Caută Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Republica Cehă 2022

Doctorat este un grad de doctorat, denumit în mod special un "Doctor of Philosophy " grad. Acest lucru este înșelătoare, deoarece titularii de doctorat nu sunt neapărat filosofi (cu excepția cazului în care a obținut diploma în filozofie!). Asta a spus, beneficiarii de doctorat sunt în măsură să se angajeze în experimente mentale, motiv de probleme, și de a rezolva problemele într-un mod sofisticat.

Chimia s-a dezvoltat într-o practică științifică mulțumită metodelor care au fost introduse de Sir Francis Bacon. El, împreună cu un alt grup de oameni de știință de la Oxford, a restructurat tradiții vechi ale alchimiei într-un studiu științific mai disciplinat.

Republica Cehă, este o țară fără ieșire la mare din Europa Centrală. Țara este mărginită de Germania la vest, Austria la sud, Slovacia la est și Polonia la nord. Capitalul său și cel mai mare oras, cu 1,3 milioane de locuitori, este Praga.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Diplome de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Republica Cehă 2022

Citește mai multe despre studiul în Republica Cehă
Recomandat Cele mai recente Funcție
Brno, Republica Cehă

Scopul studiului este de a ridica experți în domeniul ingineriei materialelor și tehnologiilor de inginerie cu accent pe procesele chimice și proprietățile materialelor. -

Brno, Republica Cehă

Scopul studiului este de a ajunge la echilibrul dintre abilitățile teoretice și experimentale și aplicarea procedurilor generale în chimie și tehnologia alimentară. -

Brno, Republica Cehă

Doctoratul în doctorat programul de studiu Macromolecular Chimie este capabil de a formula independent de problema științifică, de a proiecta ipoteza pentru soluție și de a efectua lucrări experimentale și teoretice pentru confirmarea ei. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Brno, Republica Cehă