Găsește Doctorate în Biologie 2020 în Statele Unite ale Lucca in Italia

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia,… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Italia, oficial Republica Italiană, este o republică parlamentară unitară în cadrul Uniunii Europene, situată în sudul Europei. La nord, se învecinează cu Franța, Elveția, Austria, Slovenia și-a lungul Alpi.

Solicită Informații Programe Doctorale în Biologie în Statele Unite ale Lucca in Italia 2020