Doctorat în inginerie navală, maritimă și navale radioelectronică

Generalități

Programul de descriere

Programul de doctorat prezentat are ca scop instruirea, în contextul Ingineriei Nautice, Marine și Naviale de Radioelectronică, a unor cercetători de înaltă calificare pregătiți pentru inovare și pentru avansarea cunoștințelor în domeniu, care pot fi integrați pe deplin în Spațiul european al învățământului superior (EHEA) și Spațiul European de Cercetare (ERA).

Justificare din titlu

Programul de doctorat prezentat are ca scop instruirea, în contextul Ingineriei Nautice, Marine și Naviale de Radioelectronică, a unor cercetători de înaltă calificare pregătiți pentru inovare și pentru avansarea cunoștințelor în domeniu, care pot fi integrați pe deplin în Spațiul european al învățământului superior (EHEA) și Spațiul European de Cercetare (ERA).

justificare

Instruirea cercetătorilor profesioniști. Medicii din programul Nautical, Navy and Naval Radioelectronics pot fi integrați în sectoare socio-profesionale specifice acestui domeniu specific de cunoștințe, precum și în învățământul universitar și în alte centre de cercetare publice și private, unde își pot exercita funcțiile la cel mai înalt nivel.

competențe

COMPETENȚE DE BAZĂ ȘI GENERALE

  • CB11 - înțelegere sistematică a unui domeniu de studiu și stăpânirea de competențe și metode de cercetare legate de domeniu.
  • CB12 - Abilitatea de a concepe, de proiectare sau de a crea, pune în aplicare și să adopte un proces substanțial de cercetare și creație.
  • CB13 - Capacitatea de a contribui la extinderea frontierelor cunoașterii prin cercetare originală.
  • CB14 - Capacitatea de a efectua o analiză critică și de evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe.
  • CB15 - Abilitatea de a comunica cu comunitatea academică și științifică și cu societatea în general despre domeniile lor de cunoaștere în modurile și limbile utilizate în mod obișnuit în comunitatea lor științifică internațională.
  • CB16 - Abilitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, științifică, tehnologică, socială, artistică sau culturală într-o societate bazată pe cunoaștere.

CAPACITĂȚI ȘI APTITUDINI PERSONALE

  • CA01 - Navigarea contextele noastre în care există puține informații specifice.
  • CA02 - Găsiți întrebările cheie care trebuie să se răspundă pentru a rezolva o problemă complexă.
  • CA03 - Pentru a proiecta, crea, dezvolta și să lanseze proiecte noi și inovatoare în domeniul său de expertiză.
  • CA04 - Lucrări în echipamente și autonom într-un context internațional sau multidisciplinar.
  • CA05 - integrarea cunoștințelor, față complexității, și de a formula judecăți cu informații limitate.
  • CA06 - Critica și apărare a soluțiilor intelectuale.

activități de formare

  • Curs de formare transversală
    • Instruire transversală oferită de Universitatea din Cantabria.
    • Instruire transversală oferită de Universitatea din Oviedo.
    • Instruire transversală oferită de Universidad de La Laguna .
    • Instruire transversală oferită de Universitatea din Țara Bascilor.
    • Instruire transversală oferită de Universitatea Politehnică din Catalonia.
  • Participarea la Congrese, Întâlniri, Seminarii și Ateliere (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU și UPC)
  • Cercetarea se desfășoară în alte centre naționale și străine (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU și UPC).

domenii de cercetare

  • Linia 1: Transportul maritim
  • Linia 2: Siguranța maritimă
  • Linia 3: Transport și navigare
  • Linia 4: Propulsia navală
  • Linia 5: Radiocomunicații maritime

criterii de admitere

Se înțelege prin "admitere" acțiunea, de către universitate, pentru a permite unui candidat calificat să acceseze studiile de învățământ superior menționate anterior la instituția menționată, reprezentată de acceptarea efectivă a unui student la programul solicitat la o anumită universitate.

Selecția studenților care îndeplinesc cerințele de acces va fi făcută de către Comitetul Academic Interuniversitar al Programului Doctoral, compusă așa cum este stabilit în secțiunea 5.2.1 a acestui raport, care va ține cont de criteriile stabilite în acest raport de verificare, conform prevederilor art. 7 din RD 99/2011.

În mod specific, Comisia va evalua fiecare cerere în conformitate cu următoarele criterii, fiecare evaluându-se în proporția corespunzătoare.

