Doctorat în inovație educațională

Generalități

Programul de descriere

Numele programului: Doctorat în inovație educațională
DGP cheie: 241609
Perioada normală până la absolvire: 6 semestre
Credite: 210
Gradul care conferă: Doctor în inovație educațională
Campus unde se oferă: Hermosillo

Descrierea programului

Obiectiv general

Formarea cercetătorilor capabili să producă cunoștințe originale despre realitățile educaționale și să le aplice într-un mod creativ, cu scopul de a contribui, în mod etic, la rezolvarea problemelor și atenția nevoilor educaționale prin formularea unor fundații care susțin inovațiile și reformele activități educaționale la nivel regional și național.

Obiective specifice

  • Pentru a instrui cercetătorii care contribuie la producerea de cunoștințe despre educație în Sonora și Mexic.
  • Formarea cercetătorilor capabili să promoveze inovația educațională prin investigarea problemelor din domeniul educației din regiune și din țară.
  • Formarea noilor generații de cercetători cu capacitatea și dorința de a contribui cu cunoștințe originale pentru rezolvarea problemelor educaționale din Sonora și Mexic.

Care vor fi competențele dvs. atunci când finalizați programul?

Profil absolvent

Absolvent al Doctoratului în Inovație Educațională a Universidad de Sonora , va avea următoarele competențe specifice:

  • Dezvoltă capacitatea de a evalua starea sistemului de învățământ din Mexic pentru a construi obiecte de studiu în domeniul educației în ceea ce privește inovația educațională.
  • Aplică teoriile principale ale educației și inovării educaționale, subliniind curenții de gândire și modele care influențează formularea schimbărilor, reformelor și inovațiilor educaționale.
  • Ea relaționează concepțiile teoretice cu proiectarea unei investigații care să susțină caracterul său autentic și contribuția sa la stadiul tehnicii.
  • Aceasta include nevoile și problemele prezentate de instituțiile de învățământ pentru a ghida și furniza feedback cu privire la proiectarea, implementarea și evaluarea acțiunilor, inovațiilor și reformelor.
  • Promovează inovația proceselor educaționale pentru a îmbunătăți calitatea predării, învățării și managementului în contexte educaționale.
  • Participă la echipe de cercetare, grupuri și rețele naționale și internaționale, specializate în probleme educaționale.
  • Efectuează efectiv rolul cercetătorului în instituțiile care alcătuiesc sistemul educațional mexican și sistemul național de știință și tehnologie.

Curriculum

Harta curriculară

114664_MapaCurricular15.png.jpg

Lista subiectelor

  • Probleme contemporane ale educației
  • Seminar opțional I
  • Teoria seminarului de educație și inovație
  • Seminar opțional II
  • Seminar privind metodologia cercetării educaționale I
  • Seminar privind metodologia cercetării educaționale II
  • Tehnici cantitative pentru cercetarea educațională
  • Tehnici calitative pentru cercetarea educațională
  • Seminar de teză I
  • Seminar al tezei II
  • Seminar de teză III
  • Seminar de teză IV
  • Seminar de teză V
  • Seminar de teză VI

Linii de generare și / sau aplicare a cunoștințelor programului.

  • Subiecte, instituții, reforme și politici educaționale. Această linie include studii cu un larg sau macro focus asupra participării actorilor sau a subiecților educaționali în diferitele scenarii sau contexte, rolul instituțiilor, reformele și politicile educaționale în procesele schimbării educaționale.
  • Curriculum, formare și modele educaționale inovatoare. Această linie include studii cu un accent centrat pe nivelurile meso și micro educaționale legate de procesele și modelele de formare, predare, didactică, curriculum și tehnologii.

Academic Core

nume

poștă

Dr. Elva Nora Pamplón Irigoyen

npamplon@correom.uson.mx

Dr. Etty Haydée Estévez Nenninger

ettyestevez@gmail.com

Dr. Gustavo Adolfo León Duarte

gustavol@guaymas.uson.mx

Dr. Francisco Javier Parra Bermúdez

francisco.parra@fisica.uson.mx

Dr. José Luis Ramirez Romero

jlrmrz@golfo.uson.mx

Dr. José Ángel Vera Noriega

avera@ciad.mx

Dr. José Raúl Rodríguez Jiménez

rraul@sociales.uson.mx

Dr. Edgar Oswaldo González Bello

edgar.gonzalezb@gmail.com

Dr. Daniel Carlos Gutiérrez Rohán

dcgutier@sociales.uson.mx

Dr. Juan Pablo Durand Villalobos

duralobos@hotmail.com

Cum să introduceți acest curs postuniversitar?

