Filter
Europa Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Chimie Part time Europa 2019/2020

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect.

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Chimie Cu jumătate de normă Europa 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

7 Rezultate din Chimie, Europa

Universidad de La Laguna

Studiile de doctorat în chimie și inginerie chimică vizează formarea avansată în domeniul chimiei și ingineriei chimice și oferirea de medici viitori cu abilitățile de a ... [+]

Programul de Doctorat în Chimie și Inginerie Chimică prezentat provine din adaptarea riguroasă a Programului de Doctorat în Chimie și Inginerie Chimică, Mențiune de Calitate a MEC din 2004 (MCD 2004/00261), care a obținut și Mențiunea către Excelență în anul 2011 (MEE2011-0426).

Contextul social în care se dezvoltă programul este cel al unei comunități cu o structură industrială limitată, care cuprinde 224 de companii din conceptul industriei chimice, 97 în provincia Santa Cruz de Tenerife și 127 în Las Palmas de Gran Canaria, potrivit directorului companiilor.

Aceste companii se extind din fabricarea vopselelor și lacurilor la produsele dietetice, fiind cel mai mare grup dedicat "fabricării săpunurilor, detergenților și a altor articole de curățat și lustruit". Fabricarea de parfumuri și produse de frumusețe și igienă.... [-]

Spania Santa Cruz de Tenerife
Spaniolă,Engleză
Universidad de La Laguna

Master in moleculara Nanostiinta si Nanotehnologie este perioada programului de doctorat în Nanoștiință și nanotehnologie. În acest universități de doctorat din Valencia, Alicante, Jaume I, La Laguna și Castilla La Mancha participă.

Acest program de doctorat are pomenească Excelenta (MEE2011-0370) acordat de către Secretariatul General al Universităților din cadrul Ministerului Educației în conformitate cu Rezoluția din 06 octombrie 2011.

În ultimii ani, anumite domenii științifice, inclusiv chimia supramoleculară, biologie moleculara, suprafete de fizica si temperaturile scazute au atins de dezvoltare remarcabilă în țara noastră. grupuri de cercetare au format au atins o poziție competitivă excelentă în arena internațională. În plus, într-un mod natural, obiectul de investigare a acestor discipline a fost convergente către ceea ce se numește Nanoștiință și nanotehnologie. De o importanță strategică în ID-ul acestor domenii oferă un cont bun de faptul că acestea au fost prioritizate în toate programele naționale, europene și internaționale din toate țările dezvoltate. Aceste zone fizice, chimice, biologi, medici și ingineri în cauză pentru a obține, manipula, de a organiza, de studiu și să profite de proprietățile obiectelor nanosized. Păstrarea în prezent și în viitor o poziție internațională cu adevărat competitivă, în unele zone ale NanoSci, cu toate acestea, necesită un nivel de numai concurență atins cu o concentrare tematică și cu formarea corespunzătoare a personalului de cercetare pentru a le permite să dobândească cunoștințe multidisciplinare că aceste domenii care au nevoie.... [-]

Spania Santa Cruz de Tenerife
Spaniolă,Engleză
University College of Southeast Norway

Doctor în Micro Aplicată și nanosisteme

Microelectronica și nanotehnologie a devenit un domeniu foarte larg, se întinde totul, de la fizica la stiinta materialelor, chimie și electronică, și multe altele.

Programul de doctorat în Micro- Aplicată și nanosisteme educă oameni de știință cu cunoștințe vaste în domeniul tehnologiilor micro- și nano-sistem. Acest lucru devine o parte tot mai importantă a vieții noastre de zi cu zi, în tot felul de "sisteme inteligente", ca de exemplu senzori integrați în telefoane mobile, echipamente de diagnostic medical, pentru monitorizarea mediului și pentru instrumentele de în procesele industriale.

Academically se construiește pe o gamă largă de inginerie și știință: Electronică, design de produs / inginerie, materiale de învățare, știința calculatoarelor și prelucrarea chimică și fizică de bază. De formare de cercetare în domeniul de la proiectare și modelare matematică cu instrumente software avansate, fabricarea și caracterizarea laboratoarelor de camere curate lider național.... [-]

Norvegia Drammen Rauland Hønefoss Porsgrunn Bø i Telemark Kongsberg Horten  + 4 Mai mult
Ianuarie 2020
Charles University Faculty of Pharmacy

Metodele actuale instrumentale utilizate în analiza cantitativă și calitativă, metode de separare, de prelucrare a materialului biologic. ... [+]

Bursă

100.000 Kč Acest număr a fost calculat prin conversia monetară automată folosind cursul de schimb pentru euro: 27.055

Descrierea examenului de admitere și criteriile de evaluare

Conținutul examenului de admitere

Condiții suplimentare pentru bonus (practică)

Absolvite cu succes studii (studii) universitare din bioanalytics de asistență medicală, farmacie sau domeniu legat. Teza de diplomă cu accent analitic. Experiența în laborator bioanalitic.

Criterii pentru examenul de evaluare

Nivelul de... [-]
Republica Cehă Hradec Kralove
Contactează şcoala
Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Chimia mediului și fundamentală este o diplomă universitară oficial al cărui obiectiv general este de a instrui medicii în chimie cu orientare at ... [+]

Introducere

program Doctor în Chimia mediului și fundamentale este o diplomă universitară oficial al cărui obiectiv general este de a instrui medicii în chimie cu orientare atât domeniul mediului și spre sinteza și caracterizarea noi compuși care sunt capabili de a aborda și de a rezolva probleme dificile industrie, administrație și societate în general, încurajarea cercetării, dezvoltării și inovării științifice și tehnologice, atât la nivel de bază și aplicată.

Acesta este un program de doctorat interdepartamentala în care medicii implicați în următoarele domenii ale cunoașterii: chimie analitică, chimie fizică, chimie anorganică, Chimie organica, Inginerie Chimică și Fizică.... [-]

Spania A Coruña
Spaniolă
3 - 5 ani
Brno University of Technology

Obiectivul principal al studiului este de a instrui profesioniștii cu înaltă calificare care vor fi pregătiți pentru activități independente, creative, științifice și de ... [+]

Chimie Fizica

Abreviere: DPAP_FCH_4

Nivelul unității de curs: Doctorat

Facultatea: Facultatea de Chimie

An universitar: 2018/2019

Un titlu acordat: Ph.D.

Calificarea acordată: Ph.D. în domeniul "Chimie fizică"

Nivelul de calificare: Doctoral (ciclul 3)

Cerințe specifice de admitere:

Admiterea la Facultatea de Chimie este condiționată de finalizarea programului de masterat în același sau un domeniu conex. Condițiile de bază pentru admitere sunt interesul și aptitudinea pentru munca științifică, cunoașterea limbii engleze și un record foarte bun al studiilor realizate în programul de masterat (media punctelor medii ale tuturor examenelor trecute nu depășește de obicei 2,0).... [-]

Republica Cehă Brno
Brno University of Technology

Scopul studiului este de a ajunge la echilibrul dintre abilitățile teoretice și experimentale și aplicarea procedurilor generale în chimie și tehnologia alimentară. ... [+]

Chimie și Tehnologie a Alimentelor

Abreviere: DKAP_CHTP

Nivelul unității de curs: Doctorat

Facultatea: Facultatea de Chimie

An universitar: 2019/2020

Un titlu acordat: Ph.D.

Calificarea acordată: Ph.D. în domeniul "Chimie și tehnologie a produselor alimentare"

Nivelul de calificare: Doctoral (ciclul 3)

Cerințe specifice de admitere:

Master în inginerie chimică, chimie alimentară sau alte specializări chimice obținute la facultăți universitare, TIC Praga sau universități agricole.

Rezultate cheie de învățare:

Ph.D. studiile și studiile legate de studiu se concentrează asupra dobândirii și dezvoltării cunoștințelor teoretice și a competențelor experimentale în domeniile chimiei alimen- tare și proceselor tehnologice de producție alimentară, chimie analitică și fizică aplicată, microbiologie, biochimie și biotehnologie moleculară. Studiul este conceput în conformitate cu dezvoltarea științei alimentelor și a tehnologiilor alimentare și a altor specializări de bază și aplicații.... [-]

Republica Cehă Brno