Filter
Asia Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Chimie Part time în Asia 2019/2020

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.

Chimia este o categorie a științei fizice care se ocupă cu structura, compoziția și diferitele proprietăți ale materiei. Unele subiecte pe care chimia dorește să le acopere includ formarea legăturilor chimice, proprietățile atomilor și forțele intermoleculare responsabile pentru proprietățile unice ale materiei.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Chimie Part time în Asia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

3 Rezultate din Chimie, Asia

The Hong Kong University of Science and Technology

Programul Nano Știință și Tehnologie (NSNT), definit pe baza celor trei elemente de mai sus, are ca scop educarea studenților cu cunoștințele interdisciplinare necesare p ... [+]

Nanoștiința și tehnologia sunt percepute ca fiind unul dintre cele mai importante domenii care afectează omenirea în secolul XXI. Nanoștiința și tehnologia sunt în mod inerent interdisciplinare. Prin faptul că este capabil să adapteze proprietățile materialelor la cel mai fundamental nivel, nanotehnologia este prevăzută să influențeze aproape orice, de la comunicații la producția de energie, managementul mediului, medicină, calcul și educație. Domeniul cercetării nanoscience și tehnologice poate varia de la nanomateriale până la electronica computerizată, medicină și sănătate, aeronautică și spațiu, studii de mediu și energie, biotehnologie și agricultură, securitate națională și educație.... [-]

Hong Kong
Contactează şcoala
3 - 6 ani
The Hong Kong University of Science and Technology

Scopul programului de doctorat în chimie este de a pregăti elevii prin executarea și finalizarea unui proiect de cercetare substanțială pentru a deveni oameni de știință ... [+]

Chimia ca disciplină crește și se schimbă rapid. Diviziile tradiționale de chimie în chimie analitică, anorganică, organică și fizică nu mai reflectă natura dinamică și multidisciplinară a domeniului. Chimia este, de fapt, "știința centrală", având relevanță în domenii precum biologia moleculară, fizica moleculară, știința materialelor, ingineria moleculară, biotehnologia, știința mediului și proiectarea de droguri.

În calitate de student postuniversitar în cadrul Departamentului de Chimie al The Hong Kong University of Science and Technology , veți avea șansa de a studia în programe care reflectă poziția curentă, centrală a Chimiei și veți învăța de la facultatea diversă, inovatoare, în prim plan din domeniile lor de cercetare.... [-]