Cerințe de intrare

  • Master în domeniile legate de educație și, de preferință, au scris și au susținut o teză la acest nivel.
  • Au trecut disciplinele unui plan de masterat cu o medie mai mare de 80.
  • Publicații academice în domenii legate de educație.
  • Acreditarea examenului de admitere pentru CENEVAL (EXANI-III) cu un scor minim de 1000.
  • Certificat de acreditare echivalent cu TOEFL cu 450 de puncte.
  • Acreditarea examenului scris și înțelegerea academică a lecturii.
  • Angajamentul de a dedica studiile programului și condițiile necesare pentru a-l îndeplini.
  • Semnează transferul drepturilor de autor asupra datelor, modelelor și metodologiilor de cercetare care sunt produsul lucrării academice și al tezei făcute în cadrul DIE-UNISON.
  • Interviu cu Comisia de intrare.
  • Cererea de venit
  • Expunere de motive
  • Copia diplomei de master.
  • Copie a certificatului de masterat, care indică numărul total de credite academice acoperite.
  • Un scor mediu minim de 80 în cursul de masterat.
  • Originală sau copie legalizată a certificatului de naștere.
  • Curriculum Vitae.
  • Proiect de cercetare preliminar congruent cu unele dintre liniile de cercetare ale doctoratului, de preferință legate de un proiect dezvoltat de către programul academic.

Admitere profil

Candidatul pentru a intra în Doctoratul în Inovație Educațională trebuie să aibă următoarele cunoștințe și abilități:

  • Din metodologia de realizare a unui proiect preliminar de investigație în unele dintre liniile de cercetare care promovează doctoratul.
  • Din limba engleză, cu un scor minim de 450 la examenul TOEFL.
  • Utilizarea programelor și mijloacelor electronice pentru pregătirea proiectului de teză.
  • Citirea și scrierea critică a textelor științifice.
  • Să acționăm cu un sens etic.

De ce ai nevoie pentru a obține diploma?

Cerințe de calificare

Pentru a obține un grad de doctorat, trebuie:

  • Să aprobe creditele totale și să îndeplinească celelalte cerințe stabilite în programul de absolvent corespunzător;
  • Dovada înțelegerii unei alte limbi decât cea spaniolă, așa cum a fost stabilită de Comitetul academic al programului postuniversitar în conformitate cu programul de studii.
  • Trece examenul de grad în faza scrisă și în faza orală în fața unui juriu numit ex profeso.
  • Pentru gradul de doctor, trebuie să treacă o examinare generală a cunoștințelor în cazul în care programul de absolvent studiază acest lucru.
  • Respectați prevederile și cerințele cerute de Biroul de Servicii Școlare pentru eliberarea diplomei.

Opțiunile de titrare

Pentru a trece examenul de grad în faza scrisă și orală, în termenii indicați în articolele 61 și 62 din Regulamentul de studii postuniversitare de la Universidad de Sonora . Faza scrisă a examenului de doctorat va consta în pregătirea unei teze individuale. Prezentarea și apărarea tezei respective, în fața comitetului de teză desemnat, pe baza proiectului elaborat cu consilierea supervizorului său de teză și a tututor al comitetului său.

Cât costă studierea acestui curs postuniversitar?

Costul EXANI-III

Costul de înregistrare al candidaților pentru a intra în Universidad de Sonora este anunțat anual împreună cu primul anunț de intrare.

Taxele de înscriere și de școlarizare

Elevii, atunci când se înscriu în oricare dintre programele postuniversitare, trebuie să acopere taxele corespunzătoare conform salariului minim pe care îl deține în orașul Hermosillo, așa cum este stabilit în Regulamentul privind cotele.

Rapoarte mai mari

Dr. Juan Pablo Durand Villalobos
Coordonator de program
Rosales și Blvd. Luis Encinas s / n, Col. Centro, CP 83000, Clădirea 9B. Hermosillo, Sonora.
coordinaciondie@unison.mx
Tel: 52 (662) 2592206 și 52 (662) 2592205
href = "http://www.die.uson.mx/

Ultima actualizare Iunie 2019

Despre facultate

La Universidad de Sonora es una institución pública autónoma que tiene como misión formar, en programas educativos de calidad y pertinencia, profesionales integrales y competentes a nivel nacional e i ... Citeste mai mult

La Universidad de Sonora es una institución pública autónoma que tiene como misión formar, en programas educativos de calidad y pertinencia, profesionales integrales y competentes a nivel nacional e internacional, articulando la docencia con la generación, aplicación y transferencia del conocimiento y la tecnología, así como con la vinculación con los sectores productivo y social, para contribuir al desarrollo sostenible de la sociedad. Citește mai puţin