Filter
Norvegia Rauland Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Part time în Statele Unite ale Rauland Norvegia 2019/2020

Cele mai populare doctorat este Doctor of Philosophy sau doctorat Doctoranzi și alte doctorate studiu pregăti absolvent pentru a lansa noi planuri care se adaugă la baza de cunoștințe comune de pe câmp. Candidații și titularii de doctorat cauta de multe ori profesii ca profesori și cercetători, dar mulți merg și pe la diferite roluri în sectorul caritabile, publice și private.

Chimia este o categorie a științei fizice care se ocupă cu structura, compoziția și diferitele proprietăți ale materiei. Unele subiecte pe care chimia dorește să le acopere includ formarea legăturilor chimice, proprietățile atomilor și forțele intermoleculare responsabile pentru proprietățile unice ale materiei.

Norvegia (Norge) este mai vestic, nordic - și, de fapt, est - de cele trei țări scandinave. Norvegia este bine cunoscut pentru peisajele sale uimitoare și variate. Fiordurile din vestul țării sunt prizele de lungă și îngustă, flancată pe ambele părți de munți înalți unde marea pătrunde departe interioare. Responsabilitatea finală pentru educație revine cu Ministerul Norvegian al Educației și Cercetării.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Part time în Statele Unite ale Rauland în Norvegia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Chimie, Rauland

Studii
Locație
Norvegia
Rauland
Tip de studiu
Ritm
University College of Southeast Norway

Doctor în Micro Aplicată și nanosisteme

Microelectronica și nanotehnologie a devenit un domeniu foarte larg, se întinde totul, de la fizica la stiinta materialelor, chimie și electronică, și multe altele.

Programul de doctorat în Micro- Aplicată și nanosisteme educă oameni de știință cu cunoștințe vaste în domeniul tehnologiilor micro- și nano-sistem. Acest lucru devine o parte tot mai importantă a vieții noastre de zi cu zi, în tot felul de "sisteme inteligente", ca de exemplu senzori integrați în telefoane mobile, echipamente de diagnostic medical, pentru monitorizarea mediului și pentru instrumentele de în procesele industriale.

Academically se construiește pe o gamă largă de inginerie și știință: Electronică, design de produs / inginerie, materiale de învățare, știința calculatoarelor și prelucrarea chimică și fizică de bază. De formare de cercetare în domeniul de la proiectare și modelare matematică cu instrumente software avansate, fabricarea și caracterizarea laboratoarelor de camere curate lider național.... [-]