Găsește Programe de Doctorat în Biologie în Africa 2020

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de sp… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Chiar dacă alegeți mitologic, feeric Tanzania Africa de Est, Senegal, teren de Teranga sau Africa de Sud, cu oportunități sale largi pentru a absorbi în și să servească, de cercetare în Africa va fi coplesitoare.

Vezi Programe de Doctorat în Biologie în Africa 2020