cercetare în materie de educație sau de alte științe sociale
  • administratori de învățământ în instituțiile de învățământ superior interesate de a face carieră administrativă în instituțiile care necesită un completat doctorale managerii săi.
  • În momentul de față, cel puțin în viitorul apropiat (următorii 50 de ani), la numărul de profesori cu doctorate în educație vor avea nevoie Mexic și alte țări din America Latină, pur și simplu pentru a asigura acreditarea minimă a programelor universitare instituții care oferă în educația este de așa natură încât cererea depășește oferta mai mult de 15 de ori. În cazul în care toate programele de doctorat actuale în domeniul educației în Mexic, să accepte studenți la capacitate maximă, nu ar fi atins satisfac cerințele instituționale în facultățile din țara de medici în educație în următorii 25 de ani. Deficitul de medici în educație este chiar mai mare în America Latină.

Este de așteptat ca cei implicați în program vor avea următoarele atribute:

  • Dorința de a studia cu normă întreagă în program (acest lucru implică luarea de cel puțin 36 de unități de semestru).
  • Disponibilitate pentru depunerea în zona metropolitană Monterrey în timpul studiilor de doctorat.
  • curiozitate intelectuală cu privire la problemele de educație, care vor conduce la desfășurarea proceselor sistematice de anchetă și de a genera noi cunoștințe.
  • gândirea critică și creativă pe probleme de educație, care va conduce la procesele de inovare și îmbunătățire continuă.
  • Eu doresc să acționeze ca un agent de schimbare la locul de muncă în care se va dezvolta profesional.
  • Interesul pentru realizarea tezei sale de doctorat în oricare dintre cercetările actuale, care oferă programul.
  • Competențele de comunicare orală și scrisă atât în ​​spaniolă și engleză, suficiente pentru a înțelege și de a produce informații academice în această limbă.
  • Disponibilitate pentru un sejur academice în Mexic sau în străinătate, pentru a avea o experiență care vă permite să știe ce se face în educație la alte instituții, precum și de a împărtăși ceea ce se face pe cont propriu.
avantaj

Avantaj

Acreditari

Acest program a acreditărilor și recunoașteri din partea instituțiilor naționale și internaționale, cum ar fi:

  • Program acreditat de Registrul Național al Calității Absolvent (PNPC) din COCyT.
  • Comisia privind Colegii Asociației de școli și universități America de Sud (SACS).
  • Tecnologico de Monterrey este acreditat de către Comisie cu privire la Colegiile de Asociația de școli și universități America de Sud pentru a acorda grade profesionale și grade de masterat și doctorat.
  • Programul Național de Calitate Absolvent (PNPC) al Consiliului Național de Știință și Tehnologie (COCYT).
  • Recunoașterea oficială a Ministerului Educației Publice din Mexic.
plan

Planul de studiu

primul semestru

  • ED4022 Tehnologie și Inovare în Educație
  • ED5075 de cercetare Propunere I
  • OP5062 Electivă I
  • OP5063 Electivă II

Semestrul al doilea

  • ED5076 Research Propunere II
  • OP5064 Electivă III
  • OP5065 Electivă IV
  • OP5066 Electivă V

Semestrul al treilea

  • ED5077 Research Propunere III
  • ED5078 Research Seminar I
  • Opțional OP5067 VI
  • OP5068 Electivă VII
  • Opțional OP5069 VIII

Semestrul al patrulea

  • Am regizat de cercetare ED5081
  • ED5082 Research regia II
  • OP5070 Opțional IX
  • OP5071 Electivă X

Semestrul al cincilea

  • ED5079 Research Seminar II
  • cercetare ED5083 vizează III
  • ED6033 de cercetare I de doctorat
  • ED6034 de doctorat de cercetare II
  • OP5072 Electivă XI

Semestrul al șaselea

  • ED6035 de doctorat de cercetare III
  • ED6036 de doctorat de cercetare IV
  • ED6037 doctorat Cercetare V
  • ED6038 de cercetare de doctorat VI

Semestrul al șaptelea

  • ED5080 Research Seminar III
  • ED6039 de doctorat de cercetare VII
  • ED6040 de doctorat de cercetare VIII
  • ED6041 de doctorat de cercetare IX
  • ED6042 de doctorat de cercetare X

Semestrul al optulea

  • ED6000 doctorat Apărare
  • ED6043 doctorat Cercetare XI
  • ED6044 XII de doctorat de cercetare
  • ED6045 XIII de cercetare de doctorat
  • ED6046 de cercetare de doctorat XIV
absolvenți

absolvenți

Doctorat inovării în domeniul educației are ca scop formarea cercetătorilor în domeniul educațional, care sunt capabili să:

competențe disciplinare:

  • Proiectarea, implementarea și evaluarea proiectelor de cercetare educaționale care se adresează soluții la problemele complexe ale țării și a societății contemporane în educație.
  • Generarea de noi cunoștințe pentru rezolvarea problemelor educaționale (naționale și internaționale), precum și postularea de propuneri și strategii de îmbunătățire pentru dezvoltarea educațională.
  • Exercite poziția de lider pro-activ în cadrul organizațiilor desfășoară activități educaționale, proiectarea și implementarea de proiecte inovatoare, care au ca rezultat concrete și îmbunătățiri durabile în domeniul educației.

competențe transversale:

  • Aflați mai multe pe cont propriu, într-o auto-dirijată, autonomă și auto-reglementate, permițând absolvent să actualizeze cunoștințele lor, în educație, pe tot parcursul vieții sale.
  • Lucrul în colaborare în proiecte educaționale interdisciplinare, prin interacțiune și să promoveze sinergii cu cheie, care permite de a realiza în mod eficient și eficient anumite obiective.
  • Identificarea și rezolvarea problemelor educaționale prin intermediul proceselor de inovare.
  • Utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor pentru a sprijini diverse proiecte educaționale, precum și cercetarea în sine.
  • Gestionați informațiile pentru a stoca, prelua și procesul de informații, astfel încât este întotdeauna disponibil atunci când este necesar.
  • Exercițiu de gândire critică pentru a determina gradul de credibilitate care are unele informații în ceea ce privește sursa de la care și coerența acesteia cu diferite referințe.
  • Comunică rezultatele cercetării educaționale, atât mod receptiv (citire si ascultare) ca productiv (scris și vorbit).
  • Exercite principii etice în acțiunile lor ca un educator, în general, precum și un cercetător, în special.
  • Elaborarea unui plan de viață personală, care își asumă identitatea unui viitor medic cercetător ar trebui să aibă.

Cerințele de admitere

  • Având studii universitare finalizate (obligatoriu) și de master (opțional).
  • Solicitantul trebuie să aibă o medie mai mare sau egală cu 90/100 la nivelul de studii anterioare, care au completat note.
  • Au un scor mai mare sau egal cu 600 în Test de admitere Studii Absolvent (PEAP) ITESM.
  • Au un scor mai mare sau egală cu 550 în testul de Rumano ca limbă străină (TOEFL).
  • Trimite o scrisoare de cereri de admitere; un curriculum vitae; un eseu în care expune motivele pentru care doresc să studieze un doctorat inovării în domeniul educației; și un proiect de cercetare propus, legat de un program de cercetare, candidatul considerat fezabil pentru teza de doctorat. De asemenea, trebuie să solicitați trimiterea de trei scrisori de recomandare.
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Iulie 2018
Duration
Durata
8 semestre
Cu normă întreagă
Locations
Mexic - Monterrey
Data începerii: Iulie 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Iulie 2018
Mexic - Monterrey
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala