Filter
Republica Cehă Hradec Králové Region Hradec Kralove Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă in Hradec Králové Republica Cehă 2019/2020

Un doctorat sau de Doctor of Philosophy este o diplomă postuniversitară academic acordat de către universități. Odată ce o atinge un doctorat el sau ea poate fi adesea menționată ca un doctor.

Un doctorat în chimie este un doctorat în domeniul cercetării chimie. Diferite discipline decurg includ Bioorganic, sinteza supramoleculare, Nanofabrication, chimie atmosferice și de mediu, precum și în domeniile de cercetare de celule de combustibil. Programul este oferit în SUA și Marea Britanie și comercială la nivel mondial și colaborează adesea cu alte programe, inclusiv Biofizică, Chimie Fizica, atmosferică și Științe Oceanic, Chimie si Inginerie Biomolecular și Fizică.

Republica Cehă este în inima Europei, este un vecin de Slovacia, Austria, Germania și Polonia. Universități cehe oferi reputație de lungă durată și specializări interesante.

Hradec Kralove este un oras al Republicii Cehe, în regiunea Hradec Králové de Boemia. Economia orasului 's este bazat pe tehnologia de procesare a alimentelor, fotochimice, și fabricarea electronice.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Part time in Hradec Králové în Republica Cehă 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Chimie, Hradec Kralove

Studii
Locație
Republica Cehă
Hradec Králové Region
Hradec Kralove
Tip de studiu
Ritm
Charles University Faculty of Pharmacy

Metodele actuale instrumentale utilizate în analiza cantitativă și calitativă, metode de separare, de prelucrare a materialului biologic. ... [+]

Bursă

100.000 Kč Acest număr a fost calculat prin conversia monetară automată folosind cursul de schimb pentru euro: 27.055

Descrierea examenului de admitere și criteriile de evaluare

Conținutul examenului de admitere

Condiții suplimentare pentru bonus (practică)

Absolvite cu succes studii (studii) universitare din bioanalytics de asistență medicală, farmacie sau domeniu legat. Teza de diplomă cu accent analitic. Experiența în laborator bioanalitic.

Criterii pentru examenul de evaluare