Doctorat în comunicare și practici de consum

Generalități

Programul de descriere

Programul de absolvire Stricto Sensu în comunicare și practici de consum la ESPM (PPGCOM ESPM) a început în 2006 cu cursul de master academic și cursul de doctorat a fost aprobat în 2012. Obiectivul său este de a instrui profesori și cercetători la nivel înalt. , cu expertiză națională și internațională, capabilă să desfășoare și să conducă activități de cercetare, îndrumare și predare în domeniul comunicării și consumului. Facultatea și studenții au o producție intelectuală recunoscută, iar programul este evaluat 5 de CAPES.

138753_pexels-photo-95425.jpeg

Linii de cercetare

Contexte de comunicare, consum și recepție

Studiul reperelor istorice și a proceselor de recepție contemporane, precum și a noilor practici și profiluri ale destinatarilor / utilizatorilor. Concentrându-ne pe marile contexte economice, tehnologice și socio-culturale în care sunt configurate relațiile dintre comunicare și consum, investigăm contextele și practicile de recepție care constituie și sunt constituite din fenomene de expresii jurnalistice, corporative, publicitare, audiovizuale și alte mijloace media.

Comunicarea, consumul și logica producției

Studiul logicii și sistemelor de producție care sunt evidente în procesele, formatele și obiectele comunicative. Considerând comunicarea și consumul ca fenomene socio-culturale, investigăm dinamica și strategiile de piață, inovațiile tehnologice și producția discursivă în audiovizual, jurnalistic, organizațional, public, publicitate și alte limbi în circulație.

Ce veți învăța

Cursul are un volum de muncă de 750 de ore, compus din următoarele materii:

Cursuri obligatorii

  • Seminar de cercetare II
  • Studii de comunicare și limbaj
  • Istoricul interfețelor de comunicare și consum II

Subiecte opționale

  • Teme contemporane în contexte de comunicare, consum și recepție (I, II, III și IV)
  • Studii culturale, procese de recepție și consum
  • Estetica, consumul media și dinamica socio-culturală
  • Teme contemporane în logica comunicării, consumului și producției (I, II, III și IV)
  • Capital, piață și sistem productiv
  • Etică, discurs de comunicare și strategii corporative

Credite necesare în discipline: 24 de credite (12 în obligatoriu și 12 în opțional) = Ore de credit: 360

Credite în activitatea programată: 14 credite = Ore de credit: 210

Credite în Supravegherea tezei (ultimele 3 semestre ale cursului): 12 credite = Ore de credit: 180

Total: 50 (Ore de credit: 750)

Proces selectiv

Se vor oferi 10 (zece) posturi vacante de doctorat, care pot fi sau nu completate, în conformitate cu criteriile de selecție și clasificare. Procesul de selecție constă în următoarele etape, calificarea și eliminarea:

  • Evaluarea documentației
  • Examenele de limbi străine
  • Test scris
  • Test oral și evaluare a proiectului de cercetare

Genți

Cunoașteți tipurile de burse acceptate în curs:

Agenții de promovare

CAPES și FAPESP

PROSUP Integral

Scutire lunară de taxe după perioada de implementare și primire de ajutor.

Rata PROSUP

Ajutor pentru acoperirea taxelor școlare (scolarizare).

FAPESP

Nu există nicio taxă eliberată, în funcție de aprobarea cererii individuale a cererii de bursă, cu acordul consilierului.

Bursă instituțională

Oferit de ESPM

Burse oferite de instituția însăși, pentru a lucra cu programul și cu decanul de cercetare și studii superioare Stricto Sensu, uneori stabilite prin coordonare. Acestea includ scutirea totală sau parțială de la școlarizare.

CAPES și burse instituționale vor fi implementate în martie. Astfel, studentul căruia i se acordă bursa trebuie să fie la curent cu taxa de înregistrare și taxa lunară pentru luna februarie. Reînnoirea bursei va fi condiționată de performanța obținută și cerințele cerute de coleg în Evaluarea semestrială și anuală a studentului.

Mai multe informații aici.

Pentru datele de început și perioadele de înregistrare, vă rugăm să ne contactați.

Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Citeste mai mult

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, formando profissionais preparados para o futuro. Citește mai puţin
Sao Paulo , Sao Paulo , Sao Paulo , Rio de Janeiro , Rio de Janeiro , Porto Alegre , Florianópolis + 6 Mai mult Mai Puțin