  • Dosarul academic. Acesta va fi evaluat cu până la 3,5 puncte dosarul de diplomă universitară anterioară sau echivalent și cu până la 3 puncte de înregistrare academică a gradului de Master oficiale cu care este accesat.
  • Obținerea de burse, premii și alte merite. Până la 0,5 puncte.
  • Nivel acreditat de alte limbi sau de nivel spaniol, acreditat, în cazul unui student străin. 1 punct pentru nivelul B2.
  • Propunerea inițială de interes. Evaluarea propunerii poate ajunge până la 2 puncte. În propunere, solicitantul trebuie să explice motivele care îi interesează programul, astfel încât Comisia Academică să evalueze caracteristicile și adecvarea candidatului. Comisia Academică va efectua, atunci când consideră convenabil, un interviu cu solicitantul pentru expoziția și dezbaterea acelei propuneri de interese.

Pentru a fi admis la program, va fi necesar să se obțină o notă de cel puțin 6 puncte. În cazul în care numărul de solicitări care ajung la acest minim este mai mare decât numărul de locuri oferite, sumele admise vor fi cele care obțin cel mai mare scor.

Rezolvarea procesului de admitere va fi efectuată în concordanță cu ceea ce rezultă din aplicarea regulilor și criteriilor de evaluare stabilite în acest raport. Aceasta se va realiza printr-o procedură conform criteriilor de merit, egalitate și capacitate. În orice caz, admiterea și selecția vor fi limitate la numerele de intrare stabilite pentru Programul Doctoral.

În prezent, există relații cu universitățile: Tehnica de la Lisabona (Portugalia) și Marítima de Constanza (România), care au ca scop culminarea semnării acordurilor care permit schimbul și recrutarea studenților pentru realizarea tezei de doctorat.

În cele din urmă, și în ceea ce privește regimul dedicării, vor fi respectate următoarele principii:

  1. Admiterea la programul de doctorat în inginerie navală, navală și navale radioelectronică se va face, de preferință, cu normă întreagă, dar cu o rezervare de 20% din locurile pentru studenții cu fracțiune de normă.
  2. Studentul poate face o cerere motivată de a fi admis la munca cu fracțiune de normă, care poate fi acordată de către Comitetul Academic după analizarea circumstanțelor și a motivelor enunțate.
  3. Criteriile de admitere sunt aceleași pentru dedicarea cu jumătate de normă, ca și pentru cei cu normă întreagă.

În ceea ce privește principiul egalității de șanse și al nediscriminării persoanelor cu handicap, Universitatea din Cantabria are, începând cu anul 2005, acorduri cu IMSERSO și Fundația ONCE pentru dezvoltarea de proiecte pentru eliminarea barierelor arhitecturale în toate zonele. Cladiri universitare. Datorită acestor acorduri, majoritatea clădirilor sunt pe deplin accesibile în acest moment. UC dezvoltă, de asemenea, un proiect comun cu Fundația ONCE pentru accesibilitatea informatică a persoanelor cu handicap.

Informațiile despre programele de egalitate ale diferitelor universități implicate în program pot fi găsite în:

  • Universitatea din Cantabria
  • Univerdiada din La Laguna
  • Universitatea din Oviedo
  • Universitatea din Țara Bascilor
  • Universitat Politècnica de Catalunya

În plus, începând cu anul 2005, a fost semnat un acord cu guvernul din Cantabria prin intermediul Direcției Generale de Afaceri Sociale pentru îngrijirea persoanelor cu dizabilități, care oferă tuturor studenților cărora le este necesar toate atențiile personale și academice necesare. ei cer Serviciul de informare, îndrumare și sprijin al studenților (SOUCAN), sub Biroul Vice-cancelarului pentru Studenți, Angajament și Antreprenoriat, este responsabil pentru Programul de Normalizare, care are ca scop sprijinirea procesului de participare a cercetătorilor la formarea cu dizabilități în Universitatea, încercând să garanteze egalitatea de șanse și dreptul la educație. Se urmărește, pe de o parte, cunoașterea și abordarea dificultăților individualizate de acces la programa universitară (consecință a lipsei de spații adaptate, ajutoare tehnice sau sisteme alternative de comunicare) și, pe de altă parte, informarea / sensibilizarea comunității universitare cu privire la necesitatea și importanța de a răspunde nevoilor educaționale pe care unii cercetători le reprezintă. De asemenea, oferă sprijin și consiliere pentru cercetători în formarea cu dizabilități în orice domeniu al vieții universitare.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife