Caută Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Asia 2021/2022

Cele mai populare doctorat este Doctor of Philosophy sau doctorat Doctoranzi și alte doctorate studiu pregăti absolvent pentru a lansa noi planuri care se adaugă la baza de cunoștințe comune de pe câmp. Candidații și titularii de doctorat cauta de multe ori profesii ca profesori și cercetători, dar mulți merg și pe la diferite roluri în sectorul caritabile, publice și private.Biologi… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Part time în Asia 2021/2022

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Gradul acordat, ca recunoaștere a finalizării cerințelor acestui program, este „Doctor în biologie celulară și moleculară”. Planul de studiu pentru doctorat. Programul va consta în total 54 de ore de credit. D. studenții trebuie să completeze toate cerințele de diplomă în cel puțin șase (6) și maximum douăsprezece (12) semestre după înscriere. -
Aug 2022
31 Dec 2021

Pushkin Leningrad State University
Saint Petersburg, Rusia

Domeniul activității profesionale a absolvenților care au stăpânit programul postuniversitar include studiul faunei sălbatice și legile sale, sistemele biologice - în scopuri economice și medicale, tehnologii de mediu, protecție și utilizarea rațională a resurselor naturale. -
4 - 5 ani
Rusă

Weizmann Institute of Science, Feinberg Graduate School
Rehovot, Israel

Studiul neurologiei este privit de mulți ca fiind frontiera ultimă a științei. Acesta cuprinde un set divers de abordări, de la studiul genelor la studiul neuronilor, sinapselor, circuitelor, comportamentului și cunoașterii. Neuroștiința în Institutul Weizmann cuprinde cercetarea în toate aceste aspecte. -
Doctorat MSc

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
中央大學