Filter
Republica Cehă Prague Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Part time în Statele Unite ale Prague Republica Cehă 2019

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.

Chimia s-a dezvoltat într-o practică științifică mulțumită metodelor care au fost introduse de Sir Francis Bacon. El, împreună cu un alt grup de oameni de știință de la Oxford, a restructurat tradiții vechi ale alchimiei într-un studiu științific mai disciplinat.

Republica Cehă are un învățământ universitar bazat pe bine-stabilit și cercetare. Acest lucru a făcut de învățare INI Praga unul din curriculum respectat 's în Europa, deoarece cultivă spiritul de creativitate și inovare în rândul studenților.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Prague în Republica Cehă 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

9 Rezultate din Chimie, Prague

Prezentare generală

Programul este axat pe aprofundarea cunoștințelor teoretice și practice ale proceselor utilizate în tehnologiile anorganice avansate. În timpul lucrărilor pe proiecte de cercetare, studenții dobândesc experiență în activitatea lor ca parte a echipei. În același timp, aceștia practică abilități precum planificarea și administrarea asociate managementului de proiect.

Pe parcursul studiului, elevii cresc în contextul obiectelor selectate și în centrul tezei de doctorat în următoarele domenii: electrochimie tehnică, fotocataliză, procese catalitice și membrane sau reacții eterogene necatalizate. Particulele integrale ale studiului de doctorat sunt activități pedagogice, inclusiv predarea și îndrumarea studenților mai tineri.... [-]

Prezentare generală

Scopul studiului de doctorat este de a pregăti profesioniști cu cunoștințe aprofundate în domeniul chimiei organice și a subiectelor legate de biochimie, biologie și modelare matematică. Studiul se concentrează asupra dobândirii cunoștințelor teoretice și practice cuprinzătoare aplicate compușilor organici organici bioactivi și analogilor lor. Calculul teoretic de calcul contribuie la înțelegerea interacțiunilor biomoleculare și a stereochimiei compușilor sintetici și naturali. O parte integrantă a studiului este lucrarea independentă de creație, precum și de îndrumare a studenților din programele de masterat și de licență.

Cariere

Absolvenții sunt pregătiți pentru o activitate științifică independentă și au experiență în gestionarea grupurilor mici de cercetare. În consecință, ele pot deveni membri ai echipelor de cercetare, dețin poziții de conducere în sectorul de producție sau de control sau în instituțiile guvernamentale și în sectorul privat, pot deveni profesori în școli, colegii sau universități. Abordarea multidisciplinară este pusă în evidență pe tot parcursul studiului, ceea ce face ca absolvenții să poată fi adaptați pentru a-și folosi educația în diferite domenii.... [-]

Prezentare generală

Acest domeniu al studiului este axat pe munca creativa progresiva si stiintifica in domeniul larg al chimiei fizice avansate, incluzand atat studiile teoretice cat si cele experimentale. Tematica cuprinde termodinamica chimica si chimica experimentala (echilibru chimic si de faza), diverse simulari pe calculator, in principal sisteme relevante din punct de vedere biologic, teoria fluidelor, fotodinamica teoretica si fotochimica, plasmonica experimentala si spectroscopia cu intensitate apropiata de camp, și dezvoltarea utilizării lor pentru procesele de separare și descrierea fizico-chimică a sistemelor multicomponente cu fază lichidă.

Absolvenții acestui domeniu de studiu vor dobândi cunoștințe generale profunde despre chimia fizică și computațională; abilități experimentale și interpretative în domenii specializate cum ar fi termodinamica; fotochimie și fotofizică; chimie de suprafață și interfață; membrana știință de separare; spectroscopie vibrațională; plasmonici și nanoimagini optici; moleculare electrochimice și reacții cu fascicule moleculare. Aceste aptitudini speciale sunt determinate de subiectul tezei și pot varia de la chimia computațională teoretică la studiile experimentale legate fie de dezvoltarea instrumentului unic, fie de obținerea de date precise și fiabile a caracteristicilor fizico-chimice ale materiei.... [-]

Prezentare generală

Domeniul de studiu se referă la o sinteză a substanțelor macromoleculare și la modificarea compușilor polimerici naturali și la înțelegerea structurii polimerului - proprietăți. În timpul studiilor și cercetărilor, elevii obțin cunoștințe despre metodele de caracterizare a polimerilor. Ei vor adopta metode analitice avansate pentru caracterizarea polimerilor, o compoziție de materiale, precum și metoda matematică și modele pentru descrierea proceselor tehnologice de producere a polimerilor.

Cariere