Găsește Doctorate în Biologie 2020 în Statele Unite ale Boston în Statele Unite ale Americii

Câștigul salarial un doctorat necesită un studiu extins și efort mental intens. Un doctorat este un studiu academic pe care sa te concentrezi pentru patru la șase ani după ce a obținut diploma de master dvs., și care duce, în cazul în care de succes, pentru un grad de doctorat, cel mai înalt grad academic.Pentru tine pentru a avea cea mai bună înțelegere a lucrurilor vii și comporta… Citeste mai mult

Pentru tine pentru a avea cea mai bună înțelegere a lucrurilor vii și comportamentul lor, ai nevoie de un doctorat în biologie. Doctor în biologie va oferi studenților cunoștințe de cercetare în domeniile de Biologie celulara si moleculara, Ecologie și Evolution si Computational Biology.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Fiind capitala din Massachusetts, Boston este foarte metropolitane si acasa, la peste 6 milioane de oameni. Este un centru de educație, cu peste 100 de colegii și universități pentru a participa.

Solicită Informații Programe Doctorale în Biologie în Statele Unite ale Boston în Statele Unite ale Americii 2020