Filter
Asia Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Asia 2019/2020

Cele mai populare doctorat este Doctor of Philosophy sau doctorat Doctoranzi și alte doctorate studiu pregăti absolvent pentru a lansa noi planuri care se adaugă la baza de cunoștințe comune de pe câmp. Candidații și titularii de doctorat cauta de multe ori profesii ca profesori și cercetători, dar mulți merg și pe la diferite roluri în sectorul caritabile, publice și private.

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Part time în Asia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

4 Rezultate din Biologie, Asia

Sunway University

Acest program orientat spre cercetare își propune să dezvolte în continuare abilitățile de cercetare curente într-unul din mai multe domenii-cheie ale biologiei. ... [+]

Colaborând cu supervizorii, veți fi expuși multor aspecte ale activităților de cercetare, inclusiv analiza critică a literaturii, identificarea unei zone de contribuție, colectarea de informații și comunicarea ideilor prin publicații de jurnal și prin prezentări de conferințe.

Tutorialele se vor desfășura într-o manieră exclusivă, unu-la-unu, iar supervizorii vor fi la îndemână pentru a vă susține pe întreaga durată a programului. Înainte de înscriere, candidații potențiali vor trebui să consulte supervizorii calificați și experimentați ai Sunway pentru a stabili domeniul de cercetare.... [-]