Găsește Doctorate în Biologie 2020 în Statele Unite ale Miami în Statele Unite ale Americii

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de sp… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Miami este în reședințele de județ din Miami-Dade County, situat pe coasta Atlanticului, în sudul Floridei. Miami este clasat pe locul al șaptelea în întreaga Statele Unite, atunci când vorbim despre înscrierea elevilor pe cap de locuitor. Miami este, de asemenea, cunoscut sub numele de profit și programe profesionale non-profit.

Solicită Informații Programe Doctorale în Biologie în Statele Unite ale Miami în Statele Unite ale Americii 2020