Găsește Programe de Doctorat în Astronomie în America de Nord 2020

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Astronomia este un subiect larg care cuprinde studiul vast al galaxiilor, planetelor și stelelor. Acest domeniu de studiu poate implica multe oportunități experimentale, cum ar fi utilizarea unui observator local pentru a înregistra date sau călătoria într-o anumită locație pentru a asista la un eveniment ceresc.

Statele Unite ale Americii se află pe continentul America de Nord. Aceasta este a treia cea mai mare țară de mărime în lume. Ea are o istorie relativ scurtă în comparație cu alte națiuni din lume, are unul din lume cele mai mari economii s, și are una din lume 's populațiile cele mai diverse.

Vezi Programe de Doctorat în Astronomie în America de Nord 2020