Găsește Programe de Doctorat în Biologie în Orientul Mijlociu 2022

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Studiul aprofundat al aspectelor biologice ale corpului uman poate reprezenta baza pentru continuarea studiilor în farmacologie sau medicină. Studiul biologiei poate fi combinat cu instruirea pentru obținerea unei acredități de predare, pentru cei care doresc să devină profesori de știință.

Nimic nu ajută oamenii de știință să crească ca expunerea la un set divers de idealuri și medii și asta e doar ceea ce orice student va primi în Orientul Mijlociu. De la civilizatiile antice culturilor moderne zi, oamenii de știință au posibilitatea de a experimenta lucruri noi în această regiune.

Vezi Programe de Doctorat în Biologie în Orientul Mijlociu 2022

Recomandat Cele mai recente Funcție
UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Gradul acordat, ca recunoaștere a finalizării cerințelor acestui program, este „Doctor în biologie celulară și moleculară”. Planul de studiu pentru doctorat. Programul va consta în total 54 de ore de credit. D. studenții trebuie să completeze toate cerințele de diplomă în cel puțin șase (6) și maximum douăsprezece (12) semestre după înscriere. -
Aug 2022

King Abdullah University of Science and Technology
Thuwal, Arabia Saudită

Programul Marine Science (MarS) profită de poziția KAUST pe Marea Roșie, un laborator viu cu un mare potențial pentru știință interesantă. Programul abordează biologia și ecologia multitudinii de forme de viață marină. Există o concentrare intenționată asupra sistemului local al Mării Roșii, atât ca sistem primar de studiu, cât și ca sistem prin care pot fi comparate concepte generale din alte sisteme marine. -
30 - 42 luni

Kadir Has University
Istambul, Turcia

Biologia, biotehnologia și biosciențele s-au dezvoltat rapid începând cu anul 2000. Pentru a gestiona datele produse, tehnologia informatică este necesară datorită cantității excesive de date. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
The Hebrew University of Jerusalem