Caută Programe de Doctorat în Chimie Part time în Asia 2021/2022

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.Chimia este o categorie a științei fizice care se ocupă cu structura, compoziția și diferitele proprietăți ale materiei. Unele subiecte pe care chimia dorește să le acopere in… Citeste mai mult

Chimia este o categorie a științei fizice care se ocupă cu structura, compoziția și diferitele proprietăți ale materiei. Unele subiecte pe care chimia dorește să le acopere includ formarea legăturilor chimice, proprietățile atomilor și forțele intermoleculare responsabile pentru proprietățile unice ale materiei.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Chimie Part time în Asia 2021/2022

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Diploma acordată, ca recunoaștere a finalizării cerințelor acestui program, este „Doctor în filosofie în chimie”. Planul de studii pentru doctoratul în chimie va consta în total de cel puțin 54 de ore de credit. Doctoranzii trebuie să completeze toate cerințele de diplomă în cel puțin șase (6) și maximum douăsprezece (12) semestre după înscriere. -
Aug 2022
31 Dec 2021

Hong Kong

Scopul Ph.D. Programul de Chimie este de a pregăti elevii prin execuția și finalizarea unui proiect de cercetare substanțială pentru a deveni oameni de știință maturi și independenți, care sunt capabili să proiecteze, să inițieze și să execute propriile proiecte originale în medii academice sau industriale. -

Hong Kong

Calculul științific este unul dintre domeniile de cercetare multidisciplinare cu cea mai rapidă creștere și servește ca o punte de legătură între domeniile tradiționale ale științelor teoretice și experimentale. Cercetarea în calcul cuprinde multe domenii în știință și inginerie. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Hong Kong