Vezi Doctorate în Biologie De învăţare la distanţă 2021/2022

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de sp… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Învățământ la distanță sau învățământul la distanță este o modalitate de a oferi educație și instruire, de multe ori în mod individual, pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Biologie De învăţare la distanţă 2021/2022

Atlantic International University
Honolulu, Statele Unite ale Americii

Obiectivul doctorului în biologie (doctorat) este de a pregăti studenții să devină cercetători și cercetători independenți, cu capacitatea de a aplica principii de biologie, precum și tehnici analitice și experimentale avansate pentru a efectua noi cercetări. -

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Creekford University
Plaja Newport, Statele Unite ale Americii

Programul de doctorat de la Creekford University cu un amestec de cursuri avansate și cercetare, vă va permite să obțineți experiență practică cu privire la evoluțiile semnificative și contribuțiile aduse într-un anumit domeniu de studiu. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult