Doctorat în administrare

Generalități

Programul de descriere

Cursul de doctorat se concentrează pe zona de administrare, care este preocupată de gestionarea organizațiilor care desfășoară afaceri în mediul intern și internațional. Aceasta implică probleme de adaptare locală și integrare globală, analiza piețelor interne și internaționale și distribuirea activităților de marketing, producție și inovare (cercetare și dezvoltare), strategii de internaționalizare și transfer de cunoștințe între filiale, moduri de intrare și alocare a resurse.

138754_pexels-photo-3184338.jpeg

Linii de cercetare

Cursul este organizat în două linii de cercetare prezentate mai jos.

marketing

Aceasta implică studii și cercetări care vizează construirea de cunoștințe legate de dimensiunea de marketing. Acoperă studii legate de comportamentul consumatorilor, acțiuni de marketing, neuroștiință, branding și management de marketing în sectoare importante precum agroindustria, francizele și comerțul cu amănuntul pe piețele interne și internaționale.

Coordonare: Profa. Dr. Thelma Rocha Rodrigues

Managementul inovării și strategiei internaționale

Aceasta implică studii și cercetări care înțeleg inovația și strategia în procesul de internaționalizare a companiilor, care cuprinde planificarea și structurarea funcțiilor internaționale, lanțul valoric global, rolul și strategia filialelor și procesul de internaționalizare în mai multe sectoare precum infrastructura, banca , farmacist, educație. Aceasta acoperă, de asemenea, instruirea interdisciplinară și integrată prin cunoașterea inovației în mediul internațional, implicând studii privind managementul inovației strategice, inovația colaborativă, inovația în filialele companiilor multinaționale.

Coordonare: prof. Dr. Ilan Avrichir

Ce veți învăța

Cursul are un volum de muncă de 600 de ore, compus din următoarele materii:

Cursuri obligatorii

  • Analiza datelor multivariate
  • Elemente de filosofie a științei
  • Fundații teoretice în management internațional (pentru linia de cercetare privind strategia și inovarea în management internațional)
  • Metode de cercetare calitativă I
  • Metode de cercetare cantitativă I
  • Metode avansate de cercetare calitativă
  • Teoria marketingului (pentru linia de cercetare în domeniul managementului internațional)

Alegeri generali

  • Stagiul didactic în administrație
  • Teoria practicii învățământului superior
  • Seminarii de scriere academică
  • Pregătire în Epistemologie

Alegeri pentru linia de marketing internațional de management

  • Măsuri și scări în marketing
  • Marketing agroalimentar și alimentar
  • Marketing internațional de management
  • Comportamentul internațional al consumatorilor
  • Marketingul și difuzarea de produse noi în mediul global
  • Subiecte avansate de marketing

Alegeri generale privind strategia și inovarea în managementul internațional

  • Teoria organizațiilor într-un mediu global
  • Parteneriate public-private în afaceri internaționale
  • Strategie internațională și inovație
  • Managementul inovației globale
  • Strategia internațională și piețele emergente
  • Internaționalizarea companiilor cu accent pe inovare

Credite necesare la subiecți **: 32 (12 în obligativitate și 20 la electiv) = Ore de credit 480

Credite în activități complementare obligatorii: 4 (Ore de credit: 60

Credite de supraveghere a tezei: 20 = Ore de credit: 300

Total: 56 (Ore de credit: 840)

Perioada: după-amiaza și noaptea

** Unele subiecte pot fi oferite în limba engleză

Proces selectiv

Se vor oferi 12 (doisprezece) posturi vacante de doctorat, care pot fi sau nu completate, în conformitate cu criteriile de selecție și clasificare enumerate mai jos:

  • Evaluarea documentației de cercetare și a pre-proiectului
  • Examene de engleză
  • Proba orală
  • Test ANPAD

Genți

Cunoașteți tipurile de burse acceptate în curs:

Agenții de promovare

CAPES și FAPESP

PROSUP Integral

Scutire lunară de taxe după perioada de implementare și primire de ajutor.

Rata PROSUP

Ajutor pentru acoperirea taxelor școlare (scolarizare).

FAPESP

Nu există nicio taxă eliberată, în funcție de aprobarea cererii individuale a cererii de bursă, cu acordul consilierului.

Bursă instituțională

Oferit de ESPM

Burse oferite de instituția însăși, pentru a lucra cu programul și cu decanul de cercetare și studii superioare Stricto Sensu, uneori stabilite prin coordonare. Acestea includ scutirea totală sau parțială de la școlarizare.

CAPES și burse instituționale vor fi implementate în martie. Astfel, studentul căruia i se acordă bursa trebuie să fie la curent cu taxa de înregistrare și taxa lunară pentru luna februarie. Reînnoirea bursei va fi condiționată de performanța obținută și cerințele cerute de coleg în Evaluarea semestrială și anuală a studentului.

Mai multe informații aici.

Pentru datele de început și perioadele de înregistrare, vă rugăm să ne contactați.

Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Citeste mai mult

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, formando profissionais preparados para o futuro. Citește mai puţin
Sao Paulo , Sao Paulo , Sao Paulo , Rio de Janeiro , Rio de Janeiro , Porto Alegre , Florianópolis + 6 Mai mult Mai Puțin