Filter
Spania Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Biologie Part time în Spania 2019

Unul trebuie să realizeze două lucruri atunci când câștiga un doctorat. În primul rând trebuie să înțelegem pe deplin un anumit subiect. În al doilea rând, trebuie să extensiv în cunoștințe despre acest subiect.

Pentru tine pentru a avea cea mai bună înțelegere a lucrurilor vii și comportamentul lor, ai nevoie de un doctorat în biologie. Doctor în biologie va oferi studenților cunoștințe de cercetare în domeniile de Biologie celulara si moleculara, Ecologie și Evolution si Computational Biology.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Diplome Doctorale în Biologie Cu jumătate de normă în Spania 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Biologie, Spania

Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Biologie celulara si moleculara este un grad oficial abordări de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu ... [+]

Introducere

Programul Doctor în biologie celulara si moleculara Este un grad oficial se apropie de formare în domeniul cercetării biologice fundamentale moleculare și celulare. Cu colaborarea Institutului de Cercetări Biomedicale din A Coruña (INIBIC).

Acesta are ca scop de a instrui pe competențe metodologice și instrumentale de a dezvolta cercetarea in biologie celulara, Biologie Moleculară, Biochimie, Genetică, Microbiologie, Fiziologie a Plantelor si biomedicina.

De ce studia gradul

Programul oferă o educație de calitate, personalizate și integrate în grupuri de cercetare consolidate. S-a recunoscut, de asemenea, la nivel național și internațional.

linii de cercetare ... [-]