Filter
Norvegia Kongsberg Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Part time în Statele Unite ale Kongsberg Norvegia 2019/2020

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Chimia s-a dezvoltat într-o practică științifică mulțumită metodelor care au fost introduse de Sir Francis Bacon. El, împreună cu un alt grup de oameni de știință de la Oxford, a restructurat tradiții vechi ale alchimiei într-un studiu științific mai disciplinat.

Norvegia, oficial Regatul Norvegiei, este o monarhie constituțională unitară scandinav al cărui teritoriu cuprinde partea de vest a peninsulei scandinave, Jan Mayen, arhipelagul arctic din Svalbard și Insula Bouvet subantarctic. Învățământul superior din Norvegia este oferit de o serie de șapte universități.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Kongsberg în Norvegia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Chimie, Kongsberg

Studii
Locație
Norvegia
Kongsberg
Tip de studiu
Ritm
University College of Southeast Norway

Doctor în Micro Aplicată și nanosisteme

Microelectronica și nanotehnologie a devenit un domeniu foarte larg, se întinde totul, de la fizica la stiinta materialelor, chimie și electronică, și multe altele.

Programul de doctorat în Micro- Aplicată și nanosisteme educă oameni de știință cu cunoștințe vaste în domeniul tehnologiilor micro- și nano-sistem. Acest lucru devine o parte tot mai importantă a vieții noastre de zi cu zi, în tot felul de "sisteme inteligente", ca de exemplu senzori integrați în telefoane mobile, echipamente de diagnostic medical, pentru monitorizarea mediului și pentru instrumentele de în procesele industriale.

Academically se construiește pe o gamă largă de inginerie și știință: Electronică, design de produs / inginerie, materiale de învățare, știința calculatoarelor și prelucrarea chimică și fizică de bază. De formare de cercetare în domeniul de la proiectare și modelare matematică cu instrumente software avansate, fabricarea și caracterizarea laboratoarelor de camere curate lider național.... [-]