Filter
Republica Cehă Prague Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Biologie Part time în Statele Unite ale Prague Republica Cehă 2019

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.

Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conservarea mediului și biotehnologie. Acesta poate forma și o bază pentru urmarea unui studiu de doctorat în domenii de activitate clinică sau de cercetare.

Republica Cehă este în inima Europei, este un vecin de Slovacia, Austria, Germania și Polonia. Universități cehe oferi reputație de lungă durată și specializări interesante.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Prague în Republica Cehă 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Biologie, Prague

University of Chemistry and Technology, Prague

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Un studiu este orientat spre masteringul complex ... [+]

Prezentare generală

Acest domeniu de studiu se axează pe educarea specialiștilor competenți să lucreze într-un spectru larg de microbiologie. Studiul este orientat spre masteringul complex al mai multor ramuri ale microbiologiei contemporane, incluzând microbiologia ecologică, clinică și alimentară, împreună cu principiile geneticii moleculare.

Cariere

Absolventul este pregătit pentru cercetare, dar și pentru poziția de lider în multe ramuri ale laboratoarelor tehnologice, clinice, de mediu și de microbiologie alimentară. Acesta garantează o cunoaștere aprofundată a microbiologiei de bază și a rețelelor contemporane de biologie moleculară și biochimie.

Se... [-]