Filter
Hong Kong Hong Kong Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă in Hong Kong Hong Kong 2019/2020

Un Doctorat, sau o diplomă de Doctor în Filosofie, este o diplomă doctorală acordată de către o universitate academicianului care a îndeplinit toate calificările necesare și care acum poate fi considerat doctor în propriul său domeniu academic.

Chimia este o categorie a științei fizice care se ocupă cu structura, compoziția și diferitele proprietăți ale materiei. Unele subiecte pe care chimia dorește să le acopere includ formarea legăturilor chimice, proprietățile atomilor și forțele intermoleculare responsabile pentru proprietățile unice ale materiei.

Hong Kong, aflat pe coasta de sud a Chinei, țara este unul din cele două regiuni administrative speciale din Republica Populară Chineză. Învățământului superior Hong Kong 's este plasat în structura Anglia, precum și sistemele internaționale. Acesta este gestionat de către țara 's Biroului Educației.

Hong Kong este una dintre cele mai populate orașe din lume, cu o populație de mai mult de 7 milioane. Renumit pentru orizontul său legendar, care definește orașul, are un port natural expansiv și este cotat ca fiind orașul cel mai vertical din lume. Ea are mai multe instituții credibile.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă in Hong Kong în Hong Kong 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

2 Rezultate din Chimie, Hong Kong

Studii
Locație
Tip de studiu
Ritm
The Hong Kong University of Science and Technology

Programul Nano Știință și Tehnologie (NSNT), definit pe baza celor trei elemente de mai sus, are ca scop educarea studenților cu cunoștințele interdisciplinare necesare p ... [+]

Nanoștiința și tehnologia sunt percepute ca fiind unul dintre cele mai importante domenii care afectează omenirea în secolul XXI. Nanoștiința și tehnologia sunt în mod inerent interdisciplinare. Prin faptul că este capabil să adapteze proprietățile materialelor la cel mai fundamental nivel, nanotehnologia este prevăzută să influențeze aproape orice, de la comunicații la producția de energie, managementul mediului, medicină, calcul și educație. Domeniul cercetării nanoscience și tehnologice poate varia de la nanomateriale până la electronica computerizată, medicină și sănătate, aeronautică și spațiu, studii de mediu și energie, biotehnologie și agricultură, securitate națională și educație.... [-]

Contactează şcoala
3 - 6 ani
Citiți mai multe în limba engleză
The Hong Kong University of Science and Technology

Scopul programului de doctorat în chimie este de a pregăti elevii prin executarea și finalizarea unui proiect de cercetare substanțială pentru a deveni oameni de știință ... [+]

Chimia ca disciplină crește și se schimbă rapid. Diviziile tradiționale de chimie în chimie analitică, anorganică, organică și fizică nu mai reflectă natura dinamică și multidisciplinară a domeniului. Chimia este, de fapt, "știința centrală", având relevanță în domenii precum biologia moleculară, fizica moleculară, știința materialelor, ingineria moleculară, biotehnologia, știința mediului și proiectarea de droguri.

În calitate de student postuniversitar în cadrul Departamentului de Chimie al The Hong Kong University of Science and Technology , veți avea șansa de a studia în programe care reflectă poziția curentă, centrală a Chimiei și veți învăța de la facultatea diversă, inovatoare, în prim plan din domeniile lor de cercetare.... [-]