Filter
Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Vezi Doctorate în Biologie Cu jumătate de normă 2019

Cerințele pentru un program de Doctorat includ adesea ca studentul să fi obținut deja o diplomă de Masterat. În plus, trebuie prezentată o teză sau disertație care să consiste în principal din cercetarea academică originală a studentului. În unele țări, această lucrare poate să trebuiască să fie prezentată în fața unei comisii.

Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conservarea mediului și biotehnologie. Acesta poate forma și o bază pentru urmarea unui studiu de doctorat în domenii de activitate clinică sau de cercetare.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

7 Rezultate din Biologie

Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Biologie celulara si moleculara este un grad oficial abordări de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu ... [+]

Introducere

Programul Doctor în biologie celulara si moleculara Este un grad oficial se apropie de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu colaborarea Institutului de Cercetări Biomedicale din A Coruña (INIBIC).

Acesta are ca scop de a instrui pe competențe metodologice și instrumentale de a dezvolta cercetarea in biologie celulara, Biologie Moleculară, Biochimie, Genetică, Microbiologie, Fiziologie a Plantelor si biomedicina.

De ce studia gradul

Programul oferă o educație de calitate, personalizate și integrate în grupuri de cercetare consolidate. S-a recunoscut, de asemenea, la nivel național și internațional.

linii de cercetare ... [-]
Spania A Coruña
Septembrie 2019
Spaniolă
3 - 5 ani
University of Chemistry and Technology, Prague

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Un studiu este orientat spre masteringul complex ... [+]

Prezentare generală

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Studiul este orientat spre masteringul complex al mai multor ramuri ale microbiologiei contemporane, incluzând microbiologia ecologică, clinică și alimentară, împreună cu principiile geneticii moleculare.

Cariere

Absolventul este pregătit pentru cercetare, dar și pentru poziția de lider în multe ramuri ale laboratoarelor tehnologice, clinice, de mediu și de microbiologie alimentară. Acesta garantează o cunoaștere aprofundată a microbiologiei de bază și a rețelelor contemporane de biologie moleculară și biochimie.

Se... [-]
Republica Cehă Prague
4 ani
Sunway University

Acest program orientat spre cercetare își propune să dezvolte în continuare abilitățile de cercetare curente într-unul din mai multe domenii-cheie ale biologiei. ... [+]

Colaborând cu supervizorii, veți fi expuși multor aspecte ale activităților de cercetare, inclusiv analiza critică a literaturii, identificarea unei zone de contribuție, colectarea de informații și comunicarea ideilor prin publicații de jurnal și prin prezentări de conferințe.

Tutorialele se vor desfășura într-o manieră exclusivă, unu-la-unu, iar supervizorii vor fi la îndemână pentru a vă susține pe întreaga durată a programului. Înainte de înscriere, candidații potențiali vor trebui să consulte supervizorii calificați și experimentați ai Sunway pentru a stabili domeniul de cercetare.... [-]

Malaysia Shah Alam
Ianuarie 2020
3 - 4 ani
Queen's University Belfast

Biologie ecologică și durabilitate

Obiectivul principal al clusterului de cercetare Ecologie, evoluție, comportament și economie de mediu este aspectele fundamentale și aplicate ale ecologiei, economiei mediului, conservării, acvaculturii, comportamentului animalelor, taxonomiei moleculare și geneticii moleculare, implicând în special legăturile dintre aceste aspecte. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare. Clusterul are un nivel ridicat de activitate de cercetare care implică personalul academic, cercetătorii postdoctorali și studenții postuniversitari de cercetare.... [-]

Regatul Unit Belfast
Contactează şcoala
3 ani
Pontificia Universidad Javeriana

Doctoratul este programul postuniversitar academic care acordă titlul de cel mai înalt nivel educațional, care acreditează pregătirea și competența pentru exercițiul academic și de cercetare de înaltă calitate. Obiectivul său este formarea cercetătorilor independenți în domeniul științelor biologice și biomedicale. Teza va fi o contribuție originală și semnificativă în zona dvs.

Informații generaleSeminar: Programarea subiecților este variabilă, dar majoritatea sunt de luni până vineri între orele 4:00 și 8:00Mod de studiu:Diplomă acordată: doctor în științe biologice.Durata estimată: 8 semestre.Periodicitatea admiterii: SemestrulAnul inițierii: 1996SNIES: 5331Rezoluție calificată a registrului: Rezoluția 8065 din 17 mai 2018, valabilă până la 30 septembrie 2025.Acreditarea: Rezoluția 18206 din 13 septembrie 2017. Reînnoirea înregistrării calificate timp de 10 ani, numărată la 30 septembrie 2015.Taxă de înscriere: 11.230.000 / semestru *Tipul de formare: PostuniversitareLocul unde este oferit: Bogotá... [-]