Filter
Spania A Coruña Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Biologie Part time în Statele Unite ale A Coruña Spania 2019/2020

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Doctor în biologie este un program pentru studenții care promovează studiile lor în dezvoltarea și Health Sciences. Examenele de calificare includ, de asemenea, o propunere de cercetare. Cursul ajută să înțelegem mai mult în domeniul științelor biologice. Poti studia din orice parte a lumii, în SUA, Marea Britanie sau orice alt loc. Cursul este accesibil și vandabilă la nivel global.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Biologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale A Coruña în Spania 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Biologie, A Coruña

Studii
Locație
Spania
A Coruña
Tip de studiu
Ritm
Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Biologie celulara si moleculara este un grad oficial abordări de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu ... [+]

Introducere

Programul Doctor în biologie celulara si moleculara Este un grad oficial se apropie de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu colaborarea Institutului de Cercetări Biomedicale din A Coruña (INIBIC).

Acesta are ca scop de a instrui pe competențe metodologice și instrumentale de a dezvolta cercetarea in biologie celulara, Biologie Moleculară, Biochimie, Genetică, Microbiologie, Fiziologie a Plantelor si biomedicina.

De ce studia gradul

Programul oferă o educație de calitate, personalizate și integrate în grupuri de cercetare consolidate. S-a recunoscut, de asemenea, la nivel național și internațional.

linii de cercetare ... [-]