Filter
Europa Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă Europa 2019/2020

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Cu jumătate de normă Europa 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

2 Rezultate din Biologie, Europa

Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Biologie celulara si moleculara este un grad oficial abordări de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu ... [+]

Introducere

Programul Doctor în biologie celulara si moleculara Este un grad oficial se apropie de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu colaborarea Institutului de Cercetări Biomedicale din A Coruña (INIBIC).

Acesta are ca scop de a instrui pe competențe metodologice și instrumentale de a dezvolta cercetarea in biologie celulara, Biologie Moleculară, Biochimie, Genetică, Microbiologie, Fiziologie a Plantelor si biomedicina.

De ce studia gradul

Programul oferă o educație de calitate, personalizate și integrate în grupuri de cercetare consolidate. S-a recunoscut, de asemenea, la nivel național și internațional.

linii de cercetare ... [-]