Caută Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Europa 2021/2022

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Cu jumătate de normă în Europa 2021/2022

Queen’s University of Belfast – Medical Faculty
Belfast, Regatul Unit

Obiectivul principal al clusterului de cercetare Ecologie, evoluție, comportament și economie de mediu este aspectele fundamentale și aplicate ale ecologiei, economiei mediului, conservării, acvaculturii, comportamentului animalelor, taxonomiei moleculare și geneticii moleculare, implicând în special legăturile dintre aceste aspecte. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare. -
Sept 2022

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Queen's University Belfast
Belfast, Regatul Unit

Școala de Științe Biologice oferă programe de doctorat și MPhil (grad de cercetare) la subiecte care variază de la biochimie de bază, genetică moleculară și cercetare a cancerului, la științe agricole, ecologie marină și evaluarea economică a serviciilor ecosistemice și vânzarea cu amănuntul a produselor alimentare. -
3 - 4 ani
Aug 2022

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
A Coruña, Spania