Filter
Republica Cehă Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Biologie Part time în Republica Cehă 2019

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Pentru tine pentru a avea cea mai bună înțelegere a lucrurilor vii și comportamentul lor, ai nevoie de un doctorat în biologie. Doctor în biologie va oferi studenților cunoștințe de cercetare în domeniile de Biologie celulara si moleculara, Ecologie și Evolution si Computational Biology.

Republica Cehă este în inima Europei, este un vecin de Slovacia, Austria, Germania și Polonia. Universități cehe oferi reputație de lungă durată și specializări interesante.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Cu jumătate de normă în Republica Cehă 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Biologie, Republica Cehă

University of Chemistry and Technology, Prague

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Un studiu este orientat spre masteringul complex ... [+]

Prezentare generală

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Studiul este orientat spre masteringul complex al mai multor ramuri ale microbiologiei contemporane, incluzând microbiologia ecologică, clinică și alimentară, împreună cu principiile geneticii moleculare.

Cariere

Absolventul este pregătit pentru cercetare, dar și pentru poziția de lider în multe ramuri ale laboratoarelor tehnologice, clinice, de mediu și de microbiologie alimentară. Acesta garantează o cunoaștere aprofundată a microbiologiei de bază și a rețelelor contemporane de biologie moleculară și biochimie.

Se... [-]