Filter
America de Sud Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Biologie Part time în America de Sud 2019/2020

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.

Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori influențează locurile în care organismele trăiesc. Biologia poate studia în plus și modurile în care organismele individuale interacționează în mediul lor.

Spanning mai multe țări și teritorii insulare, America de Sud este acasa, la multe țări vorbitoare de limba spaniola. Aici, elevii pot merge literalmente prin istoria în drumul lor spre clasă și bucurați-vă de cultura a societăților antice.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Part time în America de Sud 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Biologie, America de Sud

Pontificia Universidad Javeriana

Doctoratul este programul postuniversitar academic care acordă titlul de cel mai înalt nivel educațional, care acreditează pregătirea și competența pentru exercițiul academic și de cercetare de înaltă calitate. Obiectivul său este formarea cercetătorilor independenți în domeniul științelor biologice și biomedicale. Teza va fi o contribuție originală și semnificativă în zona dvs.

Informații generaleSeminar: Programarea subiecților este variabilă, dar majoritatea sunt de luni până vineri între orele 4:00 și 8:00Mod de studiu:Diplomă acordată: doctor în științe biologice.Durata estimată: 8 semestre.Periodicitatea admiterii: SemestrulAnul inițierii: 1996SNIES: 5331Rezoluție calificată a registrului: Rezoluția 8065 din 17 mai 2018, valabilă până la 30 septembrie 2025.Acreditarea: Rezoluția 18206 din 13 septembrie 2017. Reînnoirea înregistrării calificate timp de 10 ani, numărată la 30 septembrie 2015.Taxă de înscriere: 11.230.000 / semestru *Tipul de formare: PostuniversitareLocul unde este oferit: Bogotá... [-]