Caută Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Europa 2022

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Cu jumătate de normă în Europa 2022

Recomandat Cele mai recente Funcție
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Auream Phoenix University for Women
Londra, Regatul Unit

Doctoratul prin cercetare prin Învățare la distanță este acordat după finalizarea cu succes a unei specializări de cercetare teoretică. Această cercetare este prezentată sub forma unei teze de doctorat. Doctoratul (Doctor în Filozofie) este singura diplomă de doctorat care poate fi obținută prin învățământ la distanță. Principala cerință pentru un doctorat online prin învățământ la distanță este prezentarea și discutarea unei teze de cel puțin 100 de pagini pentru revizuire și evaluare de către o comisie academică. la Universitatea Selinus. În acest program de doctorat, cercetarea tezei ar trebui să ofere cele mai actuale informații, cunoștințe și aplicații în domeniul geneticii. În zilele noastre, cheia unei probleme care afectează neuronii, celulele și/sau cancerul poate sta în cercetarea celulară și genetică. În domeniul biologiei și geneticii celulare, o persoană se întreabă dacă să se minuneze mai mult de varietatea infinită a sistemelor vii sau de asemănările fundamentale ale mecanismelor care funcționează în toate celulele vii. Teza finală pe această temă academică importantă ar trebui să se bazeze pe dezvoltări și descoperiri originale pe această temă. -

A Coruña, Spania

Aceste domenii de cercetare sunt cercetarea acestui program de doctorat: medicamente anti-inflamatorii și baze circuitales celulare de epilepsie. excitabilitate Controlul si modificari plasticitatea sinaptică -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult