Caută Programe de Doctorat în Biologie De învăţare la distanţă în Statele Unite ale Americii 2021/2022

Cerințele pentru un program de Doctorat includ adesea ca studentul să fi obținut deja o diplomă de Masterat. În plus, trebuie prezentată o teză sau disertație care să consiste în principal din cercetarea academică originală a studentului. În unele țări, această lucrare poate să trebuiască să fie prezentată în fața unei comisii.Biologia este o știință naturală care studiaz… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Învățământul la distanță este o metodă de a oferi educație pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus. Diferite studii au arătat că programele de învățământ la distanță poate fi la fel de eficient și eficace ca programele de clasă convenționale, uneori, chiar mai bine!

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste