Filter
Norvegia Horten Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Part time în Statele Unite ale Horten Norvegia 2019/2020

Un Doctorat poate varia în funcție de instituția și de țara în care este oferit. Mulți oameni de știință urmează un Doctorat datorită motivației puternice de a contribui la comunitatea academică, precum și la curiozitatea reală pe care o au cu privire la domeniul lor de studiu.

Un doctorat în chimie este un doctorat în domeniul cercetării chimie. Diferite discipline decurg includ Bioorganic, sinteza supramoleculare, Nanofabrication, chimie atmosferice și de mediu, precum și în domeniile de cercetare de celule de combustibil. Programul este oferit în SUA și Marea Britanie și comercială la nivel mondial și colaborează adesea cu alte programe, inclusiv Biofizică, Chimie Fizica, atmosferică și Științe Oceanic, Chimie si Inginerie Biomolecular și Fizică.

Norvegia, oficial Regatul Norvegiei, este o monarhie constituțională unitară scandinav al cărui teritoriu cuprinde partea de vest a peninsulei scandinave, Jan Mayen, arhipelagul arctic din Svalbard și Insula Bouvet subantarctic. Învățământul superior din Norvegia este oferit de o serie de șapte universități.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Horten în Norvegia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Chimie, Horten

Studii
Locație
Norvegia
Horten
Tip de studiu
Ritm
University College of Southeast Norway

Doctor în Micro Aplicată și nanosisteme

Microelectronica și nanotehnologie a devenit un domeniu foarte larg, se întinde totul, de la fizica la stiinta materialelor, chimie și electronică, și multe altele.

Programul de doctorat în Micro- Aplicată și nanosisteme educă oameni de știință cu cunoștințe vaste în domeniul tehnologiilor micro- și nano-sistem. Acest lucru devine o parte tot mai importantă a vieții noastre de zi cu zi, în tot felul de "sisteme inteligente", ca de exemplu senzori integrați în telefoane mobile, echipamente de diagnostic medical, pentru monitorizarea mediului și pentru instrumentele de în procesele industriale.

Academically se construiește pe o gamă largă de inginerie și știință: Electronică, design de produs / inginerie, materiale de învățare, știința calculatoarelor și prelucrarea chimică și fizică de bază. De formare de cercetare în domeniul de la proiectare și modelare matematică cu instrumente software avansate, fabricarea și caracterizarea laboratoarelor de camere curate lider național.... [-]