Caută Programe de Doctorat în Biologie Part time în Marea Britanie 2021/2022

Un Doctorat, sau o diplomă de Doctor în Filosofie, este o diplomă doctorală acordată de către o universitate academicianului care a îndeplinit toate calificările necesare și care acum poate fi considerat doctor în propriul său domeniu academic.Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea convertesc și consumă energie pentru a supraviețui și pentru… Citeste mai mult

Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea convertesc și consumă energie pentru a supraviețui și pentru a-și menține stabilitatea. Domeniile studiilor biologice sunt clasificate în funcție de tipul de organisme și de complexitate, precum și de metoda de studiu.

Educația în Regatul Unit este o problemă descentralizată cu fiecare dintre țările din Regatul Unit care au sisteme separate în diferite guverne: Guvernul Regatului Unit este responsabil pentru Anglia, și Guvernul scoțian, guvernul galez și Irlandei de Nord Executive sunt responsabile pentru Scoția , Țara Galilor și Irlanda de Nord, respectiv.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Part time în Marea Britanie 2021/2022

Citește mai multe despre studiul în Marea Britanie
Queen’s University of Belfast – Medical Faculty
Belfast, Regatul Unit

Obiectivul principal al clusterului de cercetare Ecologie, evoluție, comportament și economie de mediu este aspectele fundamentale și aplicate ale ecologiei, economiei mediului, conservării, acvaculturii, comportamentului animalelor, taxonomiei moleculare și geneticii moleculare, implicând în special legăturile dintre aceste aspecte. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare. -
Sept 2022

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Queen's University Belfast
Belfast, Regatul Unit

Școala de Științe Biologice oferă programe de doctorat și MPhil (grad de cercetare) la subiecte care variază de la biochimie de bază, genetică moleculară și cercetare a cancerului, la științe agricole, ecologie marină și evaluarea economică a serviciilor ecosistemice și vânzarea cu amănuntul a produselor alimentare. -
3 - 4 ani
Aug 2022

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult